Vişnap

Üzüntü Üzüntüyü Getirdi...!!

21


İki üç gündür üzerimde  bir olumsuzluklar baş gösteriyor ki pes yani dedirten cinsten :((Bu ne yahu diyorum ? Üzüntülerin biri bitmeden diğeri başlıyor. Katmerlendi bu gece ki olayla .

Hani derler ya tüy dikti vallahi tüyü bir dikti ki tam dikti. O tüy dikili yerden bana alaycı bakıyor  bunu hissediyorum.Hissettikçe daha da zıvanadan  çıkıyorum. Bir yandan da düşünüyorum Allah beterinden saklasın.Buna da şükür etmek lazım diye..

İşlerimi bitirmiştim Hürrem de bitmişti .Hadi pc nin başına geçeyim eşi dostu ziyaret edeyim.Bakınayım özlediğim sevdiklerim nerede neler yapıyorlar diye.Çayımı da demledim içtim içtim son bir bardak  kalmıştı hah onu da içeyim dedim.Demez olaydım.

Yarım bardak kalana kadar iyi güzeldi.Elimin çarpması ile içinde ki çay pc nin klavyesine boca oldu:((Gözlerim kocaman kocaman oldu böyle bir sarsaklığı nasıl yaptım diye.Kağıt havlu ile kuruladım .

Fön makinesi ile de kurutayım deyip hemen bir koşu fönü aldım alel tecel fişe taktım çalışmaya başlaması ile içimde bir ümit kırıntısı oluştu belki çalışır dememe kalmadan fönün içinden alevler ateşler çıkması ile tövbe Allah'ım ben ne yaptım da bu aksilikler peşin sıra başıma geliyor diye;şaşkınlığımı üzerimden atmam ile hemen lavaboya koştum.

Akan su ile söndürdüm makinede ki alevleri.Hoop çöpe attım fön makinesini.İrkildim düşündüm.Nedir bu başıma gelenler diye.Şimdi pc çalışmıyor. :(Daha öncesi de fotoğraf makinem de bir sorunlar var makinede mi şarjlı pillerin ömrümü bitti bilemedim.Şarj makinesinde de  sorun olabilir.

Fotoğraf makinemi halletmeden bu sefer de laptopum üzdü beni.İki üzüntü ikisi de benim en değerlilerimdi.Şimdi gece olmayaydı da sabahı beklemek zorunda kalmasaydım .Sabah olmak bilmez bu gece bana.

İlk işim gerekli kişileri bulup üzüntülerimi gidermeleri için arayışlarda olacağım.Başıma giren ağrı çıkmak bilmiyor ilaçlara rağmen .Bir çatkı dolayım başımın etrafınca sıktıkca sıkayım düğümünü .Belki geçer başımın ağrıları.

Üzülme demelerinizi  duyar gibiyim .Ama benim eşyalarım ,sahip olduklarım çok değerlidir.İsterse bu minicik bir toplu iğne de olsa onun içinde geçerlidir huyum.Huydur karakterimize yansıyanlar..