Vişnap

Mutlu Yıllar..

22
Hepinize kocaman kocaman merhabalar, nihayetin de bir 2012 yılının daha sonuna geldik.2013 yılına merhaba dememize saatler kaldı.2012 acısıyla tatlısıyla geldi geçti gitmek üzere .Bazı gün üzüntülerimiz oldu,bazı gün mutluluklarımız,sevinçlerimiz.Acısına da ,tatlısına da binlerce şükürler olsun.

Yeni gelecek olan yılımız hepimize sağlık,afiyet,mutluluk ve de eşsiz güzellikler getirmesi dileği ile yeni yılınız kutlu olsun.


Bugün hep hayatımız da çiçekler olsun istediğimden bir çiçek resmi daha paylaşıp Rabbi'me emanet olun diyorum...





SEVGİLERİMLE

22 yorum: Leave Your Comments

  1. Mutlu yillar canim krakerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krakerin seni gördü çok mutlu,kıyır kıyır oldu.Böyle ağızda dağılır kıvamdayım şu an:)Canım Aslısınım .Sana ,bana,sevdiklerimize,herkeslere musmutlu yıllar olsun.

      Sil
  2. mutlu seneler canım...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok çok mutlu yıllar canımm.

      Sil
  3. Mutlu yıllar.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. canımmm Vişnapım sevdiklerinle beraber nice sağlıklı,mutlu,huzurlu yıllar geçirmeni diliyorum.bu sene harika ötesi geçsin.yüzün hep gülsün canımm.iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim aynı güzel dilekleri bende sana diliyorum canım .Sevgilerimle..

      Sil
  5. vişnapcığım yeni yılda yeni tariflerle buluşmak üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursenciğim ne güzel temennilerde bulundun.İnşaAllah bol güzel yeni tariflerle hep bir arada olacağız canım sevgilerimle.

      Sil
  6. merhaba canım,
    blogumdaki beni oyla butonuyla beni oylarsan sevinirim...
    şimdiden çok teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum Şirinem gördüm hemen oyladım bile canımm .Acaba bloğunda haber verdim mi unuttum.Yarın bakarım canım Hayırlı olsun.

      Sil
  7. Yeni Yıl Evinize Neşe, Mutluluk, Huzur ve Sağlık Getirsin Mutlu Yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mert sen cansın 2012 yılında gider ayak bloğuma yaptığın güzellikler ile hayatıma mutluluklar kattın.Yeni yılda,daha sonrasında yani ömrün boyunca hep çok mutlu ol her dileğin gerçekleşsin güzel insan,dost insan .

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Erol Dizdar size de mutlu yıllar olsun.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. Tüm dileklerine tüm kalbimle aminnn diyorum canım.
    Herşeyin en güzel olsun inşAllah tüm insanlık için.
    Çiçeklerin de pek güzeller:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ZEL canım güzel yılların olsun .Çok teşekkür ederim yıl başında ara verip çicekler koydum çicekler gibi güzel olsun hayatlar diye beğenmene çok sevindim...

      Sil
  10. Mutlu yıllar arkadaşım, güzel dilekler için de çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım MÜ'yüm ben çok teşekkür ederim güzel yorumun için ,sevgilerimle.

      Sil
  11. ne güzel dilekler bunlar böyle,seninde tekrar yeni yılın kutlu olsun canım,öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Reyhancığım çok teşekkürler güzel dilekler hepimize gelsin canımm ,sevgilerimle öpüyorummm..

      Sil