Vişnap

Bildiklerim..

0

Kırıldığı noktalarını bilirim yaşamın,
Elini kanatırcasına tırnaklamayı bilirim.
Köşeye kısıldığında saldırmayı,
Çocuk masumluğunda sevmeyi,
Çığlıklarla ağlamayı,
Duvarları yumruklamayı
Sevişirken cama çarpan sesleri bilirim.
Çıkıp gitmeyi bilirim hayatlardan,
En iyi acılarını,
En az kahkahasını bilirim aşkın.
Dostun için direnmeyi,
Paranı ve canını vermeyi,
Başkaldırmayı bilirim en çok
Ve özgürlük için dökülen teri.
Kirletilmiş yüreklerin aklanmadığını,
Çatlamış arın uslanmadığını bilirim.
Gecenin ortasında yalnızlığı,
Uykusunda bile adımı sayıklayanları bilirim.
Heyecanın mideni acıttığı bekleyişleri,
Hiç gelmeyen ayak seslerini,
Sadakatin öldüğünü sessizce,
Suskun dudakları, nefret saçan gözleri bilirim.
Ben yaşamı bilirim.
Ben sende bilmediklerimi arıyorum,
Ben sende özlediklerimi arıyorum,
Ben sende unuttuklarımı arıyorum.

                                                           Candan Ünal...


                

0 yorum:

Yorum Gönder