Vişnap

Gönlüm Gülşen,Günüm Güneşliydi Bugün..

55
Merhabalar kaç günlerdir içim sıkkın,keyfim firardaydı.Kaç zamanlardır sol kolumdaki ağrı,acı beni yedi yedi bitirdi.Çok şükür sadece bir kas sıkışmasıymış rahatsızlığımın sebebi.Hemen en başta durumumu yazdım ki heyecanlanmayın iyi olduğumu bilin istedim.Hani yürekler ağıza gelmesin.

Sadece biraz içimi dökmek istiyorum sizlere izninizle.Kaç zamanlardır çok bunalmıştım.Acısı bir yandan vesvesesi diğer yandan hani acaba kötü hastalık filan diye diye kendi ömrümü kendim yedim kemirircesine.Grip olsam burnum aksa acaba deyip hemen kötü hastalıkları konduruyorum.İşte bu salak huyumu hiç sevmiyorum.Sevmiyorum ama engel de olamıyorum huyumun şüpheciliğine.

Rabbime her zaman dua ederim canımı hayırlısı ile alsın diye,asrımızın kötü hastalığı ile beni sınamasın istiyorum.Adı bile korkutuyor inanın.Hani 6 ay ömrün kaldı deseler bir ayda toparlanır paldır küldür giderim ahirete ben öyle bir şeyde.
Rabbim nerede amansız hastalığa yakalananlar varsa tez vakitte acil şifalarını versin.

Çok şükür çok önemli bir şey değilmiş rahatsızlığım.Doktorun dediğine göre çektirdiğim MR  da ani zorlamadan oluşabilir dediği kas sıkışması,kasların zedelenmesi,tendomin filan dedi.İşte onlarmış canımı acıtan kolumu başıma dahi götüremem.Hele son günlerde sağlıklı uyku uyumama bile mani olup uykularımdan uyandıran acı.

Üç haftalık ilaç tedavisi verdi geçmezse Allah'ım geçsin sizler de dua ederseniz çok sevinirim,yoksa omuzumdan iğne yapacaklar.Laf aramızda madem paylaşıyorum sizlerle duygularımı bunu da bilin istiyorum.İğneden  çok çok korkarım oldum olası:(

Bu güzel haberi alınca doktor sonrası doğru deniz kenarına cafeye gittim.Öncesi güzel bir hamsi ızgara,salata ziyafeti  ve ardından orta şekerli bol köpüklü damla sakızlı Türk kahvesi ile kendimi mutlu ettim,kutladık güzel haberi eşimle.Bu arada denizde ki martıların çığlıkları bana tatlı ninni gibi geldi.Onları da ekmek ile ödüllendirdim .Çıldırdılar ekmeği görünce kapanın gagasında kaldı ekmek lokmaları:)

Durumum ve de moralim çok şükür,bin şükür şimdi çok çok iyi.Rabbim hepimize sağlıklı güzel günler yaşatsın.Kanuni Sultan Süleyman'ın dediği gibi 
Olmaya Devlet Cihanda Bir Nefes Sıhhat Gibi.

MUTLU MESUT HEPİNİZE  KOCAMAN SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM...