Vişnap

Kardelen'in Mim'i...

30
Sevgili  http://kardelen-kardelen-kgn.blogspot.com/arkadaşımın bloğuna ziyarete gittiydim neler yapmış bizlerle paylaşmış diye.Baktım mimlenmiş.Hemen heyecanla cevaplarını okudum bir yandan da çayımı içiyorum.Öyle beğendim ki cevaplarını bitmese de biraz daha okusam istedim ama her güzel şey gibi cevapların da sonuna geldim.

Baktım sonda mimlenen bloglar arasında ben de varım.Ve canım kardelenciğim çok teşekkür ediyorum.Hemen cevaplarımı yazmaya başlayım.

Hazırmısınız,çayınızı,kahvenizi de aldınız mı yanınıza?Haydi şimdi mim soruları ve cevapların da sıra:)

S.1:Blog yazmak nereden aklınıza geldi?
C.1:Blogerlerin dünyasını çok beğeniyordum.Bir gece yarısı baktım ki ben de içlerindeyim.Gerçekten çok sevgi dolu bir dünya bloggerlerin dünyası.

S.2:Bloglar da en çok okumayı sevdiğiniz tarz nedir?
C.2:Tabii ki yemek ile ilgili bloglara her zaman bakıp takip ediyorum.Bunun yanın da vazgeçemediğim güzel kişisel bloglar ve şiir bloglarını da her zaman takip ediyorum.

S.3:Burcunuz nedir?
C.3:Balık

S.4:En sevdiğiniz üç özelliğiniz?
C.4:İyi bir insan olmam,güzel yemek pişirmem,haksızlık karşısında sessiz kalmamak.

S.5:Hayatta en çok yapmak istediğiniz şey?
C.5:Hindistan'a gitmek

S.6:Aklınıza ilk gelen blogcu ismi?
C.6:Evet bunu tek tek söylemek istemiyorum.Politik bir cevap olacak hepsi aklıma bir bloggerler yumağı olarak bir arada geliyor.

S.7:Seni en çok mutlu eden şey nedir?
C.7:Beni ruhumu,hislerimi düşüncelerimi bir çırpıda anlayan insanlar.

S.8:Hayatınızı özetleyen bir şarkı var mı?Varsa nedir?
C.8:İstanbul Sokakları.

S.9:Tanışma fırsatın olsa kiminle tanışmak isterdin?
C.9:Pablo Picasso.

S.10:Hangi zaman dilimin de yaşamak isterdin?
C.10:Osmanlı zamanında

S.11:En sevdiğin mevsim?
C.11:İlk bahar.

Not: Ben de bu mim'i okuyup cevaplamak isteyen bütün blogger arkadaşlarıma gönderiyorum. ^-^ Sevgilerimle.


30 yorum: Leave Your Comments

  1. TATLIM NE GÜZEL BİR MİM OLMUŞ BU ÇOK BEĞENDİM
    BALIĞIM BENİM HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyahım hayırlı akşamların olsun bir de güzel hafta sonların olsun.İşte içten gelenleri yazıverdim beğenmene sevindim sevgiler canımm

      Sil
  2. Bu mim gerçekten çok güzel ama cevaplamak konusunu üzerime almıyorum müsadenizle. :)) Çok da güzel cevaplamışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İlhan bende isim belirtmedim zorlamamak adına sizleri:))Beğeniniz için çok teşekkürler:))

      Sil
  3. balık adaşım çok güzel cevaplar olmuş.yüreğine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canım sen de balıksın demek:) sevindim balıkdaşımı gördüğüme.Teşekkürler canımm :))Dur sana geliyorum bakayım bloğunda neler var karnım aç:))

      Sil
  4. Canımmm harika cevaplar vermişsin.çok güzel.yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim çok teşekkürler.Senin mimide cevapladım şimdi dinlenmeye çekildim çayımıda aldım misss:)Sevgiler canımmm.

      Sil
  5. Merhaba canımm,
    Güzel sorular güzel cevaplarla güzel bir mim olmuş:)
    Şimdi bir çayı haketmişsin,saat geç olmasa,ee bide yakın olsak bende çaya eşlik ederdim:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalciğim beğenmene sevindim canım.Dediğin gibi cevaplar sonrası güzel bir demli çay içtiydim:)Keşke inşaAllah bir gün nasip olur beraber yudumlarız çaylarımızı,sevgiler canım..

      Sil
  6. Vişnapım çok güzel cevaplar vermişsin içten ve çok samimi:) öpüyorum canım iyi hafta sonlara:)

    YanıtlaSil
  7. çok samimi içten cevaplar...
    yüreğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok teşekkür ederim vefalı arkadaşım.

      Sil
  8. Zevkle okudum cevaplarını canım..
    Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  9. yazını okumadan önce şunu sölicem
    lütfen şu kalpleri ya kaldır yada daha küçüğünü ekle :)
    ekrana onlar yğıyo bnm ekranımda küçük iyice zorlanıyorum okumakta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh cicileydim haklısın farkındayım da mini kırmızı kalplerime de kıyamıyorum:( Napsam acaba benim için önemli olan sizlerin yazılarımı okurken rahatlığı.Dikketimde hal çaresi bulacağım bu soruna canım.

      Sil
  10. osmanlı zamanında yaşayıpda istanbul sokakları en sevdği şarkı olan ve hindistan sevdalısı bir balık :)
    eşimle ne çok ortak notktanız var :)

    YanıtlaSil
  11. canım çok güzel cevaplar.
    hangimizi ayırabilirsinki sen benim bi tanelerimden birisin
    sevgiyle kucaklıyor Ayşe ablan..
    sevgiyle kal hep pozitif ol tamam kuzum öptüm
    lezzetlin sevgiler gönderdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım lezzetim sende benim en çok sevdiklerimden ve hep aklımda olanlarımdansın.Kalpler bir.Sevgilerin en büyüğü benden sana gelsin canımmm.

      Sil
  12. canım güzel yorumun için teşkk ederim.mısır dövmesi mısır kırığı zaten.çekilmiş mısır yani.marketlerde satılıyor diye iliyorum.mutlaka denenmesi gereken bir çora bence.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne demek lafı bile olmaz.Anladım hani şu iri iri kırma mısırlardan satılıyor onlarmış demek ki.Ben de yapacağım mısır çorbandan çok beğendim görünümünü lezzetini düşünemiyorum bile canımm sevgiler.

      Sil
  13. cok güzel cevap emeğinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iğne oyalarım merhaba hoş geldin canım.Gelirim tabii her zaman ziyaretindeyim canımm.Teşekkürler.

      Sil
  14. çok güzel bir mim olmuş :) zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the world is "mine" Çok teşekkür ederim beğeniniz için .Sevgiler..

      Sil