Vişnap

Tortellini Lahmacun...

32
Çok sevgili çok sevdiğim arkadaşım İnci'm    inciyemek geçenler de lahmacun tarifini yayınlayınca notumu almıştım.En kısa zaman da yapmak için.Kısmet bugüneymiş.Öyle çok severim ki lahmacunu,yatıya dahi giderim.O derece büyüktür sevgim.

Gel gelelim her yerde de yiyemem.Gerek kalitesinden gerekse temizliği vs her bir şey aklıma gelir vaz geçerdim yemekten.Böyle de huysuzum yeme içme konusunda.İnci'imin bu tarifi bana ilaç gibi geldi .Artık bundan böyle canım istedikçe  yaparım.Canım arkadaşım buradan sana çok çok teşekkürler ediyorum.Ellerine,emeklerine sağlık .Güzel paylaşımın için çok teşekkürler canım..
Off offff daha dumanı üstündeyken  çektim aldım sıcacık lahmacunu yemeğe hazırlananların önünden fotoğrafını çekeyim diye de .Fena bakışların hedefi oldum bile:)

Yaptıklarımızı yedik bitti.Vallahi kırıntısı kalmamacasına.Mutlaka yapın büyük büyük tavsiye ederim.Asla pişman olmazsınız.Şimdi sıra malzemeleri ve tarifini yazmada.
Malzemeleri:
Bir paket tortellini lavaş
Yarım kilo kıyma
İki orta boy  kuru soğan
Dört orta boy rendelenmiş domates 
Bir demete yakın maydanoz
Kara biber
Kırmızı pul biber
Tuz
Tarifi:
Önce kuru soğanlarımızı rendeleyelim.Ardından da domateslerimizi rendeliyoruz.Bir  büyükçe kaba  bunları ve de  kıymayı ( kıymamız çiğden konuyor ) baharatlarımızı, tuzumuzu da koyalım.Yıkanmış maydanozlarımızı da incecik kıyalım.İlave edelim.İç harcımızı sulandırmak için az da su ilave edelim.Suyunu dikkatli koyalım (Yarım minik çay bardağı kadar )zaten domateste suyunu bırakıyor.

Teflon tavamıza tortellini lavaşımızın tekini koyalım .Ve  üzerine kıymalı harcımızı bolca yayalım her tarafına eşit bir şekilde.Diğer tortellini lavaşımızı da  onun üzerine kapatalım hiç yağ ilave etmiyoruz.Ve de tavamızı ocakta kısık ateşte tortellini lahmacunlarımızın her iki yanı da hafifce kızaracak şekil de alt üst ederekten pişiriyoruz.Fazla tutmayalım ki kurumasınlar .

 Mutlaka yapıp denemenizi tavsiye ediyorum şahane şahane oluyor.Bir daha yapışımda içine bol kıvırcıklı soğanlı malzeme de hazırlayıp sarıp yemeyi düşünüyorum.Tadından yenmez vallahi.Afiyet  olsun hepinize.Sevgilerimle...
Arkadaşlar orjinal tarifini görmek isterseniz  yukarıda İnci'min bloğunun linkine tıklayın .Hem  misss lahmacun hem de öyle güzel lezzetler,tatlar var ki.Benden sizlere  bir tavsiye  sakın karnınız aç iken bakmayın derim:))Hepsi muhteşem tarifler.

32 yorum: Leave Your Comments

  1. Miss mis gecenin bu saatinde bende orada olmalıydım. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şimdi baktımda tarifime hay benim de canım istedi olaydı keşke yeniden yapmalıyım haber ederim sana,çok güzel olmuştu.Sevgiler canımmm

      Sil
  2. Vişnabım ne kadar güzel fotoğraflamışsın canım benim:)senin ellerin ile hazırlanmış ,sevgin katılmış:)lezzetini tahmin edebiliyorum canım:)
    yiyenlere afiyet şifa olsun,ellerine emeklerine sağlık.Ayrıca beğenmiş olmana çok sevindim canım:))
    sarılıp öperim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncimmmm sayende çok lezzetli bir tarif kazandık sağol canımmm benimm,bir lahmacun sever olarak bundan böyle kendi yaptıklarımı yiyeceğim yaşasınn.Sevgi ile öpüyorum seni kuzummm.

      Sil
  3. canım hayırlı sabahlar
    kermesde yemeseydim her halde bu resimlere ağzımın suyu akarak bakardım.
    bende bu ihtiyacı kermesde giderdim
    ama resimler muhteşem
    ellerine sağlık
    hayırlı sabahlar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Sengül'üm beğenmene çok sevindim canımmm .Senle buluştuğumuz da bol bol güzel bir yerde lahmacun yesek diyorum .Ne güzel olur du .çok çok sarılıyorum canımmmm.

      Sil
  4. Sabah sabah görmeseydim iyiydi. :) Eline sağlık o zaman afiyet olsun. Yemişssinizdir siz şimdi bunları....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖK-TÜRK vallahi yedik bitti şimdi geldim yine gördüm tuttu canım yine yap diyor bana .Ben de yeniden yapacağım haber ederim sana da :))

      Sil
  5. İnci hanım bir tanedir..Ellerinden elmalı kurabiye yedim ben Vişnapım..Elinize, yüreğinize sağlık..
    sevgiler..
    bu arada mimin vaarrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evet ARSELİ-CE'mmm hem de canların canı bir taneciktir İnci'mmm sağolsun paylaşımı da çok seviyor .Çok çok öpüyorum seni.

      Sil
  6. ooof oooof oooof bu ne güzel birşey böyle...
    yani şu an karnım aç...
    ve canım çok çekti :))
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Şirinem çok çok güzel olduydu tıpkı lahmacunların aynısının tadını verdi dışarda yediklerimizden dahi güzel olmuştu.sevgiler canmmmm.

      Sil
  7. ellerine sağlık dehşet görünüyor , kış dolayısıyla açılan iştahları ne yapacağım bilmem ama bende felaket durumda :(
    verdiğim 14 kiloyu hızla geri almak şu günlerdeki en büyük kabusum :( bunları neden anlatıyorum :)) arkadaşım madem yaptınız :)) ilgi çekici iştah kabartıcı resimler koymayınnn bakıp bakıp yiyorum duba olucam ben :(... şaka bir yana müthiş fotolar tebrik ederim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berna'm ayhh deme o kiloları ahh ahhh ben de yedikten sonra üff yine çok kaçırdım diyorum ben bunu hep yapıyorum ama :))Beğenmene çok sevindim canımmmm

      Sil
  8. elllerıne sağlık nefıs gorunuyor dısarda yapılanı sevmıyorum evde yapılan kesınlıkle daha lezzetlı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeymuran'ım evet canım çok can isteyince dışarıda yiyordum ama o lahmacunlarda beni yiyordu sonrasın da bu tarif şimdi çok iyi geldi her can istedikçe yapılacak kadar da kolay olması ayrıca çok güzel .Sevgilerimle canımmmm.

      Sil
  9. Aman Allahım o duman ne öyle bayıldımmm laptoptan yiyesim geldi:)))
    Ellerin dert görmesin canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum vallahi o dumanların süprizine ben de çok şaşırdım bize inat daha çok canımız çeksin diye bizlere güzellik yapmışlar tamamen tesadüf oldular.Hatta ben bu dumanlar fotoğrafın kalitesini düşürür derken beni utandırdılar:)Sevgi ile kal canımmm.

      Sil
  10. Gerçekten tam iştah kabartıcı, tok olsan da acıktıran cinsten olmuş.
    Hem sizin hem de İnci hanımın ellerine yüreğine sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili GİSİ'm beğenmene çok mutlu oldum canım evet sağolsun İnci'mmmm sayesinde güzel bir tarifimiz oldu.Sevgiler canımmmm.

      Sil
  11. Merhaba kokusunu taaa benim blogtan aldım.Enfes bir görüntü.Ellerinize sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yasemin'im benim buralara da nefis kıymalı mantarlı güzel böreklerinin kokusu geliyor.Çayı ocağa koyuver az sonra sendeyim canım.Sevgilerimle...

      Sil
  12. Çok harika gözüküyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert yapılışı da çok kolay tavsiye ederim.Tabii lahmacunu seviyorsan:))

      Sil
    2. hmm denemek lazım :))

      Sil
    3. Mert umarım denersin:)) ^^

      Sil
  13. askerdeyim canım çekti be ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili CralBilogcu şimdiden hayırlı teskereler diliyorum Suratını asma hele bitsin askerliğin yaparız sana senin için tamam mı?Hadi gülümse artık:)

      Sil
  14. Harika fikirmiş! Bayıldım valla. Ben de pek çekinerek yerim lahmacunu. Artık yapar, gönül rahatlığıyla yerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deniz işte bizler için bu nefis tarif.Ne zaman canın isterse yap ye için ala ala.Hiç aratmıyor gerçek lahmacunu canımm şimdiden afiyetler olsun.

      Sil
  15. ayyy canım nasıl çekti anlatamam :)
    ellerine sağlık...
    m,s miis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurmem Şirinem inan şimdi benim de canım nasıl çekti ahh olsa iki tane yerdim gecenin bu saatinde inan .Canım sevgilerimle..

      Sil