Vişnap

Yaz Ayrılığı...

41
Yaz Ayrılığı.
İşte yaz tükendi,o göçebe yaz.
Güneşe kavuştu kırlangıçlar çoktan.
Sokaklar azaldı,merhamet istiyor günler.
Yine gece,yaşıyoruz eski çilelerimizi.
Seninle ayrı,seninle beraber.

Şimdi eski bahçelerdeyiz,dualar içre.
Birer aşk şarkısıyız,ayrı tınılı.
Günler sayılı,ısındı gölgelikler.
Sessizlik bir gölün nabzıyla atıyor.
Şimdi eski bahçelerdeyiz,dualar içre.

Duygular kış çiceklerinde de açar.
Elemli,kırılgan da olsalar.
Akşam olunca yaralar kanar.
Solar kızıl gül bahçesi ufuklarla.
Duygular kış çiceklerinde de açar.

Perdeleri çek kilitle kapıları.
Kanma sakın ayın sihirli sesine.
Bahar bahçene kuş gibi konsa da kanma.
İşte yaz tükendi o göçebe yaz.
Sokaklar azaldı,merhamet istiyor günler..
                                                                               Metin Cengiz.



41 yorum: Leave Your Comments

  1. Paylaştığın için sağol canımmm:)çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim sen de okuduğun beğendiğin için ben çok teşekkür ederim sevgilerimle..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Değil mi Elif'im benim de çok sevdiğim şiirler arasında bu şiir sevgilerimle canımmm.

      Sil
  3. BU NE GÜZEL ŞİİR
    VİŞNEM
    SAĞOLASIN
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyahım beğenmene çok sevindim canım sana da hayırlı geceler sevgilerimle..

      Sil
  4. Ne güzel bir şiirmiş vişnapcım gece gece duygulandırdın beni..Gönlüne sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ayşegül'üm çok güzel çok defalarca okuduğum şiirlerden bir tanesi de bu şiir.Sen de çok sağol arkadaşım sevgilerimle..

      Sil
  5. Tatlı dilli Vişnapım,sayfana gelince kalplerle sevgiyle karşılanmak ayrı güzel.
    Her dörtlüğü ayrı bir anlam yüklü şiir de ayrı bir güzel.
    O kadar güzel ki kaç kere okudum hatırlamıyorum bile.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevalciğim sen de mi defalarca okudun benim gibi bende defalarca okuyorum duygulanıyorum şairin yüreğine sağlık olsun vallahi Nasıl duygu dolu bir yürekleri var hep özenmişimdir güzel söz dizelerini yazan şairlere.

      Sil
  6. Canım bayıldım paylaşımın için teşekkürler öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deryacığım çok teşekkürler sevindim beğenmene canım sevgiler..

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Hüzünlenmeyecek gibi değil ki Sezginciğim ah ahhh kimbilir hangi duygu yoğunluğunda yazılmış bu şiir şair tarafından sevgilerimle canımm.

      Sil
  8. Canım vişnapım güzel paylaşımın için yüreğine sağlık. sevgileirmle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banummm tatlımm okuyup beğenmen beni çok mutlu etti.Sevgiler.öpücükler kalpler yolluyorum sana buradan arkadaşım..

      Sil
  9. Canım çok güzel hüzünlendim ama tek tesellim kışın tükenmesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feraycığım hüzünlü şiir evet beni de her okumamda alır götürür hüzün deryasına.Canımm sevgilerimle..

      Sil
  10. Çok güzel bir şiir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili pembe kekik sevgiler canım ve de çok teşekkürler ediyorum ..

      Sil
  11. güzel bir şiir , sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sefertasım merhaba canım teşekkürler ..

      Sil
  12. Ne guzel siir biraz huzunlu..ama sevdim..sevgilerimi gonderdim...mutlu hafta diledim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdiklerinin hepsini aldım canım lezzetli dost bahçem sevgiler sevgiler bir sürü benden de sana gelsin.

      Sil
  13. Sevgili şirinem çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. Müzik ve kalpler eşliğinde ,şiir harika,Vişnap'çım.Bizimle paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurcuğumm ben teşekkür ederim okuyup benim beğenime ortak olduğunuz için.Sevgilerimle..

      Sil
  15. çok hoşuma gitti :)
    çok güzel...

    YanıtlaSil
  16. harika bir şiir alıp götürdü beni taaaa çocukluğuma snr gençliğime deli dolu anlarıma aşama aşama geri döndüm yüreğin hep yaz sıcaklığında olsun cancazım çok öpüyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elet'im hani bazı şiirler vardır sanırsın şair senin için senin duygularını hissedip yazmış gibi .İşte bu şiirde ben de aynı etkiyi yapar her okumam da geçmişe giderim .Canımmm çok öpüyorumm.

      Sil
  17. canımm çok güzel şiirrr:( emeğine sağlık paylaştığın için tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bademçiceğimmm canımın içi can arkadaşımm .Çok çok sarılıp öpüyorummm.

      Sil
  18. Çok Çok güzel bir şiir Vişnabım:)duygu yüklü..Hüzünlü..Ama belliki yaşanmışlıklar var..Çok beğendim tatlım.Şiir hüzünlü ama o hüzün senden uzak olsun..Koskocaman öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zeynommm değil mi çok çok güzel şiir bende çok seviyorum bu şiiri şairin yüreğine sağlık olsun..Amin cümlemizden uzak olsun hüzünler canımm çok öpüyorum sevgilerimle..

      Sil
  19. Canım benim ne güzel bir şiir böyle bu,keyif alarak okudum.
    Paylaşımına sağlık.
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Cafem sevgilerimle canımm beğenmene sevindim öptümm.

      Sil
  20. Ne kadar güzelmiş şiir. Yaz biterken ben de çok üzülürüm :( Hiç bitmese keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Hülyammm keşke dört mevsimin dördü de bahar olsaydı en çok sevdiğim mevsim bahardır.Sevgilerimle canımmm.

      Sil
  21. Merhabalar.

    Metin Cengiz'in kaleminden "Yaz Ayrılığı" başlıklı bu çok güzel şiiri bizlerle paylaştığınız için size teşekkürlerimi sunarım. Şiirin dili başkadır. Şiir, iç dünyamızı İmgelerle ve istiarelerle dışa vuran bir söz söyleme sanatıdır. Şairimizin de kalemine ve yüreğine sağlıklar dilerim.

    Ayrılık, insan ruhunda çok dehşetli bir duygu fırtınası koparır. Bunu herkes yaşar, ama herkes dizelere yansıtamaz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Recep bey çok çok güzel şiirlerinden biri yaz ayrılığı şiiri.Beğeniniz için ben çok teşekkür ederim .Şairimizin güzel duygularına ,yüreğine sağlık.Hayırlı geceler.

      Sil