Vişnap

Koska'ya Sevgiler...

24



Hatırlanmak çok güzel bir duygu.Bu güzel duyguyu yeni yılda yaşatan Koska'ya çok teşekkürler ediyorum.Dün mutfakta hummalı hummalı akşam için hazırlıklar yapıyorum.O esna da çalan kapıyı açtım karşımda kurye Koska'dan gelen  hediye paketini elime tutuşturdu.Sevindim içeriden gidip bahşiş alana kadar  kurye gitmişti bile,üzüldüm eli boş yolladım diye.

Hemen alel tecel kutuyu açtım.Aaaa ne güzel bir kolaylık yapmış Koska bize tahin ile pekmezi karıştırıp tüketmemiz için sunmuş.Eee daha ne olsun artık bize de dolaptan kaseyi alıp hazır tahinli pekmez karışımını dök dök döküp yemek kalıyor.Bu da bize kendimize kalacak artıdan bir zaman olacak.Çok sevdim  bu hazır karışım tahinli pekmezlerini Koska'nın.Sizler de vaktinizin size kalmasını istiyorsanız bu yeni ürününü deneyin derim.


Sevgilerimle...