Vişnap

Ar Yıldız Blogger Lansmanı...

14
Merhabalar sevgili arkadaşlarım,geçen blogger arkadaşlarla 1948 yılından beri faaliyetini sürdüren Ar Yıldız Çatal,kaşık,bıçak,tencere fabrikasına ziyarete gittik. Çeliğin nasıl işlendiğini görüp fikir sahibi olduk.
Bizler  evimiz de önümüze gelen çatalların kaşıkların içinde sevdiklerimize yemekler pişirdiğimiz tencerelerin bu kadar sevgi ile meşakkatle en ince detayına kadar incelenip bizler için imal edildiğini gidip görmesek asla bilemezdik.
Öyle faydalı oldu ki bizlere bu ziyaret.Emeği geçen herkeslere tekrardan çok teşekkürler ediyorum.Ve o gün sabah buluşmamızdan akşam olupta evlerimize dağılmamıza kadar olan güzel günümüzü sizlerle de paylaşmak istediğimden klavyemin başına geçtim.Akşamın yemeği de hazırlandı ocakta pişiyor.Rahatım yani açıkcası:))
Ürünlerin sergilendiği bölümler Ar Yıldız'ın ismi gibi ışıl ışıldılar.Şu güzellikler karşısında diyecek hiç bir şey bulamıyorum Ürünün kalitesi duruşundan belli.
Ya bu güzel kaliteli tencerelere ne demeli.Kim istemez böyle güzellikleri mutfağında .Hepimiz  isteriz değil mi.O zaman ne yapıyoruz tencere alacaksak,yıllar yıllar boyu kullanacaksak Ar Yıldız alıyoruz.

Birinci sınıf kaliteli ürünlerden gözümü alamadım yine  bir sürü bir sürü konuştum değil mi.Tamam tamam başlıyorum anlatmalara:))

Sabahın erken saatlerin de üç ayrı nokta da toplaştık.Son durağımız Bakırköy'den sonra Çorlu'ya doğru yol aldık.Şöförümüz de çok kibar nazikti kendisine buradan da ayrıca çok teşekkür ediyorum.Öncesi tanıştığım arkadaşlarımı tekrardan görüp hasret gidermek çok güzeldi.Bir de isimlerini duyup şahsen tanışmadığım blogger arkadaşalarımla da tanışmak o da ayrı güzeldi.
Hepimiz çok güzel kaynaştık sohbetler eşliğin de nasıl Çorlu'ya geldik hiç anlamadım.Ben aslında uzun yolculukları pek sevmem.Demek yalnızken can sıkıldığından sevilmiyormuş uzun yolculuklar.Hatta dergi filan almıştım yolda okurum diye çantamdan çıkarmadım bile onları:))

Bizleri ArYıldız fabrikasında sevgili sosyal danışmanı güler yüzlü Ferhan hanım ve diğer çalışanlar (hepsi çok güler yüzlüydüler) ve de canım arkadaşım Olsa da yesek Suzan'cığım da fabrikadaydı kendisi Çorlu'da oturduğundan o da ev sahibi sayılır :) çok sıcak çok güleryüzlü ve içten karşıladılar.
Tanışma faslından sonra yemeğe geçtik.Yemeği yapanlarında ellerine sağlık hepsi nefisti.Yemekten sonra toplantı odasına çıktık. Türk kahvelerimiz de geldi sağolsunlar.Kahvelerimizi içerken bir yandan da bizleri bilgilendiren Üretimden sorumlu beyefendi(özür dilesem affolurmuyum acaba adını unuttum:(( )ve muhasebe müdürü Bahadır bey'e çok teşekkürler ediyorum.Gerçekten  işlerini büyük özveri ve çok detaylı inceleyerek üretiyorlar.Hep bizlerin sağlığı ve rahatlığı için Ar Yıldız çelik tencere çatal kaşıklarını aldık mı daha da çarşılara,mağazalara gidip almamıza gerek yok o kadar sağlam ve de dizaynları güzel ki.
Fabrika da çalışma anları.
Çok büyük bir alan dolaş dolaş bitiremedik fabrikayı.
Daha bir sürü yer var dolaşacağımız.
Tekstil işine de el atmış Ar Yıldız Fabrikası,çok ta iyi yapmış artık tekstil ürünleri de Ar Yıldız güvencesi altında bizlere ulaşacak demektir.
Ve güzel olan güzellikler nedense çabucak biter.

Bir güzel günün daha sonuna geldik ve yavaş yavaş geri dönüşümüz için otobüslerimize binmeye başladık.Bizleri gelirken kapıda karşılayan Ferhan hanıma ve diğer çalışanlar dönüşümüzde de kapılara kadar uğurladılar.

Hepsine çok teşekkür ediyorum.Güler yüzlerini asla unutmam mümkün değil sevgiler sevgiler bütün Ar Yıldız çalışanlarına ve de sevgili Yağmur'uma ,diğer blogger arkadaşlarıma hepsine kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.Sağlık ile sevgi ile kalın.



                          

14 yorum: Leave Your Comments

  1. anladığım kadarı ile güzel bir etkinlik olmuş.kimbilir belki bir etkinlikte biz de tanışırız.bir etkinliğe davet edilirsem eğer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nursenciğim umarım inşaAllah bir etkinlikte karşılaşır tanışırız.Etkinliklerin bu yönünü çok seviyorum tanışıp kaynaşmalar yeni arkadaşlıklar isimlerini duyupta tanışmamak işte etkinlikler bunu tanışmaları sağlıyorlar sağolsunlar.sevgiler canımm..

      Sil
  2. güzel bir gezi olmuş tencerelerde kırmızı ne güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sezginciğim bende kırmızı kırmızı çok beğendim tencereleri
      sevgiler canım.

      Sil
  3. Ar yıldız benim en çok beğendiğim markadır..kalitesiyle 15 yıl önce tanıştım birdahada vazgeçemedim..Hatta şuanda 15 yıl öncesinde alınan annemlerin kullandığı sonrasında evlenirken bana verdikleri hala prıl prıl duran demliklerim var..Benden sonra kızım bile kullanır :)

    Çok güzel bir gezi olmuş canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ayşegülcüğümm değil mi bir alıyoruz evladiyelik kullanıyoruz kaliteli markaları.Canım kocaman sevgiler.

      Sil
  4. Ne güzel bir etkinlik olmuş Vişnabım:))anlatımınla resimlerle bizlerde gezmiş görmüş kadar olduk..Ar-Yıldız'ın tekstil sektörüne de girdiğini duymamıştım bu yeni bir bilgi benim için..Emininim mutfak ürünlerindeki gibi başarılı olacaktır bu firma..Paylaşımın için teşekkürler canımcımm:))Kocaman öptüm seni (:-) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can ZEYNOM evet evet tekstil ürünleri de çok kaliteli bir de dizaynları sitilleri de çok beğendim renkleri filan şahaneler:)Ben de sarıldım öptüm canımcımm:))

      Sil
  5. Aryıldız'a teşekkürler :) Yeni bir etkinlikte tekrar birlikte olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerle tanışmama vesile olduğu için de çok memnun oldum bu etkinlikten sevgili Selma .Yine görüşmek üzere sevgilerimle.

      Sil
  6. Vişnapım uzun bir aradan sonra seni gördüğüm için çok mutlu oldum..Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Filizciğim inşaAllah bir daha görüşmemiz de ara geçen seferki gibi çok uzamaz canım bende çok mutlu oldum sevgilerimle...

      Sil
  7. güzel bir günde ekrar görüşmek çok güzeldi
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay Nilay arkadaşım yine buluşalım görüşelim .Sohbetlerimizin tadı damağımız da kaldı özledim özledim,canımm sevgilerimle öpüyorum.

      Sil