Vişnap

Üzüntü Üzüntüyü Getirdi...!!

21


İki üç gündür üzerimde  bir olumsuzluklar baş gösteriyor ki pes yani dedirten cinsten :((Bu ne yahu diyorum ? Üzüntülerin biri bitmeden diğeri başlıyor. Katmerlendi bu gece ki olayla .

Hani derler ya tüy dikti vallahi tüyü bir dikti ki tam dikti. O tüy dikili yerden bana alaycı bakıyor  bunu hissediyorum.Hissettikçe daha da zıvanadan  çıkıyorum. Bir yandan da düşünüyorum Allah beterinden saklasın.Buna da şükür etmek lazım diye..

İşlerimi bitirmiştim Hürrem de bitmişti .Hadi pc nin başına geçeyim eşi dostu ziyaret edeyim.Bakınayım özlediğim sevdiklerim nerede neler yapıyorlar diye.Çayımı da demledim içtim içtim son bir bardak  kalmıştı hah onu da içeyim dedim.Demez olaydım.

Yarım bardak kalana kadar iyi güzeldi.Elimin çarpması ile içinde ki çay pc nin klavyesine boca oldu:((Gözlerim kocaman kocaman oldu böyle bir sarsaklığı nasıl yaptım diye.Kağıt havlu ile kuruladım .

Fön makinesi ile de kurutayım deyip hemen bir koşu fönü aldım alel tecel fişe taktım çalışmaya başlaması ile içimde bir ümit kırıntısı oluştu belki çalışır dememe kalmadan fönün içinden alevler ateşler çıkması ile tövbe Allah'ım ben ne yaptım da bu aksilikler peşin sıra başıma geliyor diye;şaşkınlığımı üzerimden atmam ile hemen lavaboya koştum.

Akan su ile söndürdüm makinede ki alevleri.Hoop çöpe attım fön makinesini.İrkildim düşündüm.Nedir bu başıma gelenler diye.Şimdi pc çalışmıyor. :(Daha öncesi de fotoğraf makinem de bir sorunlar var makinede mi şarjlı pillerin ömrümü bitti bilemedim.Şarj makinesinde de  sorun olabilir.

Fotoğraf makinemi halletmeden bu sefer de laptopum üzdü beni.İki üzüntü ikisi de benim en değerlilerimdi.Şimdi gece olmayaydı da sabahı beklemek zorunda kalmasaydım .Sabah olmak bilmez bu gece bana.

İlk işim gerekli kişileri bulup üzüntülerimi gidermeleri için arayışlarda olacağım.Başıma giren ağrı çıkmak bilmiyor ilaçlara rağmen .Bir çatkı dolayım başımın etrafınca sıktıkca sıkayım düğümünü .Belki geçer başımın ağrıları.

Üzülme demelerinizi  duyar gibiyim .Ama benim eşyalarım ,sahip olduklarım çok değerlidir.İsterse bu minicik bir toplu iğne de olsa onun içinde geçerlidir huyum.Huydur karakterimize yansıyanlar..




21 yorum: Leave Your Comments

  1. CANIM HAYIRLI SABAHLAR
    ÜZME TATLI CANINI
    MAL CANIN YONGASI MALUM BELKİ SANA BİR ŞEY OLACAKTI EN SEVDİĞİN EŞYA İLE KURTARDIN
    SAKIN SAKIN ÜZME KENDİNİ BUNDADA MUHAKKAK Bİ HAYIR VARDIR
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Seyyah'ım,canım Gül'üm hayırlı cumalar.Allahım razı olsun güzel yüreklim.Dediğin gibi belki de bu olaylar daha büyük olayların sadakası olmuştur.Vardır bunda da bir hayır diye teselli ediyorum kendimi canım.Bugünler de sizleri ziyaret edemiyorum bilgisayar işimi inşaAllah en kısa zamanda halledebilirim.Canım sevgilerimle hayırlı hafta sonları

      Sil
  2. Günaydın Seyyah Gül'e katılıyorum vardır bundada bir hayır gelmiş geçmiş olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap çok teşekkür ederim güzel dileklerine CANIM..

      Sil
  3. Yine klasik ama mala gelsin boşver.Bugün işlerin rast gitsin diyorum Vişnap...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında klasik ama düşününce çok doğru söylemiş büyüklerimiz.O günün şokunu üzüntüsünü atlatınca buna da şükür etmeli diye düşündüm.Canım yanımda olduğun için binlerce teşekkürler ederim...

      Sil
  4. Aman aman fotoğraf makinama bişey olmasın ........Allahım çok üzülürüm heralde..Çocuğum gibi o..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyazım nasıl laf o öyle hiç çocukla ,makina bir olurmu
      makinanın aynısını alırsın ya çocuk!
      tüvbeler olsun delü kız:)

      Sil
    2. Beyaz Sayfam sen de benim gibi çok seviyorsun fotoğraf makineni sevilmez mi değil mi haklısın canım:)Siyahkuğum sevgisinin derecesini belirtmiş Beyaz Sayfam :))

      Sil
  5. canım çok geçmiş olsun :(( allahım beterinden korusun sen iyisin ya önemli olan bu...çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im ah canım hiç sakarlığımda yoktur çok üzdü beni .Amin canım Rabbim daha kötülerinden korusun .

      Sil
  6. Merhabalar, Mevlam daha büyük üzüntü ve keder vermesin. Bunda da bir hayır vardır deyin üzülmeyin. Dilerim bu iyi günlerde Mevlam dualarınızı kabul buyurur. Sağlık ve esenlik verir inşaallah.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuat bey güzel temennileriniz,dualarınız için çok teşekkür ederim.Rabbim kabul etsin edilen tüm duaları.

      Sil
  7. Canımm üzülme.Arkadaşların dediği gibi önemli olan sensin.senin sağlığın.Allah her daim korusun seni,eşini,tüm sevdiklerini.Allaha emanet olun.çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanem'im canım bir dikkatsizliğim beni böyle üzdü işte:( Hata benim oysa hep içerdim çayımı klavyenin önünde .Şimdi yedi metre ötede çay bardağım :)

      Sil
  8. Offf canım ya en büyük derdin böyle olsun,hallolur hepsi,kocamann öpüldün hadi gülümse bakalım):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyahkuğum ne de iyi geldi sözlerin bana ilaç gibi sağol canım .Ne olursa olsun aslında gülümsemek lazım önemli olan canımız sağlıklı olsun ...Çok teşekkür ediyorum ..

      Sil
  9. Canım canım üzülme bunlan gelmiş geçmiş olsun...
    Bakıyorum da sen biraz nazara geliyon sanırım dikkat et derim tatlım...
    Blogo bi baktım üzüm marmelatı çok nefis di yorum yazdım bittim ona ellerine sağlık. Kaymakla mı servise sundun...
    Bide canım blog arkadaşım Özüm Sözüm Birdir yazmışsın. Benimde öyle bir yazım facede yayınladım bizler hep Özü Sözü Bir kalalım olmayandan kaçalım. Bu arada bağlamada çalıyom:)) Bu yazın beni çook etkiledi dostum.
    Canım şimdiden iyi bayramlar sevgiyle öptüm yanacıklarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu'm canım benim.ben de öyle düşündüm nazara geliyorum diye.Birde acaba kendi kendimi ben mi nazar ediyorum diye kendimi yargıladım durdum.Canım evet üzüm marmelatının altında ki kaymak o da ev ürünü sütün üzerinden aldığım kaymak halis.Banu'm çok okumak isterdim yazını linkini versen istiyorum.O gün çok üzülmüştüm içimi dökmek ferahlamak isteyince yazdım iyi geliyor öyle anlarım da yazmak.Ben de senin bayramını kutlarım öpücükler canımmm ...

      Sil
  10. Hay Allah! Cok gecmis olsun! Daha guzelleri, daha iyileri seni bekliyordur, belki de...

    YanıtlaSil
  11. Feyzacığım ilk günün şokunu attım üzerimden ama hala azıcıkta olsa üzülüyorum .Atamıyorum içimden niye neden oldu diye.Canım ne güzel dualar ne güzel temenniler bunlar çok teşekkür ederim inşaAllah Rabbim kabul eder.Sevgilerimle

    YanıtlaSil