Vişnap

Mazeretim Var...

20



Bugünlerde sizlerden bloğumdan uzaktayım .Aklım,gönlüm sizlerde ve güzel bloglarınızdaki güzel paylaşımlarınızda.Ama biraz sabır etmem lazım.Eski aktif günlerime dönmek için.Bilesiniz istedim.

Malum laptopumu sakarlığımla hakladım:(( Elimde ki masa üstü de maşaAllah kaplumbağa hızında  çok zor açılıyor.Beni deli ediyor. 


Bayramdan sonraya  sanırım halledeceğiz.Ya eski laptop servisten gelecek ya da yeni bir laptop şimdilik beklemedeyim..Bir süre böyle idare etmek durumundayım.Servisin iki dudağının arasında vereceğim karar:))  


Demem o ki bugünler de değerli bloglarınızı ziyaret edemiyorum ,sizlere yorum yazamıyorum:(Çok üzülüyorum sizlerden ayrı kalmalarıma..Sizleri unutmadım ,hepiniz aklımdasınız. En kısa zaman da eski faal olduğum günlerden daha da aktif günlerim de buluşmak üzere.Sevgilerimle...


Kurban Bayramımız şimdiden kutlu olsun..