Vişnap

Yine De Sevdim Bugünü..

15

Bugün gün bana güzeldi değişikti.Uzun süredir pek dışarılara çıkmadığımdan.Yine de hala kendi başıma dışarı çıkamıyorum.
Durağa kadar yürüsem sarı dolmuşlara binsem.İstediğim yerde insem. 
İndiğim yerler de dolansam gezsem gönlümce off ayy acıdı demeden suratımı ekşitmeden.Allah'ım o günler de gelecek değil mi?
Bu kadar oldu ya buna da şükür.
En azından ayağımdan o ayağımdan taaa dizime kadar olan gülle gibi alçımı çıkardılar ya.Koltuk değneklerimi de attım.
Biraz sürahi nine kıvamlarında iki yana sallana aksaya olsa da kendi başıma yürüyebiliyorum.Kuşlar gibi özgürüm özgür.
Ama ahh ahhh bir de canımı acıtan acılarım olmasa keyfim kaçmasa.
Bak bugün yine  bir dokun bin ah işit durumlarındayım.
Kendim kendime dokunuyor kendim kendimi dinliyorum:)
İsmek fotoğraf kurslarını kaçırmamak için bugün ahdettim gidip kayıt olacağım diye.
Eşim geldi beni aldı beraber gittik.İşlemler yapıldı.
Tabii ben ilk dönemi kaçırdım şayet gelmeyen olursa yedekteyim.
İnşallah gelmeyen olur da ekim ayında başlarım.
Olmazsa şubat ayında Yaa olsun ama ekimde başlasam ne güzel olur.
Haydi gelmişken şurada deniz kenarında bayanların açtığı el işlerini,takıları filan sergilediği tezgahları dolanayım dedim.
Bir iki dolandım hiç cazip bir şey göremedim.
Oturup birer yoğurt yiyip gerisin geri geldik.Yoğurtta hiç güzel değil di.
Nerede eski yoğurtların tadı nerede bu yoğurtların tadı.
İşte adı var kendi yok misali.


Gömülü resim için kalıcı bağlantı
Ben bugün çok mu huysuzum nedir?Onu beğenme,bunu beğenme:( 
Eeee hadi şu canım manzarayı da beğenme de gör başına gelecekleri vişnap deyip alel tecel bir iki fotoğraf daha çektim .

Karşıda da eşim hadi hadi gidelim artık diyen o bildiğim tanıdığım bakışlarla bana bakıyor.
Ooff yaa böyle yerlere kocasız,eşsiz,sevgilisiz yani erkeksiz geleceksin ki tadı tuzu çıksın.
Elveda Kanlıca,elveda martılar;sizlere bir simit bile veremeden gidiyorum.
Bir daha ki gelişime artık,bekleyin beni.


15 yorum: Leave Your Comments

  1. Vişnabım merak etme ben bir gün gelip seni alırım doya doya otururuz.
    yoğurtlaarımızı yeriz keyif yaparız :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun umarım daha iyisinizdir.Kanlıcayı bende çok severim,resmi çok güzel çıkmış.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Şengül'üm o beklediğimiz güne az kaldı canım.Seninle yüz yüze tanışmayı çok istiyorum.Doya doya dediğin gibi sohbetler edeceğiz.

    YanıtlaSil
  4. SevgiliMehtapcığım çok şükür daha da iyiceyim .Üzerinden bir iki ay geçmesi gerekiyormuş eskisi gibi olması için .Bir gün buluşalım Kanlıca'da yakınlardaysan.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun canım, fotoğraf kursu iyidir..Harika..

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Yaz sıcaklarında ne kadar zor olmuştur. Dediğiniz gibi insan öyle durumlarda hiç birşeyi beğenmiyor. Kanlıca-İstanbul süper değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Sabır vişnap çoğu gitti azı kaldı koşup zıplayacagın günler çok yakında.Martılarada selam olsun

    YanıtlaSil
  8. Ayy canım çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin....
    Kanlıca yoğurduna gelince bende 2 sene önce yedim çok kötüydü sıvıydı aynen adı var kendi yok. Çocukluğumda yediğim offf nerede o tat pudra şekerleyip yerdik nefis manzara karşısında ama malesef geçmişte kaldı.... Teselli manzara dimi:)) kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun inş..Çok yakında tam anlamıyla sağlığınıza kavuşursunuz ve rahat rahat (eşsiz) gezersiniz ..Erkeklerin en sinir olduğu ortak nokta alışveriş sanırım :))

    YanıtlaSil
  10. Az kalmış.Bira daha sabır.En kısa sürede istediklerine kavuşursun umarım:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Vişnap Erenköy'de oturuyorum ama eski bir Üsküdar'lı olarak oraları çok severim.Buluşmayı tanışmayı bende çok isterim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. ooy ooyy bilğim gezmelere çıkmış Maşallah :) canımmm çok sevindim Allahım bi daha yaşatmasın geçmişler olsun....Vişnabım bir an kendimi o banklarda otururken hissettim tam oracıkta enescimle mısır yemiştik :) gözümde canlandı...İstanbula İlk gelişim ve ilk buluşma yerim Kanlıca :) seni seviyorum cnm :)

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun,iyisiniz iyi..

    YanıtlaSil
  14. Vişnabıma neler olmuş anlamadım)-:kusuruma bakma canım nasıl atlamışım ben bunu.Acil şifalar dilerim canım,gün geçtikçe daha da iyi olacaksın inşallah.
    Gezideki huysuzluğunu bilmem ama şu konuda seninle hem fikirim:)kız kıza dolaşmak her zaman çok daha keyifli:)
    öperim seni...

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Vişnap; ayağına ne oldu bilmiyorum ama geçmiş olsun canım. Kardeşinin vefatından önce miydi sonra mıydı bilemiyorum ama üzüldüm. Her acı gibi bu da geçecek inan. Ben 11 yıl önce açık kalp ameliyatı oldum, düşün:( Şimdi hatırlamıyorum bile doğru dürüst.. Allah canımızı yerinde koysun, gerisi halloluyor bir şekilde. Tekrar geçmiş olsun. Tam o iskeleden, küçücük bir kayıkla 5 TL'ye Emirgan'a geçmiştim geçen yaz. Çok keyifliydi..

    YanıtlaSil