Vişnap

Canım Mehbup'um Doğum Günün Kutlu Olsun...

28
Bugün günlerden 12 Kasım .Bugün benim için çok çok önemli bir gün .Çok sevdiğim en kıymetlilerimin en başında gelen canım arkadaşım bir tanem canım Mehbup'um gözlerini dünyaya açmış .İyi ki annesi babası dünyaya gelmesi için vesile olmuşlar Rabbime binlerce şükürler olsun ruhuna üflediği nefes için .O güzel nefes şimdi benim çok sevdiğim çok değer verdiğim can dostum.Canım Mehbup'um doğum günün kutlu olsun .Hep etrafında senin gibi iyi has,güzel insanlar olsun .Kötüleri Rabbim senden uzak tutsun korusun seni.

Canım sana en çok sevdiğin huzurun dinginliğin tek yeri olan kocaman bir DENİZ  yolluyorum.Bir de Can Yücel'in güzel şiirini.Yanaklarından öper sıkıca sarılır kucaklarım seni kıymetlim,Mehbup'um.Doğum günün kutlu olsun.

İkizlerin en güzelleri mutluluklar sizlerin olsun  doğum gününüz kutlu mutlu olsun.Kardeşinin ve senin  doğum gününü kutluyorum ...sevgilerimi yolluyorum canımmm.


Mutlu Yıllar
Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya
Rengârenk batan günü al karşına
Bir renk de kendinden kat
Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak

Kapat gözlerini bir hikâye yarat
Vazgeçme hissedilir biraz da sıcaklığını kat
Kalbinde  ki elleri bırakma sıkıca tut
Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt

Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama
Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver
Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana .

                                                          Can Yücel.

28 yorum: Leave Your Comments

  1. Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana :)
    Seviyorum seni benn:)))
    Teşekkürler güzeller güzeli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmiram canımın içi umutların hiç bitmesin her bir umutun yeşerip gerçek olsun yerine gelsin.Nice yıllara sevdiklerinle beraber bir de Rabbim beni de yanında olmayı nasip etsin.Ben de seni çok seviyorum gerçek dostum .Öpüyorum bir sürü bir sürü...

      Sil
  2. Mehbupcumm iyi ki doğdunuz:))Neslihanla beraber sağlıklı,huzurlu,mutlu,şahane bir yıl geçirin.her şey gönlünüzce olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim ne mutlu ki böyle yüreği dost gönlü güzel iki tane tatlımı tatlı şeker mi şeker ikizimiz var .Her ikisinin de doğum günleri kutlu olsun mutlulukla geçsin ömürleri..

      Sil
  3. Kutlu olsun :) Pasta :)Çikolatalı lütfen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili GÖK-TÜRK bir gün bir yerde elbet nasip olurda söz verdiğimiz pastadan yersin .Belli mi olur.Çikolatalı olacaktı değil mi ?Söz sana..

      Sil
  4. Mutlu Yaşları olsun:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ARSELİ-CE'm amin inşaallah canım.Çok teşekkür ederim sevincime ortak olman beni çok mutlu etti.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkürler güzel dileklerine canımmmm.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Aslısınım Aslısınım ya sen ya sen sen var ya sen de bizim bir tanemizsin canımızın özüsün.Öpücükler binlerce öpücükler kelebekler gibi yanaklarına konsun muahhhh muahhhhm

      Sil
  7. merhaba canım,
    arkadaşının doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu yıllara sevdikleriyle beraber inşallah...

    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şirinem çok teşekkürler .İnşaallah her doğum günün de dostum arkadaşım ile beraber olurum..

      Sil
  8. Mutlu yıllar diliyorum bende arkadaşına

    YanıtlaSil
  9. arkadaşına mutlu yıllar... birlikteliğiniz de sonsuz olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün'üm ne güzel dilekte bulunmuşsun amin inşaallah canım .İnsan sevdiklerini hep yanında görmek istiyor hatta öyle ki ölene kadar ,duan temennin kabul olsun canım Sevgiler. Haa birde bir ara toplaşalım seni uzun zamandır oldu görmüyorum özledim canımm.

      Sil
  10. bir kase lezzetim canım benim hep olsun sevdiklerimizin hepsinin güzel günleri hep ömür boyu daim etsin değil mi Çok teşekkürler birtanem...

    YanıtlaSil
  11. Canım arkadaşının doğum günü kutlu olsun. Çok şanslı sen gibi arkadaşı var. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sevgili ve de canım Banucuğum Çok teşekkürler ederim.Canım vallahi ben de en çok çok kendimi çok şanslı hissediyorum.Arkadaşımın öyle güzel bir yüreği var ki.Rabbim arkadaşlığımızı hep korusun istiyorum .Dostluğumuzu Yüce Rabbime emanet ediyorum.Sevgilerimle kuzummm..

      Sil
  12. Arkadaşına verdiğin değeri ne güzel dile getirmişsin canım, nice yıllar diliyorum arkadaşına.
    sevgilerimle öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum cancımmm dile getirdiğim duygularım taa yüreğimden gelenlerdi.Yüreğimizdir güzellikleri gösterip en değerli köşesinde saklayan.Canımm sevgiler..

      Sil
  13. Çok güzel bir kutlama ne kadar ince ruhlusun. Bizden de arkadaşına nice mutlu yıllar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili pembe kekiğim güzel duygularına ve de temennilerine çok teşekkür ederim canım

      Sil
  14. Dostluğunuz sonsuz olsun canım..
    Ne yalan söyliyim imrendim :)
    Bir insanın bu dünyadaki en büyük kazancı böylesi güzel dostlara sahip olmak bence..
    Arkadaşına sağlık,mutluluk dolu nice nice yıllar diliyorum..
    Şiir de harika!
    Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zel canım güzel duygularına çok teşekkürler canımm güzel değerli kıymetli dostlara sahip olmak dünya hazineleri gibi çok güven verici çok güzel .Canım sevgilerimle...

      Sil