Vişnap

GoldMaster Şaşırtıyor..GoldMaster Yarıştırıyor.

0
Geçenler de  gittiğimiz GoldMaster etkinliğinde güzel bir ramazan yarışmalarının olduğunu sizlere duyurmuştum yazımda.visnap.goldmaster-Ben her ne kadar katılmayı düşünmesem de gelen istekler,ısrarlar ve de kıramadığım ricalar olunca katılmaya karar verdim.Katılan bütün arkadaşlarıma bol şanslar  ve keyifli yarışmalar diliyorum.Sizler de isterseniz yarışmaya katılmayı sizlerin de katılımıyla daha da bir renklenir yarışmalar.Karar sizlerin.Sevgi ile kalın.


GOLDMASTER ŞAŞIRTIR,GOLDMASTER YARIŞTIRIR.



Yarışmaya aşağıda ki tarifimle katılıyorum.
Cevizli Nohut Çorbası
Malzemeleri:
3OO gr nohut
1 çay bardağı ceviz içi
1 Orta boy kuru soğan
2 Yemek kaşığı un
1 Yemek kaşığı fındık yağı
2 Yemek kaşığı tereyağı
Kırmızı pul biber
Kimyon
Tuz
Tavuk suyu
Tarifi:
Nohutları akşamdan soğuk su ile ıslatalım.Ertesi günü iyice yumuşayana kadar haşlayalım.Bir tencereye fındık yağımızı alıp ısıtalım.İçine ince kıydığımız kuru soğanımızı atıp kavuralım.Unumuzu da katalım unun kokusu çıkana kadar kavuralım.

Sıcak tavuk suyumuzu ve nohutlarımızı da ilave edip berabere pişirelim.Ezilecek kıvama geldi mi blendirden geçirelim.Ben bir de nohutların kabuğunun da çıkması için tel süzgeçten geçirdim pürüzsüz bir nohut çorbası olması için.

Bir ufak sos kabında tereyağımızı eritelim.Kızıp cızırdamaya başlayınca içine kırmızı pul biberimizi ve ceviz içlerimizi katalım.İster direk nohut çorbamızın içine dökelim sosumuzu ya da benim gibi tabağa aldığımız çorbanın üzerine bir kaşık cevizli biberli,yağlı sosundan dökelim.Şayet arzu ederseniz haşlanmış nohutlardan bir avuç kadar ayırıp tabağa aldığımız çorbaların üzerine de ilave edebiliriz  o  türlü de nefis oluyor.
Afiyet olsun.
Not:
Sonrası bu yarışmaya katılmadığımı bildireyim sizlere.Nedeni ise hiç içimden gelmedi.Aniden vazgeçtim geri çektim kendimi yarışmadan.Bilgilerinize.











0 yorum:

Yorum Gönder