Vişnap

Koska'ya Sevgiler...

24



Hatırlanmak çok güzel bir duygu.Bu güzel duyguyu yeni yılda yaşatan Koska'ya çok teşekkürler ediyorum.Dün mutfakta hummalı hummalı akşam için hazırlıklar yapıyorum.O esna da çalan kapıyı açtım karşımda kurye Koska'dan gelen  hediye paketini elime tutuşturdu.Sevindim içeriden gidip bahşiş alana kadar  kurye gitmişti bile,üzüldüm eli boş yolladım diye.

Hemen alel tecel kutuyu açtım.Aaaa ne güzel bir kolaylık yapmış Koska bize tahin ile pekmezi karıştırıp tüketmemiz için sunmuş.Eee daha ne olsun artık bize de dolaptan kaseyi alıp hazır tahinli pekmez karışımını dök dök döküp yemek kalıyor.Bu da bize kendimize kalacak artıdan bir zaman olacak.Çok sevdim  bu hazır karışım tahinli pekmezlerini Koska'nın.Sizler de vaktinizin size kalmasını istiyorsanız bu yeni ürününü deneyin derim.


Sevgilerimle...

24 yorum: Leave Your Comments

  1. AFİYETLE YİYİN GÜLÜM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım Sengül'üm ,sana da hayırlı akşamlar olsun ,sevgilerimle.

      Sil
  2. Afiyetle yiyin canımm.ne güzel.böyle güzel hediyeleri 2013'De sıksık almanı diliyorum canım kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim çok teşekkürler canımmm benimmmm.

      Sil
  3. ne güzelmiş,çocukların sevebileceği hale getirmişler demek ki,afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım hem çoçuklara hem de bizlere pratik olmuş,kıvam tutturma derdi yok ay tahini çok geldi pekmezinden de katayım derken aa bir bakmışsın istediğinden fazla oluvermiş tahin pekmezler:))Sevgilerimle canımmm.

      Sil
  4. Koska benimde kullandığım beğendiğim bir marka..bana görede en kaliteli tahin pekmez markasından birtanesi..Afiyetle yiyin canım..Yarasınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül canımmm ben de koskayı tercih ederim hep.Çok teşekkürler canımmm sevgiler.

      Sil
  5. ne güzel düşünmüş böyle jestlere çok bayılırım, o zaman anlarım ki birileri için kıymetliyim :) afiyet şeker olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bernacığım ben de çok severim bu tür beklenmedik anlarda ki süprizleri.Canım çok teşekkürler sevgiler.

      Sil
  6. Afiyetle ye cnm benim :)) güzel süpriz olmuş öpüyoum cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im canım hoş süprizler bunlar değil mi? Şekerciğim çok çok öpüyorum..

      Sil
  7. afiyet şifa olsun canım.
    en çok mutluluğu hak edenlerdensin mutlu ol lezzetlin öptü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol lezzetim kuzumm .Ne güzel sözler bunlar bayıldım bayıldım hepimiz güzellikleri hakediyoruz canımmm sevgilerimle..

      Sil
  8. afiyet olsun canım.....

    çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim Şirinem ,çekilişin hayırlı olsun ,gelirim ,sevgiler.

      Sil
  9. Kış günlerinde tahin pekmez ne güzel olur. Hele çocuklar için enerji deposu. Size afiyet olsun. Sağlıklı, mutlu, şanslı bir yeni yıl diliyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de çok severim tahine pekmez katmadan toz şekerle olan karışımda çok güzel oluyor Sevgili İlhan ,çok teşekkürler sizinde yeni yılınız kutlu olsun..

      Sil
  10. Bende istiyorum bu hediyelerden :))) afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostbahcesindenlezzetler canım hemen yollayım sana :)) Çok teşekkürler sevgilerimle.

      Sil
  11. vinapım afiyetle ye! bende köye yeğenlerime göndereceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'üm ne güzel yapmışsın bayılır çocuklar böyle lezzetlere.Afiyet bal şeker,şifa olsun ,sevgilerimle canımmm

      Sil