Vişnap

Pratik Pizza...

32
Üzerinize afiyet olsun hafiften hasta gibiyim.Ne hasta ne iyi durumları.Ya yatıp kalacağım yatak döşek.Ya da zımba gibi kalkacağım ayağa.Hastalıklarım da bir acaip.Dünden beri aksırıp,tıksırıyorum.
Öksürmekten ciğerlerim dökülecek gibi.Sesimde  kısıldı o da gitti benden:) 

Kırılan ayağımda bu havalarda bir sızlıyor bir sızlıyor.Kırıldığı zaman bile bu kadar sızlayıp ağrımamıştı.Kaptım kaptım hastalığı geçen arkadaşlarla buluşmuştum dışarıda oturulur mu bu havalar da buz gibiydi.
Bugün evde olmaya  karar verdiğimden dün gece eve gelirken  marketten  hamburger ekmeklerimi de aldım geldim.Aklımda bugün bu pratik pizzayı yapmak vardı.Diğer malzemelerimin hepsi evde vardı.Niyetim bugün hiç kafamı bile camdan uzatmadan oturmak dinlenmek tembellik yapmaktı.Yaptım da çok şükür:)

Haydi vakit çay saati vakti başlayalım tarifimize şipşak iki dakika da  oluyor.Önce çay suyunu ocağa  koyalım.Bir çay demleme süresinde pizzalarımız  masamızda.
Malzemeleri:
Bir  paket hamburger ekmeği
Ketçap
Domates
Kaşar peyniri
Sucuk
Sosis
Yeşil biber
Kekik
Vs,vs
Ev de olan malzemelerim bunlardı Siz de ne varsa üzerine koyarsınız.
Tarifi:
Ortasından  hafifce kesik olan hamburger ekmeklerimizi tam kesip ikiye ayıralım.Üzerlerine ketçap sürüp bıçakla her yanına eşit yayalım.Bir miktar kaşar peyniri rendesini de ketçapın üzerine serelim.Bir kısmını da en üzerine koymak için ayıralım.Ben  kaşar peynirlerini en üste koymuyorum eriyince diğer malzemelerin üzerlerini kapatıyor diye.

İncecik kestiğimiz yeşil biberlerimizi,minik küp şeklinde doğradığımız domateslerimizi ince dilim sucuklarımızı ve de sosislerimizi de hamburger ekmeklerimizin üzerlerine eşit yayalım..Kalan kaşar peyniri rendesini de en  üstlerine eşit yayalım.Arzu ederseniz kekikte serpebilirsiniz hamburgerlerinize.Ben  unutmuşum.Bir daha ki yaptığım da artık.

180/200 derece ısınmış sıcak fırında kaşar peynirler eriyip üzerleri hafif kızarıp pişene  kadar tahmini 10 dakika pişirelim.
Hepsi bu kadar çay da demini almıştır bu sırada, doğru hamburgerlerimizi alıp masaya gidelim.
Afiyetler olsun ,sevgi ile muhabbet ile kalın.