Vişnap

Küslük...

2
Bu gece ki akşam yemeğimiz de küs olduklarım ile aynı masayı paylaşmak.Bilemeyeceğim de hiç hoş değildi benim açımdan .Barışmayı düşünürmüyüm diye kendimi sorguladım ıııhhhh böyle halimden memnunum .Bir kere kırıldım mı daha da ardıma dönmeden çekip gitme huylarım var.Buna inatlarımı da ilave edersem  çok zor.

Bir kuru merhaba dudaklarda donan tebessüm bunlar o kadar yapmacık ki sevmiyorum yalan davranışları rol yapmaları .Ve  ben de kendimi o rollerin için de bulunca hayat çok keyifsiz geliyor bana :( Ve bu durumdan eşimde rahatsız istiyor ki uzatmayım barışayım.Bir kaç kere konuştuk ama sonuca ulaşamadan hep çıkmazlar da kalıyor konuşmalar.

Canım  biliyorsun da huyumu daha ne diye üsteliyorsun ki sen mutlu ol diye ben kendimi mi mutsuz edeceğim .Varsın benim de bir kaç konuşmadıklarım olsun .Onlarla barışıp konuşsam ne olur konuşmasam ne olur ki ? Demek ki birbirimize değerli olaydık zaten kırmazdık ki karşılıklı birbirimizi :( 

Sen  eşine uyup eşin ile konuşmuyorum diye ne diye bana tavır alırsın ki sonradan beni gördüğünde  konuşmak için can atarsın .!Kal  öyle karşımda soğuk donuk tebessümün ile asla benden  içten bir davranışta bekleme :(

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Sevgili Vişnap Haddim değil belki ve kırlmış olma sebebiniz hakkında hiç bir bilgi sahibi değilim. Ama siz doğru olduğunuza inanıyorsanız affedici olmak asla sizin doğruluğunuza zarar getirmez ama belki karşınızdakini biraz olsun hatasını yanlışını düzeltmeye sevkedebilir bu bile bir insanı silmek yerine kazanmak için bir sebep olabilir yine de siz bilirsiniz tabii ki en doğrusunu
    SEVGİ İLE KALIN

    YanıtlaSil
  2. Sevgili tutsak çok teşekkür ederim değerli önerileriniz için .Fakat kalbim çok kırık bir de çok inatcı huyum var:( Dediklerinizi düşüneceğim .

    YanıtlaSil