Vişnap

Akrabalar

2
Akrabalar bir sürüler dolular sürüsüne bereketler de nedense bizler de hiç bağlılık kavramı yoktur. Bayramlar da seyranlar da dahi aramayız birbirimizi dargınlıkta öyle pek yoktur bağlılıkta yoktur.Bir bakıma iyi bir bakıma kötü bir durum:(Annemler 4'ü kız biri erkek olmak üzere tam 5 kardeştiler.Hepsini uğurladık gittiler uzun uykularını uyuyorlar.Bir tek kalan dayım o da kim bilir nereler de ? İstanbul'da yaşıyor  iki tane kızı var ve evliler ve ben onları hiç görmedim:(

 Ne kadar üzücü bir durum değil mi? Amcam ise bir tane ve onunda iki oğlu var ben onları da görmedim büyük olanı bir iki kere gördüm de o da bundan tam 18 yıl önce kim bilir ne kadar değişmiştir siması yolda görsem yan yana olsak asla tanımam ki:( Teyzelerim hep birbirleri ile hep çekişme içindeydiler ama bizler onlar hakkında laf söyledik mi buna asla izin vermezlerdi laf söyletmezlerdi de.Peki sizler ne diye birbirilerinizin kalplerini kırıyorsunuz dediğimiz de sizlere ne, ne ilgilendiriyor bizim ilişkilerimiz sizleri diye bir güzel ağzımızın payını verirlerdi :)

İçlerin de ilk giden büyük teyzem oldu sonrasında da annem peşinden gitti.Kaldı iki teyzem geriye.Bir gün evdeyim çalan telefon açtım karşımda kuzenim teyzen vefat etti.Aaaa tamam hemen geliyoruz dedim ki aaa o da ne bir hafta olmuş ve defin etmişler hem de Didim'de .Eeeee yani dedim hepiniz çatlaksınız kafadan ,tabii içimden dedim bunları yüzlerine karşı söylemek ne mümkün ölene kadar bitirmezler bıdı bıdı kafamı yer bitirirler her gördüklerin de. 

Aradan bir iki sene geçti hop öbür teyzem vefat etmiş ki bu ikisi birbirlerini hiç sevmezlerdi hatta dargın öldüler diye biliyorum.Bak Allah'ın takdirine ki o da Didim de vefat etmiş ve şimdi mezarları ayrı da olsa aynı mezarlıkta kuzu kuzu uyuyorlar . Bizler kuzenler eh işte kırk yılın başı arada arar sorarız birbirimizi öylesine laf olsun diye asla  içten gelen  aramalar değildir bunlar .

Fakat amcamın küçük oğlu değil de büyük oğlu ile bir kere de olsa görüşmek istiyorum .Belki kısmet olursa görüşürüm yok olmadı pekte üstün de duracak değilim .Bir günde eşimin akrabalık ilişkilerini anlatırım müthiş bir bağlılık var aralarında hele bayramlarda düğünlerde ve cenazelerde nasıl kalabalık oluyorlar anlatamam .

2 yorum: Leave Your Comments

  1. canım merhaaba akrabalarından güleryüz,tatlı dil görmedi mi insan üzülüyor.Allah rahmet eylesin teyzelerine.Sana eşinle birlikte çocuklarınla sağlıklı,mutlu,huzurlu bir ömür diliyorum. yorumun için de çok teşekkür ederim canım:)) ben iyiyim şükür .sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  2. Sanem'im kardeşim işte bunlar da akraba olacaklar :( Amin canım cümlemize gelsin güzel hayırlı duaların ben teşekkür ederim sevgilerim ile canım:)

    YanıtlaSil