Vişnap

Can Yoldaşım...

5
Bugün kendimi çok seviyorum neden acaba ?Yarın özlediğim bir tanem geliyor ondan  olabilir mi? Evet evet kesin ondandır.Tam 14 gündür onsuzluk bana onun kıymetini daha da bildirdi .

Kıymetlim hayattaki en değerli varlığım o benim:)Kocamın beni sevmesini çok sevdim ben.Öylesine bir sevgiydi ki bana duyduğu sevgi,aşk ,beni kendine aşık etti :)Biz onunla acıyı ,tatlıyı ,iyiyi,kötüyü hep paylaştık ve umarım da hep öyle gider ömür boyunca.

5 yorum: Leave Your Comments

  1. Gözünaydın canım :)))

    YanıtlaSil
  2. canımmm hayırlı olsun bloğyun bayıldımmm:) sağol yorumların için kardeşim benim:) üzülme takip etme sorunları oluyor.bir daha dene bakalım canım.inşallah olur.çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hayat ağacınla aşkınız bir ömür boyu sürsün.Rabbim sizi hiç ayırmasın.

    YanıtlaSil
  4. Canım kardeşim güzel temennilerin için çok teşekkür ederim, Cümlemizi rabbim hep mutlu etsin sağlık ve huzur versin yuvalarımızda hepimize:)

    YanıtlaSil
  5. Kıymetlim,bir taneciğim Mehtap'ım seni seviyorum yüreği güzelim:)

    YanıtlaSil