Vişnap

Dünden Beri Şaşkınım...

22



Üzülmeyeceğim üzülmek yok her ne olursa olsun üzüntülerimi arkamda bırakacağım.Yeter ki ölüm olmasın sağlığım yerinde olsun.Çare olmayacak hiç bir şey yok .Dünden beri kendimi yedim bitirdim neden niye,niçin demekten helak ettim kendimi yahu :(Başıma gelen son olayım bu olsun 2012 yılının gider ayak bana yaptığı acı,acı olduğu kadar da çaresiz olmayan şakası diyorum.Gittiyse gitti bloke olduysa oldu hotmail hesabım .

Canım sağ olsun.Sanki eskiden bilgisayar mı vardı .Var oldu hesabım oldu. Şimdi yok olduysa hesabım,ben de sil baştan yeniden yeni bir hesap alırım yoluma devam ederim.En çok üzüldüğüm arkadaş listemin olduğu gibi yok olması.Beni sevenlerim bana nasıl olsa bir şekilde ulaşırlar artık.Demek ki 2013 yılında yeni bir sayfa ile eski arkadaşlarımın yanı sıra  yeni bir arkadaş listesi ile yepyeni bir hotmail adresim ile yoluma devam edeceğim .Hem de nasıl devam etmek .Rabbim sağlık,afiyet versin .

Bugünüm öyle yoğun geçti ki .Önce bilgisayarımı kaptığım gibi koştum bilgisayarcıya gösterdim.Virüs mü bulaştı diye.Şükür virüs yokmuş ordan temiz çıktı canım bilgisayarım .Microsoftun benden istediği bilgiler çok fazla olunca eski hesabımı kurtarmaktan vazgeçmenin daha mantıklı olduğuna karar verdik bilgisayarcı ile.Çok yakında yeni hotmail hesabım ile devam edeceğim msn'ime.Sonrası pazardı,marketti öldüm ya yorgunluktan.Şimdi de mutfağa geçip akşam yemeği hazırlığına başlayacağım.

Laf aramız da bu akşam yemeğinin menüsü çok pratik olacak evdekiler de mırın kırın etmezler umarım,hırsımı onlardan almak istemiyorum:)))


Hadi ben gittim yukarıda ki şirin smileyler gibi hepimizin yüzleri gülsün.Kalın sağlıcakla,mutlulukla ..

22 yorum: Leave Your Comments

  1. CANIM CANA GELECEK OLAN MALA GELSİN
    SAKIN ÜZME KENDİNİ BUNDADA BİR HAYIR VARDIR
    ALLAHA EMANET OL GÜLÜM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bütün arkadaşlarımın e-mail adresleri yok oldu ona üzüldüm en çok.Dediğin gibi vardır bir hayır bunda da .Canımm sen de Rabbim'e emanet ol..

      Sil
  2. Aman aman bloğa bişey olmasında ..Aaaa noel baba geçti şindi burdan :):) yaşasınnn:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARSELİ-CE'm vakti zamanında ilk bloğu açtığım da onu da kendi hatamdan yok etmiştim bu ikinci olay başıma gelen .Sağlık olsun tatlım.Noel babanın peşine takılıp gidesim geliyor benim de:))

      Sil
  3. Gmail kullan canım daha kolay :) Sıkıntın bu olsun bloguna birşey olmasında :) Vardır herşeyde bir hayır diyelim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül'üm canım Gmail hesabım var zaten aslında öyle pek msn de kullanmıyorum da arkadaş listemin gitmesi beni çok üzdü.Doğru diyorsun bloğum sağ olsun da gerisi düzelir nasılsa sevgiler canımmmm

      Sil
  4. Canım çok geçmiş olsun,bende önce sağlık problemin zannettim,okuyunca rahatladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feraycığım biraz daha kafama taksaydım vallahi tansiyonlarımda çıkacaktı.Sonradan toparladım kendimi.İşte dediğin gibi sağlık sorunu değil ya can sağ olsun dedim.Sevgilerimle canımmm.

      Sil
  5. Vişnabım çok geçmiş olsun,bende arkadaşlar gibi önemli bir şey sandım.Elbette yaşadığında önemli fakat çaresi var:)Allah çaresiz dertlerden korusun bizi.
    Daha görüşürüz ama şimdiden sağlıklı huzurlu ailen ile birlikte yeni yıllar dilerim canım.
    öperim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'm çok üzdü beni çok çok hala başımın ağrısı geçmedi inan ki:( Ama sonuçta sağlığımız yerinde olsun deyip boş vermeğe çalışıyorum.Canım senin de yeni yılın kutlu olsun sağlıkla,sevgi ile geçsin .Çokk öpüyorum...

      Sil
  6. canım benim bak ne güzelde demişsin sağlığın yerinde olsun yeter ki... yazını okumaya başladığımda korkmadım desem yalan olur. Daha büyük bi olay bekledim Allah muhafaza. Bununla geçmiş olsun canım ulaşan ulaşır sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Pkz'em ahh ahh gider ayak 2012'inin bana kötü süprizi oldu bu:(((Canım güzel dileklerine binlerce teşekkür ediyorum..

      Sil
  7. Merhabalar,

    Yıllarca kullandığınız bir hotmail hesabınız nasıl bloke olur? Tam anlayamadım. Ulaşamadığınız bir hotmail hesabınızla ilgili nasıl oluyor da sizden bir Ferhat gibi dağları delmeniz isteniyor ben anlayamadım. Siz de zaten bu hesabınızdan vazgeçmişiniz, ben de bu konuda daha fazla müdahil olmak istemiyorum. Geçmiş olsun ve canınız sağolsun. Elbette ucunda ölüm yok! Sakıncası yoksa kaybettiğiniz hesabınızı ve şifrenizi (yazblogcu@gmail.com) adresime gönderin bir de ben uğraşayım.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey çok teşekkür ederim ilginize.Çok çok duygulandım yardımcı olma isteğinize.Az önce yazdım size.Tekrardan çok teşekkürler ediyorum.

      Sil
  8. Bloguna bir şey olmamış neyse. Sıkma canını tekrar toparlarsın adresleri. Sağlığın yerinde olsun gerisi önemli değil. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kekiğim evet evet şükür bloğuma bir şey olmadı.Dediğin çok doğru.Artık adresleri toplamak kaldı o da zamanla olacak Canım sevgilerimle..

      Sil
  9. geçmiş olsun canım.bloguna zarar gelmediğine göre burdan ulaşabilirler bence.sağlık olsunçboşver.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol güzel avutucu teselli edici sözlerin için içimi ferahlatıyorsunuz iyi ki sizler varsınız Seviyorum sizleri.Sevgilerimle...

      Sil
  10. slm

    yazıların başını okurken hüzünlendim devamında bu kadar üzüntünün hotmail hesabına olduğunu okuyunca tebessüm ettim ....sağlıklı olalım herşey olur ....yenısını alırsın arkadaşş

    mutlu yıllar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAL ANNE'm aslında msn'imi iletişim için kullanıyordum beni bildikleri tek adresim hotmail hesabımdı.Sevdiklerimin adreslerinin yok olması beni çok üzdü.Yoksa zaten pek sohbet için hiç kullanmıyor gibiydim.Yılların hesabıydı bir de .Canım sevgilerimle.

      Sil
  11. merhabalarrr
    simdilik gecmisler olsun:)
    hersey duzelir insallah...
    bende gecenlerde benzerini yasadim
    masanin ustune cay devrildi...masa ortusunden icine cekmis
    neyse uzatmiyayim....ama beyni darmaduman oldu
    zorda olsa su an toparlamis gibi gibi:))))))
    opuyorum,nice guzel senelere

    YanıtlaSil
  12. Cihan merhaba canımmm.Çok teşekkür ederim o dediğinden de başıma geldi pc'imin üzerine çay dökülmüştü.Onu savdık,hallettik şimdi de bu hotmail blokesi çıktı.Çok teşekkür ederim,güzel dileklerine ben de öpüyorum mutlu yıllar.

    YanıtlaSil