Vişnap

Bugün.

1
Bugün de gün boyu yoruldum yoruldum .Sıcak bir yandan ,gürültü bir yandan ,çalışanlar filan velhasıl çalışma hayatı  çok yorucu:(İş bitti kasayı ,hesapları teslim ettim.Çantamı filan toparlarken baktım eşim karşı masa da gazete okuyor hahhh hemen yanına gidip iki laf konuşup sohbet ederim dedim çayımı da içer eve dönerim diyerekten hızla yanına gittim.Oturdum ki pat kapıdan giren beyefendi , ooooo merhaba nasılsın abi falan filan buyur oturlar olduk mu masa da 3 kişi gel de konuş.

Beni mi bekledin be gelen adam ?Gel de koca ile sohbet et yaaa bütün gün bir arada olup ta gelen gidenden bir sohbetten geçtim doğru dürüst  2 kelime bile konuşamıyoruz ki:(

Aman boş ver deyip nasılsa alıştık bu yoğunluklara diye içtim çayımı hadi bay bayyy ben gidiyorum deyip durağa geldim.Böyle yorgunluktan ayakta zor duruyorum yere param düşse eğilip almaya bile erinecek durumdayım.

Tabii miktar 3 /5 az ise hani bir iki ekmek parası ondan yukarısını ölsem de yerde bırakmam:)Bekle bekle dolmuş gelmez nihayet bir külüstür minübüs geldi ayakta da olsa bindim ayyyy ne şanslıyım önümde ki bayan koltuktan kalkmaz mı pat diye kendimi attım bir iyi geldi.Ohhh dememe kalmadan bir sonraki hastane durağından bir karı koca binmez mi aaa  o da ne bayan zor nefes alıyor belli ki hasta yanımda oturan delikanlının hiç umurunda değil :( Hemen hastasınız galiba buyrun siz oturun deyip yerimi verdim.

 Sancısından konuşmaya bile hali olmayan bayanın kocası çok teşekkür etti dua etti bana :) İşte bu güzel  mübarek günde Cenabı Allah'ım bana iyilik yapmayı nasip ettiği için binlerce şükürler olsun.  Eve gelip te  üstümü başımı değiştirince bunları yazmak  içimden geldi ve hemen yazdım bugünlük te bu kadar. Bloğuma gelip ziyarette bulunup yazdıklarımı sıkılmadan okuyan herkese  çok teşekkür ederim.)

1 yorum: Leave Your Comments