Vişnap

Mazeretim Var...

20



Bugünlerde sizlerden bloğumdan uzaktayım .Aklım,gönlüm sizlerde ve güzel bloglarınızdaki güzel paylaşımlarınızda.Ama biraz sabır etmem lazım.Eski aktif günlerime dönmek için.Bilesiniz istedim.

Malum laptopumu sakarlığımla hakladım:(( Elimde ki masa üstü de maşaAllah kaplumbağa hızında  çok zor açılıyor.Beni deli ediyor. 


Bayramdan sonraya  sanırım halledeceğiz.Ya eski laptop servisten gelecek ya da yeni bir laptop şimdilik beklemedeyim..Bir süre böyle idare etmek durumundayım.Servisin iki dudağının arasında vereceğim karar:))  


Demem o ki bugünler de değerli bloglarınızı ziyaret edemiyorum ,sizlere yorum yazamıyorum:(Çok üzülüyorum sizlerden ayrı kalmalarıma..Sizleri unutmadım ,hepiniz aklımdasınız. En kısa zaman da eski faal olduğum günlerden daha da aktif günlerim de buluşmak üzere.Sevgilerimle...


Kurban Bayramımız şimdiden kutlu olsun..

20 yorum: Leave Your Comments

  1. Canın sağolsun arkadaşım, sanada hayırlı bayramlar:)

    YanıtlaSil
  2. Oyyy canım benim sende bizim aklımızdasın..
    kocaman öptüm
    sevgiler:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Sayfam bugün sana geleceğim .Kaç zamandır aklımdasın özledim canımmm.

      Sil
  3. Canın sağolsun arkadaşım üzme kendini.Hayırlı bayramlar.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap'cım sağol canımm güzel dileklerin iyi geldi bana.sevgiler canımmm.

      Sil
  4. Senin ve ailenin de bayramı kutlu olsun :)

    üzme kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mert teşekkür ettim en kocamanından .

      Sil
  5. canım çok geçmiş olsun.insan alışınca elinin altında ki teknolojiye onsuz yapamıyor.umarım tamir edebilirler.iyi bayramlar,öpüyorum şekercim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhanımm şükür yapıldı oldu geldi şimdi çok mutluyum sağol canım benimmmmm.

      Sil
  6. canımm olsun üzülmee.en kısa zamanda düzeleceğine inanıyorum.şimdiden bayramın kutlu olsun.çoook öptümm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim çok teşekkürler canımın içi ..

      Sil
  7. Kurban bayramın mubarek olsun canımm,öpüyorum,sevgier :)

    YanıtlaSil
  8. Kurban bayramınızı en içten dileklerimle tebrik ederim.
    Tatlım bu sorun hepimiz de üzülme cüzdanımız yanıyor:)) Sevgilerimle öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucuğum çok teşekkürler canımmm.Şiirlerini hasretle bekliyorum canımmm.

      Sil
  9. Canım şiirlerimi en kısa zamanda yayınlıyacam face de yayınlamıştım şimdi kapattım.. Bu arada bağlamada çalıyom:)) hepiciğini yayınlayacam tekrar öptüm kocaman:)

    YanıtlaSil
  10. Allah seni yeni bir leptopa kavusturur insallah canim,hayirli bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Edacığım vallahi eskisi gitti yepyenilenmiş olaraktan geldi şimdilik aramız çok iyi ve ben ona gözüm gibi bakıyorum artık, çok teşekkürler canım güzel dileklerine sevgilerimle...

      Sil
  11. CANIM AKLIM SENDE KALIYOR
    BİR DERDİNMİ VAR
    DERTLEŞMEK İSTERSEN HER ZAMAN BURDAYIM
    HİÇ BİR ŞEY İÇİN DEĞMEZ Gülüm
    sengul_oncel1969@hotmail.com
    dertleşmek istersen ben burdayım canım
    iste yanınada gelirim
    hayırlı geceler
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyahım dur canım ekleyim bunu şimdi görmüşüm ben bir tanem .Konuşuruz güzel muhabbetler ederiz hep inşaAllah canımmm.

      Sil