Vişnap

Sahanda Tavuklu Yumurta.

0
Ahh bu ne derseniz bildiğimiz sahanda yumurta.Artan malzemeleri kat,çırp karıştır pişir usulü:)Tek bir farkla içinde tavukta var.Oyyyy öncesi hepinize merhabalar demem gerekirdi.Kocaman MERHABALAR benden hepinize,hepinizi çok çok seviyorum.Biliyorum çok kolay tarif bunu da bloğa mı koydun demeyesiniz sakın ola,tamam mı:)Uydur,kaydır sofraya getir dedikleri türden bir lezzet oldu.

Dün tavuklu milföy yapmıştım.Minicik doğradığım tavuklarla.Tavuklar da öğlen ızgara yaptığım kalça butlardı.Tabii hepsini yiyemedim.Bir de Rabbim bereketini içine koymuş şükürler olsun.O kalan ızgara butları minicik doğrayıp değerlendirdim milföylerle.Böreklerin üzerine yumurta sarısı sürdüm,beyazlarını atmamıştım sabah kahvaltıda yanına yumurta kırar yerim diye.Unuttum sabah kahvaltıyla aram yok ki.Hani döneceğim gün de yavaş yavaş yaklaşıyorken buzdolabında olanların da bitmesi lazım.


İç malzeme tavuklar yine arttı:) artınca yumurta beyazları da bana bakıp dururken onları atmaya kıyamadım sahana bol tereyağını koyup erittim mini tavukları da ilave edip bir iki çevirdim.Kasede ki yumurta beyazlarına bir tane de yumurta kırdım döktüm sahana devamlı karıştırarak pişirdim.
İnmesine yakın rende kaşar peynirlerini de ilave ettim.Kırmızı pul biber ve kekiğini de serptim.Hiç bu kadar güzel nefis olacağını tahmin etmemiştim,beni utandırdı doğrusu:)Artık ne tavuk ne de yumurta kaşar peynir kalmadı hepsini değerlendirmiş oldum yaşasın.Yaşasın da içime bir hüzünler çökmeye başladı ki off offf sormayın.

Buraların tam tadının çıktığı mevsim havalar güzel daha ben yeteri kadar istediğim yerleri gezemedim.İstiyorum biraz daha kalayım.Kalayım da İstanbul'da sevdiğim, biriciğim,benim herşeyim beni bekler,hadi artık dön demelere başlayıp günleri sayıklamaya başladı.Gel de kal kalabilirsen buralar da.Belki bir ay sonra yine gelirim belli mi olur:)
Tarifimin tarifini boş verdim yazacak ne var ki  yumurta,tereyağ,az biraz kızarmış doğranmış tavuk işte hepsi bu kadar,bugün de böyle olsun yemek bahane sohbet şahaneydi sizlerle:)Kalın sağlıcakla bal tadında olsun etrafınızda olanlar:)Bir de sizleri bloglarınızı istediğim gibi ziyaret edemiyorum,bu beni üzüyor.Döndüğüm de acısını çıkartıp bıktıracağım sizleri.Şimdilik mazur görün beni canlarım,sevdiklerim.Buralar da en çok netin sıkıntısını yaşadım inanın.

0 yorum:

Yorum Gönder