Vişnap

Sanem'in Mim'i...

2
Çok sevgili Sanemciğim   lunaparktayasamak.blogspot.com/ sağolsun beni mimlemiş.Ben de elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım umarım beğenirsiniz:)

S.1:Hayatınızda mucize olarak nitelendirebildiğiniz bir olay geldi mi başınıza?
C.1:Evet bizim de çok kötü bir araba kazasından burnumuzun bile kanamadan çıkmamız büyük mucizeydi..

S.2:Hayatınız da aldığınız en büyük risk neydi?
C.2:Rahmetli annemin tehlikeli geçecek ameliyatı için attığım imzaydı:(İmzayı atmasam da ,atsam da sonuç değişmeyecekti.Doktorların ameliyat olursa verdikleri yüzde bir,iki şans için atmıştım imzamı.

S.3:Almayı düşünüpte alamadığınız neler var?
C.3:Evin içine kedi almayı çok isteyipte tüyünden kılından dolayı alamıyorum:(

S.4:Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
C.4:
Caprileri sevmiyorum.

S.5:Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?
C.5:Kendi huyum bir konu hakkında noktayı koyduysam asla geri adım atmamam.Bu huyumu sevmiyorum inadım da bana baskın çıkıyor.İkincisi nefret ettiğim insan tipleriyse,iki yüzlü içten pazarlıklı insanları asla sevmiyorum.

S.6:Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?
C.6:İyi bir insanım.

S.7:Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülke de doğmak isterdiniz?
C.7:Vatandaşlarını seven onlara insan gibi yaşamaları için bütün olanaklarını sunan bir ülke bu Türkiye'de,Kutup'lar da olabilir.

S.8:Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?
C.8:Yalnızlığın,sakinliğin kıymetini bilip,tadını çıkartabilir.

S.9:Nikah masasında evleneceğiniz kişiden HAYIR cevabı alsanız?
C.9:Şok Şok yaşarım ve girdiğim Şoktan epey bir süre çıkamam sanırım.

S.10:Ölümden sonra var olan hayata inanıyormusunuz?
C.10:Evet ahiret hayatına inanıyorum gerçek dünya orası.

S.11:Sizi yazmaktan soğutan olay?
C.11:Şimdilik öyle bir durumla karşılaşmadım,umarım da karşılaşmam.

S.12:Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz,ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?
C.12:
Munis olsun yeter.

S.13:İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi çizer?
C.13:Kaderini yaşar.

S.14:Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?
C.14: I love you

S.15:Bir kitap yazsanız adı ne olurdu?
C.15:Kitabın adını sanırım konusu belirlerdi.

S.16:Blogger olmasa şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor
olurdunuz?
C.16:İlla bir yer bulur yazardım .Olmadı kendim için yazar kendim okurdum.

S.17:Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor,arkadaşın da boş değil ona karşı,ne yaparsın?
C.17:Bu soruyu bekar arkadaşlarım cevaplasınlar:))

S.18:İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?
C.18:Vişnap Vişnap hep Vişnap:)

Sanem canımmm mim için çok teşekkürler ederim,benim de cevaplarım bunlar.Bu mimi isteyen arkadaşlarım cevaplayabilirler.Sevgiler sevgiler.
visnap.blogspot.com/

2 yorum: Leave Your Comments

  1. canımmm asıl ben teşekkür ederim cevapladığın ve samimi cevapların için.Allah hiçbirimize kazalar yaşatmasın.Amin.Çok şükür Rabbimize.çook çoook öptüm canım benimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanem canımmm mimin okunma rekoru kırdı da nedense yorum yazan olmadı üzgünüm canımmm.Amin cümlemize Rabbim kazasız belasız günler yaşatsın .Ben de çok öpüyorum sarılıyorum bye bye canımmm.

      Sil