Vişnap

Karadeniz Hayali.

8
Şu son günler de sıcakların ve üstüne üstlük nemden mi bilmem sağlıklı düşünemez oldum sanırım.Depresyona gireceğim .Girmemeliyim kendime gelmeliyim deyip her yeni doğan güne bir ümit merhaba diyorum.Büyük sabırsızlıkla Kasım ayını bekliyorum.Tam bir inziva hayatı yaşamanın hayali ile günleri sayıyorum .

O  Kasım ayını ki hiç sevmezdim gri bulutların gökyüzünü kaplayıp ta güneşe hasret bırakan ay olarak görmüşümdür kasım ayını her zaman.Birin de bekle beni Karadeniz.Hırçın dalgaların karaya vurdukça ben camın önünde ki kanepemden keyifle seni izleyeceğim.Olmadı 2 adımda yanına geleceğim.Sahilin boyunca gücüm yettiğince yürüyeceğim .

Yağan yağmurlarında ıslanacağım, ahdım var bunlar yapacaklarımın öncelikleri.Köylerinin bozuk yollarında yaşlılarımızı ziyaret edeceğim.İstediğim saatte yatıp istediğim saatte uyanacağım uyanıp ta kahvaltı sofrası kurmayacağım .

Az biraz çayım biraz da ekmek arası peynirim tamamdır kahvaltı işim Yemek yapmak dediğin ömrümden saatleri çalan bir hırsız .Sana yüz vermeyeceğim hırsız . Başkaları hazırlayacak yemeğimi ben yiyeceğim kalan vaktimi çok güzel değerlendireceğim .Ne Trabzon'un ne Giresun'un ne de Samsun'un kalacak gezmediğim .Kafam çok bozulursa bir de Rize yaparım:)Aramasın sormasın beni hiç kimseler isterim.Ki bu imkansız olan bir istek ee madem öyle 2 günde bir arayın o da iyimisin iyiyim yeter bu kadarı bana . 

8 yorum: Leave Your Comments

  1. canımm umarım aradığın huzuru,dinginliği,bozuk moralini yerine getirecek bu geziye çıkarsın.Hayırlı ramazanlar diliyorum sevdiklerinle.Allahım senin de herkesin de tuttuğunuz oruçları kabul etsin.çook çook öptüm.

    YanıtlaSil
  2. canım benim inşaallah hepimiz için amin diyorumben de çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Karadenizine kavuşman dileklerimle seni kutlarım çok akcı bir deneme Vişşşşşşşşşşşşnap:)=)

    YanıtlaSil
  4. Vişnap beni ekle lütfen :)

    YanıtlaSil
  5. canımm slm nasılsın iyimisin gelemiyorum cok fazla annem kardeşim nerdeyse herkes hasta grip cok özledim gelmişin ancak yanıt yazabildim çok özürr yoksa seni unutmuş degilimm canım benim yaa vefalım benim:) seni kocaman öpüyorummm

    YanıtlaSil
  6. oleyyyyy yorum gönderebildim sonunda:))

    YanıtlaSil
  7. ehh bunuda başarabildimya canımm:)))

    YanıtlaSil
  8. Sakın özür dileme canım Aytül'üm ben seni aylarca da görmesem anlarım halden Kalbinde olmamı bilmem en büyük sevincimdir Vefadır dostlukları kalıcı kılan değerli yapan canım benim Sevgilerimi yolluyorum sana .

    YanıtlaSil