Vişnap

Gönlüm Gülşen,Günüm Güneşliydi Bugün..

55
Merhabalar kaç günlerdir içim sıkkın,keyfim firardaydı.Kaç zamanlardır sol kolumdaki ağrı,acı beni yedi yedi bitirdi.Çok şükür sadece bir kas sıkışmasıymış rahatsızlığımın sebebi.Hemen en başta durumumu yazdım ki heyecanlanmayın iyi olduğumu bilin istedim.Hani yürekler ağıza gelmesin.

Sadece biraz içimi dökmek istiyorum sizlere izninizle.Kaç zamanlardır çok bunalmıştım.Acısı bir yandan vesvesesi diğer yandan hani acaba kötü hastalık filan diye diye kendi ömrümü kendim yedim kemirircesine.Grip olsam burnum aksa acaba deyip hemen kötü hastalıkları konduruyorum.İşte bu salak huyumu hiç sevmiyorum.Sevmiyorum ama engel de olamıyorum huyumun şüpheciliğine.

Rabbime her zaman dua ederim canımı hayırlısı ile alsın diye,asrımızın kötü hastalığı ile beni sınamasın istiyorum.Adı bile korkutuyor inanın.Hani 6 ay ömrün kaldı deseler bir ayda toparlanır paldır küldür giderim ahirete ben öyle bir şeyde.
Rabbim nerede amansız hastalığa yakalananlar varsa tez vakitte acil şifalarını versin.

Çok şükür çok önemli bir şey değilmiş rahatsızlığım.Doktorun dediğine göre çektirdiğim MR  da ani zorlamadan oluşabilir dediği kas sıkışması,kasların zedelenmesi,tendomin filan dedi.İşte onlarmış canımı acıtan kolumu başıma dahi götüremem.Hele son günlerde sağlıklı uyku uyumama bile mani olup uykularımdan uyandıran acı.

Üç haftalık ilaç tedavisi verdi geçmezse Allah'ım geçsin sizler de dua ederseniz çok sevinirim,yoksa omuzumdan iğne yapacaklar.Laf aramızda madem paylaşıyorum sizlerle duygularımı bunu da bilin istiyorum.İğneden  çok çok korkarım oldum olası:(

Bu güzel haberi alınca doktor sonrası doğru deniz kenarına cafeye gittim.Öncesi güzel bir hamsi ızgara,salata ziyafeti  ve ardından orta şekerli bol köpüklü damla sakızlı Türk kahvesi ile kendimi mutlu ettim,kutladık güzel haberi eşimle.Bu arada denizde ki martıların çığlıkları bana tatlı ninni gibi geldi.Onları da ekmek ile ödüllendirdim .Çıldırdılar ekmeği görünce kapanın gagasında kaldı ekmek lokmaları:)

Durumum ve de moralim çok şükür,bin şükür şimdi çok çok iyi.Rabbim hepimize sağlıklı güzel günler yaşatsın.Kanuni Sultan Süleyman'ın dediği gibi 
Olmaya Devlet Cihanda Bir Nefes Sıhhat Gibi.

MUTLU MESUT HEPİNİZE  KOCAMAN SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM... 

55 yorum: Leave Your Comments

  1. Krakeriim ilaclar hemen ise yarasin, cok cok gecmis olsun. Bitmis gitmis oldun canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Aslısınım inşaAllah canım yaaa,yoksa iğne olayı var:(öpürem seni çok çok..

      Sil
  2. Gözün aydın canımmm.Dahada iyi olmanı diliyorum Rabbimden..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Bloğunuzu ilgiyle takip ediyoruz. Siteler arası trafiği artırmak Ve google, yahoo, bing, yandex ve diğer arama motorlarında üst sıralarda çıkmanızı sağlayacak Ücretsiz Reklam veriyoruz. ReklamTurko Türkiyenin Reklam Platformu..

    YanıtlaSil
  4. çoook geçmiş olsun.. Evhamlanmıcak gibide deildki.. Kolundaki ağrı boyun fıgığına kalp rahatsızlığına dek belirti haberci olabiliyo.. Bazen şu tv de çıkan sağlık programlarının yayınından rahatsıız oluyorum on yaşındaki kızım bile evhamlanır oldu biz nasıl sakin duralimki :) neyseki küçük bişimiş rabbim şifalar versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm selam hoşgeldin cicileydim..Çok teşekkürler canımm .Bloğunu çok beğendim arkadaşımmm.Daha detaylı gezeceğim aklımda.

      Sil
  5. Visnappp.cok cok gecmis olsun.. Allah korusun..aklina oyle en ufak seyde kotulukler getirme..tabiki "huy" sende demissin ama hep iyi dusun canim hep iyi..neyseki kas sikismasi deyip ilac vermisler olmadi igne olacaksin ama..umarim gerek olmaz madem cok korkuyorsun..sonrasindada guzel bir yemek ziyafeti olmus huznun neseye mutluluga donusmus..bende keyiflendim simdi:)) Soguk kar firtinali geceden kocaman sevgilerimi yolladim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostbahçem sıcacık sesini duymak inan kış ortasında açan güneş gibi geldi bana.Çok teşekkür ederim canımmm.

      Sil
  6. ikimizde aynı sözle bitirmişiz :)
    sağlık elden gitmeden kıymetini bilmek gerek ama olmuyor :(
    acil şifalar dilerim kafana takma geçici sıkıntılar bunlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi canım susamçörekotum.İşte dert insana söyletiyor aynı konuya aynı kelimelere odaklıyor demek ki canım.Sana da acil şifalar diliyorummm.

      Sil
  7. geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  8. Vişnapcım gelmiş geçmiş olsun... inşallah iğne olmazsın, içini ferah tut kötüye yorma Allah korusun iyi düşün iyi olsun canım:)sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im arkadaşım yanımda olsaydın kolumu,omuzumu ovar ovar bıkardın inan ki bıktırırdım seni de.Canımm inşaAllah olmam o iğneyi.Çok öptüm ha bir de seni çok çok özledimmm.

      Sil
  9. Geçmiş olsun canım..Çok şükür bir problem yokmuş :) İğneyi kim severki zaten ! umarım ilaçlar fayda ederde gerek kalmaz..Hepimizin başına zaman zaman geliyor bir sorun olduğunda acaba ciddi birşeymi diye düşünüyoruz...En mantıklısı senin gibi hemen doktora gitmek sanırım : ) En kısa sürede kolun tamamen iyileşir inşallah canım ..Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül'üm ismini çok sevdiğim canımcımmm.Çok şükür önemli bir şey değilmiş .Ah bir de ilaçlar iyi gelsede iğneden kurtulsam..Canımmm sevgiler

      Sil
  10. DİLİMİZE PELESENK OLDU BU ARALAR
    OLMAYA DEVLET CİHANDA BİR NEFES SIHHAT GİBİ
    CANIM BUNUNLA GELMİŞ GEÇMİŞ OLSUN İNŞALLAH
    AMA BU KADAR EVHAMLI OLMA LÜTFEN
    KENDİNE ZARAR BİLİYORSUN HANGİ HASTALIK OLURSA OLSUN DİK DURMAK ÖNEMLİ
    SENİ SEVİYORUZ EN KISA ZAMANDA AĞRILARININ GEÇMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Seyyahım çok teşekkür ederim inşaAllah canım..Bende seni,sizleri yanımda olan tüm arkadaşlarımı çok seviyorum canımmm Sen de Allah'a emanet ol .sevgilerimle..

      Sil
  11. Çok çoook geçmiş olsun! İğneden ben de çok korkarım. Dualarımız seninle dikkat et kendine. :)

    YanıtlaSil
  12. Vişnabımmm kıyamam sana çok çok geçmiş olsun tatlişkom:((Tez zamanda eskisinden de daha sağlıklı olmanı dilerim canım..Kendine çok dikkat et..kocaman öptüm seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynocuğummm çok teşekkür ederim canımcımmm senin içten konuşmalarını çok seviyorum canımmm sesini duyupta iyileşmemek asla olmaz değil mi.İnşaAllah bu da geçer canımm sevgilerimle..

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun, umarım ağrılarınız da bir an önce geçer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zemberek kuşu ismin (zemberek kuşu) çok güzel çok seviyorum.Aklımda yer eden isimlerdensin sen de.Canımm çok teşekkür ederim..

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun vişnapcığım,acil şifalar dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkürler canımmm.

      Sil
  15. Benim canım canımm Vişnap'ım :((
    Seni hüzünlü görmek, beni daha da hüzünlendirdi.
    İyi düşün, iyi olsun herşey.
    Rabbim iğne olmana gerek kalamdan şifasını verir İnşaAllah.
    İğne fobisi nedir, çook iyi bilirim kuzum :(
    Buarada benim de en favorimdir damla sakızlı orta türk kahvesi.
    İnşaAllah bir gün birlikte yudumlayıp, halis muhabbetin dibine dalmayı nasip eder Mevlam.
    Yorum yazarken, bir taraftan yağan tüüüm kalpler benden sana sana olsun fazlasıyla :)
    Birssürüü öptüm seni canım Vişnap'ım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can GİSİ'm hüzünlenme haydi gülümse canım ilaçlarımı düzenli alıyorum umarım çabucak geçer de iğne olmam .İnşallah canım bir gün nasip olur da damla sakızlı Türk kahvelerimizi yudumlarız.Çok öptüm.

      Sil
  16. canım çok geçmiş olsun...
    dualarım seninle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok teşekkür ederim dualarımızın kabul olması dileği ile sevgilerimle..

      Sil
  17. Çok geçmiş olsun.İnşallah en kısa zamanda geçer ağrılar.Bu kadar evham yapmayın.İyi düşünün iyi olsun.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekermutfağım merhaba hoş gelmişsin canımm çok teşekkür ederim.Sevgiler.

      Sil
  18. Allah geçinler versin, daha yeni tanıştık seninle paylaşacaklarımız daha çooookkkkk........
    çok çok geçmiş olsun canısı:))
    İnsanın neresi acıyor yanıyorsa canı oradadır derdi rahmetli annem....
    Annemde yaşadığım için o kötü hastalığı bende zaman zaman kendimi dinlerim ve senin dediğin gibi kendimi yer bitiririm. Sağlık en önemli şey hayatta başka her şey boş.....

    En kısa zamanda ağrıların geçer ve o güzel neşene kavuşursun:))
    Sana sıkı sıkı sarılıyorum ve çok öpüyorum canım:)))))
    sevgi ve sağlıkla:)



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizciğim geçsin vallahi ağrı olunca keyiflerde firar ediyor bugün de kahrolası boynuma doğru vuruyor ağrısı acısı:( Ama geçecek inşa Allah canımmm .Kocaman öpüyorum..

      Sil
  19. şifalar seninle olsun vişnapım... sağlık sıhhat ve keyif dolu günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüğümmmm canımsınn gülen gözlerin hep gülsün canımmm.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  20. çok geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mutfağabuyrun çok teşekkür ederim şekerimmmm.

      Sil
  21. Çok öpüyorum :) öncelikle, çok geçmiş olsun 2011 yazı kolum başıma gitmiyor elimde geziyorum tendonit olmuşum amanda amanlar :) ağrılı ve sıkıntılı bir kortizon acil iyileşme sağladı:) şimdi çok şükür ara ara hatırlatıyor kendini ben pek takmıyorum :)
    ama en güzel deniz kıyısı balık içilen keyifli çay sefan olsun canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavantamlimonum canımmm çok teşekkür ederim canımm bak acıyı çeken bilir demişler ne kadar doğru.Oyyy canım var ya ev de hep ay kolum oy kolum sesleri duyulur oldu son zamanlarda..Sana da çok geçmişler olsun canım geçmezse ilaçlarla bir kortizonlu iğnede beni bekler.Çok korkuyorum iğneden:(Canım sevgilerimle..

      Sil
  22. Başlık dikkatimi çekince hemen bu başlığa girdim,ismim Gülşen'de :)
    Acil şifalar diliyoruz size,banada beklerim izleyicim olursanız mutlu olurum hem sevgiler,takipleşmek dileğiyle :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğurböçeğim merhaba hoş gelmişsin sefalar getirmişsin canım İsmin çok güzel,anlamı çok güzel .Gül bahçeleri içinde ol her daim canımmm.Tabii bende severek gelirim.Sevgilerimle..

      Sil
  23. Canım Vişnapım çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum bitanem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feraycığımmm çok çok teşekkür ederim canımm sevgilerimi yolluyorum .

      Sil
  24. Canımmm benimmm geçmişler olsun tatlım kıştan beri hep diyon kolum ama zamanla geçer bu tatlım...
    Keyfin daim olsun oyyy oyy nefis bir gün olmuş hamsi martılar kahve eee en nefisi karşında sevdiğin Maaşallah tatlım...
    sonrası bana geleydin bi helva da yerdik:))
    öptüm kocaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı can Banu'mmm bana mantı yaparmısınnn hani böyle bol sarımsaklı yoğurtlu hımmm ıhmmm bak üzerine de o nefis helvalarından yedim mi hemen iyi olurum:)Canımm çok teşekkür ettim kocaman öptümm.

      Sil
  25. Vişnapçım,geçmiş olsun.Sakın aklına kötü şeyler getirme.Sayfan o kadar pozitif ki,sana böyle karamsar olmak hiç yakışmıyor.Düşünsene bu yazıyı yazarken kalpler üstüme üstüme geliyor,neşe saçıyor. Sevgiyel,iyilikle kal oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ıhlamurcumm ahhh bu huyum var ya çok fena başım ağrısa acaba diyorum.Hiç iyi değil böyle evhamlı olmakta huyuma laf söz geçmiyor:(Canımmm bu güzel kalpler mini kırmızı kalplerin hepsi sizlerin sizler için .Çok güzeller değil mi:))Sen de hep iyi ol hep sevgi ile kal canım çok teşekkürler..

      Sil
  26. Gecmısler olsun canım .......

    YanıtlaSil
  27. Mr sonucun temyiz çıkmış ben senın kadar şanslı deyıldım senın adına sevındım balanneden sevgılerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAL ANNE'm?şimdi nasılsın canımmm ?Bunu duydum çok üzüldüm.Ve meraktayım şimdi iyisin değil mi canımmm benimm.Sevgiler sevgiler bir sürü..

      Sil
  28. cooook gecmis olsun.biz de bu aralar cok evhamliydik.doktor doktor dolastik.o ic slklntlslnl iyi bilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür Tatlar canım çok teşekkür ederim.sizlere de çok geçmişler olsun,bir daha da hastalıklar,ağrılar,acılar gelmesin.hiç birimize,sevgiler..

      Sil