Vişnap

Kestane Mantarlı Kajulu Pilav

0
Merhabalar Sevgili Arkadaşlarım.
Çok çok üzgünüm belki de üzüntüm boşadır:(Bilemiyorum ben hep böyleyimdir her şeyi her olumsuzluğu kafama takar takar kendimi de yer bitiririm.Üzüntüm ne mi?Bloğumda gelen yorumların hiç biri dünden beri görünmüyor:(Dolayısı ile gelen yorumlara cevap verip teşekkür edemiyorum.

Belki çok önemli bir sorun değildir kumanda panelin de belli bir yere bir minik tıklama ile dokununca düzelecek bir sorundur,ama ben blog işinden anlamadığım için kumanda panelinin noktası virgülüne dahi dokunmaya korkuyorum.

Bu bloğumdan önce bir bloğum daha vardı benim acemiliğimden ilk göz ağrımı kendi ellerim ile yanlış bir yere tıklama ile yok etmiştim bloğum bloke edilmişti.Daha da kurtaramamıştım o bloğumu günlerce hasta oldum gözlerim şişmişti ağlamaktan.Sonrası ümitlerim kırılınca bu bloğumu açtım.İşte ondan dolayı bana korku yerleşti kaldı.

Bakalım bir kaç gün bekleyim kendiliğinden düzelir belki.Yok düzelmedi artık bir yardım almam gerekecek.Offf yaaa hala üzgünüm sizlere üzüntümü anlatıp paylaştım ama nedense hala azalmadı üzüntüm:(

İşte böylesi gönülsüz,isteksizken ben yine de güzel bir tarif paylaşımı yapayım istedim.Yoksa bu işleri blogtu,yemekti,tarifti,paylaşımlar filan temelliden bırakıp kalkıp gidesim geliyor blog dünyasından:(
Malzemeleri:
2 Su bardağı baldo pirinç
3 Su bardağı su
1 Paket kestane mantarı (300 gr)
1 Adet küçük kuru soğan
Bir avuç kaju fıstık
2 Yemek kaşığı tereyağı
1 Tutam dereotu
Tuz
Tarifi:
Pirinçimizi sıcağa yakın ılık tuzlu su ile ıslatalım.Su soğuyana kadar yarım saat dinlendirelim.Soğanımızı yemeklik doğrayalım.Pilav tenceremize tereyağımızı alıp eritelim soğanları katıp kavuralım.

Yıkayıp minik doğradığımız kestane mantarlarımızı ve kaju fıstıklarını da katalım berabere mantarlar saldığı suyu çekene kadar kavrulsunlar.Tuzunu ilave edelim.Yıkayıp süzdürdüğümüz pirinçimizi de katıp pirinçler şeffaflaşana kadar kavuralım.

3 bardak sıcak suyunu katalım.Öncesi bir iki taşım harlı ateşte kaynatıp sonrası ateşin altını en kısığa getirip pilavımızın suyunu çekip pişirelim.

Demlendirip sıcak servise sunalım.Yanın da miss gibi ayranı unutmayalım.Ya da olmadı her hangi bir meyve kompostosu.Cola içmemeğe kararlıyım bu sıralar:)Afiyetler olsun.
Bizler bu harika lezzetli pilavı çok seviyoruz, sizlere de tavsiye ederim.
Sevgi ile sorunsuz,dertsiz,üzüntüsüz geçsin günleriniz.Benim de sorunum düzelir inşaAllah.Sevgilerimle.





0 yorum:

Yorum Gönder