Vişnap

Google + Gel Dedi Bizde Yanına Gittik..

0

Selam sevgili arkadaşlarım nasılsınız?Ben de biliyorum sen nasılsın dediğinizi duyuyorum şükür iyiyim biraz işlerle boğuşuyorum şu aralar.Sizlerden bayağı bir uzak kaldım,hepinizi öyle çok özledim ki.Şimdi fırsat bulup hepinizi tek tek ziyaret ediyorum.Ne güzelmiş sizlerle beraber olmak içim,gözüm,gönlüm açıldı her birinizin bloğunda dolaşırken.Kiminizden bir parça kek,kiminizden bir dilim börek aldım.

El işi yapan arkadaşlarımın büyük emeklerle işledikleri örtüleri el işlerini hayranlıkla seyrettim.Kimi duygularını bloğuna döken arkadaşlarımın nefis yazılarını,şiirlerini okuyup  ruhumu ödüllendirdim dar vakitlerimde.Hepimiz bayram yaptık.Haber vereyim sizlere yoktunuz o an da dayanamadım işte alıverdim.Kimi bir tabak yemekti,kimi nefis çorba,salata neler neler vardı bayram havası gibiydi bloglarınız.

Daha ziyaret edemediğim arkadaşlarımın blogları var aklım onlara takılı kaldı bu gece ya da yarın ilk fırsatta ziyaretlerindeyim hem de çat kapı yapacağım.Severim ani habersiz ziyaretleri samimi gelir bana hep.

Arkadaşlar şimdi benim sizlerden bir ricam olacak bu güzel blog ziyaretlerim de bazı arkadaşların bloğuna kolay ulaşamadığımdan isteğim şudur ki yeni sistem olarak biliyorsunuz artık bloglarımızı readerden değil GOOGLE+PLUSS'tan takip ediyoruz.Benim gibi sizlerin de hesabı var gplussta.Bazı arkadaşların sayfasında hakkında bölümün de blog adresleri yok.Benim de yoktu.Sağolsun arkadaşım yardımcı oldu  bloğumun linkini iletişim bilgilerimin linkini koydum bana kolay ulaşabilesiniz diye.Sizlerde iletişim bilgilerinizi blog adresinizin linkini gplussta hakkında bölümüne koyarsanız  bu hem size hem de biz takipçilere çok faydalı olacak diye düşünüyorum.

Aldığım bir duyuma göre temmuz ayında reader kapanıp bütün bloglar  gplussa geçecekmiş.Hala geçiş yapmayan,bilmeyen arkadaşlarım varsa bunu bilsinler istedim.Tabii karar sizlerin yine de.Ben sizleri artık readerden takip etmiyorum,edemiyorum gplussa geçiş yaptığımdan beri.O zamanlar çok kolaydı sizlere ulaşmam.Hala geçmeyen arkadaşlarım varsa bir an önce tavsiye ediyorum.İlk başlar bilemeyip çok zorlandım bocaladım.Hatta bloğuma gelen yorumları cevaplarken bile takip edemediğimden bayağı bir zorlanmıştım.Takip dahi edememiştim,kısa süreli kopukluk yaşamıştım bloğumla ilgili.Adeta canımın içi bloğuma yabancılaşmıştım. Ama inanın öğreniliyor hatta eski takip sisteminden daha fazla keyif alınıyor.

Umarım yine çok konuşup başlarınızı ağrıtmamışımdır.Biraz fazlaca konuştum farkındayım farkındayım ama işte arada oluyor böyle.
Hepinize kucak dolusu sevgiler,selamlar yolluyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder