Vişnap

Düne niyet ,bugüne kısmet.

7
Dünü yazacaktım gece FF 'ye bir takıldım ki kendime geldiğim de vakit çok geç olmuştu.Bugünü yazayım istedim.Her zamanki gibi sabah yarı canım yatakta kalaraktan kendimi yataktan nasıl fırlattım ahhh haaa azcık daha desem akşama kadar uyurum öylesine hasret kaldım uyumaya.

Kalk elini yüzünü yıka saçını başını tara giyin ve kapıyı aç git.Bu her gün böyle bakalım bugün nelerle karşılacağım merağı içinde yollara attım kendimi.Ağustos ayından sonra içinden geçtiğim parkta bir sigara molası vereceğim ant içtim.Bir de perşembe günü kurulan o meşhur sosyete pazarında alacağım soluğu.Orada deli gibi dolaşıp bir yorgunluk çayı içeceğim .Yanında da gözlemelerim olacak.Bilirim ki içi peyniri peynir değildir lor dur ucuzundan lezzetsizindendir.Olsun yine de yicem işte:)

Bu hayallerle durağa vardım.Bugün güneş tepemde yakıyor hah kocaman yaşlı kestane ağacının gölgesi az da olsa gölgesi kaldırıma inmiş deyip o gölgede pusuya yataraktan dolmuşu bekledim.Oyyy gelin be anam gelin gelsenize varlığınıza yokluğunuza kıran mı girdi derken söylenirken gelmez mi?

Ohhh içi nasıl serindi açık camı doğal klimaydı:) Geldim iş yerime her günkü rutin işler işte gelenlerin bazıları çok ilginç oluyorlar bazılarınla çok hoş sohbetim bazılarına da eh lütfen bir iki laf ediyorum aaaa o da ne? Nedret hanım yine gelmiş ayyy canım benim ya beni sanırım ölen kızına benzetiyor bir seviyor ki beni sormayın ben mi ehh sanmam sevmiyorum da üzülüyorum durumuna .

Allah kimseyi yalnız bırakmasın hele de ömrünün son demlerinde çok zor olduğunu tahmin edebiliyorumNedret hanım şair bir hanım bana bir kaç şiirler yazdı.Rastıklı kaşları simsiyah beyaz saçlarına inat .Tatlı şeker şey.Offf offf yine o dunkof etrafımda tembel yaratık seni bir gün bir benzeteceğim ama kendimi tutuyorum sebebin ben olmayım istiyorum sinsi hitler kılıklı seni bakalım nereye kadar işten güçten kaytaracaksın ?

 Sen ise şirinlik muskası dört gözlüm arı gibi çalışkansın maşaallah.İşte dünyanın kaderi bu kimileri ezilir kimileri padişah torunu gibi saltanat sürerler.O saltanatı elbet bitecek o dunkofun dört gözlüm.sen üzülme.yarın sana söz çikolata getirip o görmeden gizlice vereceğim.Sen hakediyorsun da kaç günlerdir ben unutuyordum almağa notumu aldım bile geceden:)

Offff Allahım bayram sabahını görebilecekmiyim ben şu deniz kenarındaki sağdaki masada mükemmel kahvaltımızı yapabilecekmiyiz diyorum da bu neyin sabırsızlığı ki?Personel eşimi sorup duruyor akşam oldu yok acaba nerede biliyormusun yooo bilmiyorum telefonla da ulaşamadım deyip bir güzel yalan söylüyorum.Oysa biliyorum nerede ne işle meşgul olduğunu .

Öğleden sonra eşim geldi.Ben o esnada özenerek salata hazırlıyordum. Aklımdan da geçirdim şimdi gelir meydana çıkar kokuyu alır diye.Öff yaa hepsi değişik istekliler kimi salata da soğan maydanoz istemez kimi yok bilmem ne ne varsa hepsini yıkadım doğradım hazır ettim.Yiyen yer yemeyen yemez bana ne ya:)

Günün en güzel anı yemek masasının hazırlanması ne kadar keyifli bu duyguyu çok seviyorum hele bir de o masa etrafında kalabalık olursak mükemmel oluyor .Bir baktım yavaş yavaş iftara yakın sevdiklerimiz gelmeğe başladılar bugün kü menümüz domates çorbası tavuklu patates ve pilav salata karpuz tatlı ooo masa ziyafet sofrasına dönüştü birden.

Her akşam böyle oluyor gerçekten bereketi var bu ayın son dakikada fırından sıcacık özel sipariş ettiğimiz bol susamlı yumurtalı pidelerimizi de dört gözlüm bi koşu alıp geldi mi her şey tamamdır.Artık o ulvi ezan sesindedir bütün kulaklar aaaa nasıl olur da unuturum bol naneli limonatımı ben bir koşu alıvereyim dolaptan derken amanınnnn canım yan komşum bir tanecik arkadaşım girmezmi kapıdan içeri ohhh masamız soframız daha da şenlendi deyip bir koca bardak naneli limonata da ona hazırlayıp sofrada yerimi aldım. 

İlk çorbamı içtim .Ya bu ahçımızın gerçekten elinin lezzeti mükemmel.Hani nerede benim dünden kalan bezelye yemeğim ben ondan yicem deyip uzattım tabağı e be anam bol kepçe lokantası gibi doldurdun tabağı bak dahada başka bir şey yiyemedim işte:)Yemek bitti ayyy işin fenası dağınık bir sofra ahhh haa ben burada biraz kaytarıp arkadaşımla yan masaya geçtim.Çaylarımız da geldi sohbetlerimiz başladı ne zamandır görmemişim özlemişim  kendisini . Dunkofa kaldı bulaşıkları yıkamak yıka koca tembel oh olsun sana hiç acımıyorum yeminle:)

Kendime geldim ilk sigaradan sonra canım arkadaşım al sen gazeteleri oku ben de gidip kasayı teslim edim hesap kitap işlerimi bitirip bu gece erken gidelim seninle dedim.Giderken de Sema'ya uğrar bir çay faslı da orada yaparız .dedim bu dedim dedi kelimelerini de kullanmaktan oldum olası nefret etmişimdir ama mecbur kullanıyorum .

Hadi sizlere iyi geceler deyip çalışanları iş yoğunlu ile başbaşa bırakıp eve doğru yola çıktık Sema'cım da çayımızı içtik içtik ama ben hiç beğenmedim vallahi köstre suyu gibiydi çay.Sema beni duymasın demiycem yüzüne de söyledim zaten kahkaha attı o da böylesine samimiyizdir arkadaşlarım ama çok eski arkadaşlarım akrabalarımdan ileridirler.Çok severiz birbirimizi. yeter bu kadar günün özeti eve geldim üstümü başımı değiştirip en rahat elbisemi gidim elimi yüzümü yıkayıp geçtim pc nin başına  .

7 yorum: Leave Your Comments

  1. Vallahi farkındayım yazım imla hataları ile dolu ama yorgunluktan hiç dikkat edemiyorum ve özür diliyorum hani gün olur da rast gelir okursanız .

    YanıtlaSil
  2. canım ne güzel içini dökmüşsün.zevkle okudumm:))naneli lümonata çekti canımm:))inşallah bir gün bana da yaparsın.Haftan süper geçsin canım benimm.çook öptüm:)

    YanıtlaSil
  3. canım hiç yapmam mı yeterki sen iste canım kardeşim benim:9

    YanıtlaSil
  4. Ben de isterim naneli limonata :))

    YanıtlaSil
  5. Vuhuuuu ne doluymuşun cancağızım:) ama sen yazarken benim gözümde canlandı :))) O güzel sofraya bizde bir akşam iştirak etmiştik. Ne keyifliydi. Ama üzülme yine geleceğim. Sizi unuttuk sakın sanmayasınız. hep aklımdasınız. Telaşlarım bir bitsin ;) Daha güzel olacak. Nedret hn a selam ;) muck

    YanıtlaSil
  6. Mehbup'um kıymetlim sen iste yeterki hemen hazırlarım kendi ellerim ile ikram ederim sana.

    YanıtlaSil
  7. Hilal'im valla hemen özledim seni sohbetini söz sana kahve ikram etmeyeceğim.Hayırlısı ile bir bitir işlerini keşke yakın olaydık ve ben çalışmamış olaydım yardıma geleydim sana canımcım.

    YanıtlaSil