Vişnap

Ekmek Üstü Lezzet.

0
Merhabalar.
Dün yaptığım patates püreli sigara böreklerinin iç malzemesi artınca ertesi günü çay saatine ben de bu nefis ekmek üstü lezzetleri yaptım.Ölçü olarak hiç bilemiyorum.Kaba taslak içinde olan malzemeleri yazıp miktarlarını da sizlere sizlerin ağız tadına göre ve ev de olan malzemelerle ekleyip çıkarırsınız listeden artık.
Malzemeleri:
Dilimlenmiş bayat ekmek dilimleri
 Tereyağ
1 Su bardağı patates püresi
1 Su bardağı kaşar peynir rendesi
Bir kaç sap ince kıyılmış dereotu
1 Çay kaşığı kırmızı pul biber
2 Adet yumurta
Tuz
Tarifi:
Dilim ekmeklerin üzerine tere yağını ince bir tabaka halinde sürelim.Bir kaseye patates püresini,kaşar peynir rendesini,incecik kıyılmış dereotunu,kırmızı pul biberini katalım.Tuzuna bakalım ben daha öncesi patates püresine yeterli tuz ilave ettiğimden bir daha tuz katmadım tuz miktarı yeterliydi.İçine yumurtalarımızı kırıp kaşıkla iyice karıştıralım malzemelerimizi.

Tereyağ sürdüğümüz ekmek dilimlerinin üzerine hazırladığımız malzemeden kalınca tabaka halinde sürelim.Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine yan yana dizelim.180 derece ısıtılmış fırında ekmek dilimlerinin üzerleri kızarana kadar pişirelim.Bu arada çayı da demlemeyi unutmayalım.Yapacak olanlara afiyetler olsun.
Bugün hava öylesine sıkıcı ve kasvetliydi ki dolayısı ile gün zor bitti yerini akşama bıraktı.Bir ara mutfak işlerim olmasaydı kendimi dışarılara atacaktım en azından cafeye giderdim.Yarına gideyim desem yarın da işlerim var artık bir sonra ki gün inşaAllah giderim.

Hepinize iç açıcı aydınlık bol güneşli içinizin daralmayacağı sevgi dolu günler diliyorum.





0 yorum:

Yorum Gönder