Vişnap

Yarın Gün Benim...

12


Bir kurban bayramını daha bitirdik hayırlısı ile.Koskoca 4 gün nasıl geçti ben hiç anlamadım.Bu bayram bütün sorumluluklar bendeydi eşim yanımda olmadığından.Onun yokluğunu hissettirmemek adına daha da bir dikkat ettim sorumluluklarıma .

İş yerini ,kurban işini ,dışarı işleri,içeri işleri velhasıl bir yığın işleri güçleri off off hepsi benim üzerimdeydi.Vallahi kendimi kasmaktan ,stress yapmaktan yorgun düştüm...İşler bütünüyle bana kalınca  ne zormuş bu işler dedim.Oradan,uzaklardan bizleri yönlendirdiği halde.

Meğer eşimin omuzlarında ki yükün ağırlığını kendi omuzlarıma yüklenmeseydi bilemeyecektim .Biliyordum da bu kadar ağır olduğunu inanın bilmiyordum.

Çok şükür gönül rahatlığı ile sağsalim  geçti bitti.Şimdi rahatım .
 Bayramı nasıl geçirdiğime gelince taaa Arifeden başladı bayram bitimine kadar çok yoğun çalışma ile geçti.Ne kadar çok kalabalık insanlar doluydu her yerde .

Bir an düşündüm acaba ben onların yerinde olsam  dışarıda mı evde mi olmak isterdim diye.Tabii ki de evde olma isteğim ağır bastı.Çok özledim evimi ,tembelliğimi.Az kaldı eşim hayırlısı ile  il dışından gelsin yine eskisi gibi müebbet olan ev hanımlığıma kaldığım yerden devam edeceğim.

Ben ve biz çalışanlar bayram seyran görmedik vallahi.Yarın da  Cumhuriyet Bayramımızı kutlayacağız hayırlısı ile.

Yarını evde geçirmek istediğimden çalışmayacağım Allah nasip ederse yarın koca bir günü ayaklarımı uzataraktan dinlenerekten,uyuyaraktan geçireceğim.Çok özlediğim tembelliğim ve ben başbaşa beraberiz yarın yaşasın:)

                                                                                                     Sevgilerimle....

12 yorum: Leave Your Comments

  1. En iyisi.Uzat ayakları ve keyif keyif keyif :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖK-TÜRK. Vallahi ne güzelmiş tembellik:))

      Sil
  2. BEN VE EV İKİSİ ÇOK UZAK KELİME
    SEYYAHLIĞIMDANMIDIR NEDENDİR BİLİNMEZ BENDE GEZMEYİ SEVİYORUM
    ARA SIRA YORULUP EVİ ÖZLEDİĞİMDE OLUYOR AMA NADİR
    BU GÜN EVDESİN AMA YİNE YOKSUN BURALARDA VİŞNABIM GÖZÜMÜZ YOLLARDA KALDI ARTIK
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Seyyahım Gülüm.Vallahi artık evde olmak istiyorum.Öyle ki bir hafta dışarı dahi çıkmamacasına uzatacağım ayaklarımı:)Sonrası gezmeler olabilir:)Mesela senle bir kahve içsek ne güzel:)

      Sil
  3. evde olmayı hep çok istemişimdir vişnabım bayramda evde dinlenirim demiştim daha çok yoruldum :) inan işimi özledim.Cnm Allah kavuştursun eşine hep beraber olun inş. Evin Şen olsun hep çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Elet'im biliğim birtanem sağol canım benim.Artık gelse diye gün sayar oldum :))

      Sil
  4. Allah kavuştursun canımm.Eşin sağsalim geliversin inşaaallah.
    umarım bugün iyi geçmiştir.dinlenmişsindir.

    Cumhuriyet Bayramımız İlelebet Kutlu Olsun.Nice 89lu Yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim canım sağol inşaallah .Gelsin artık.evet canım öyle güzel dinlendim ki :)Hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun,nice yıllara .

      Sil
  5. izmirde şu an çook yağmur yağıyo:))yarın annemin ilacını yazdırcaz.önemli birşeyi yok.her zaman kullandığı ilaç.erkenden kalkcaz.çoook öpüyorum canımm seni.kendine iyi bak.bak artık bloğuma da yavaş yavaş döndüm:) sizleri çok özledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanem şekercim bugün bir yakalandım ki yağmura burada kebapcıya kendimi dar attım :) Canım anneciğine çok geçmiş olsun acil şifalar ve de çok selamlar kuzumm..

      Sil
  6. hem bir merhaba diyeyim hem de ne alemdesin bakim istedim ve gördüm ki arkadaşım çok yorulmuş. Dinlen bol bol ama benim yerime de olur mu :)

    YanıtlaSil
  7. Serap merhaba canım.Evet dün dinlendim çok iyi geldi bana. Bugün çalışmam için güç topladım vallahi.Canım ben senin bloğuna gelemiyorum ziyaretine ne yapmam gerekiyor?Bana söylermisin?

    YanıtlaSil