Vişnap

Aşk...

8
Parmaklarını öpüyorum teker teker.
Serçe parmağın dahil.
Bir eriğin çekirdeğini,
Kucaklayışı gibi kucaklıyorsun beni.
Ne ışığa,ne havaya,
İhtiyacım var orada.
Senin tenini içiyorum su diye.
Senin tenin benim gezegenim.
                                                              Özkan Mert.
               
                         







8 yorum: Leave Your Comments

  1. Seyyahım ne güzel şiir değil mi? Herkeslere böyle duygu yüklü sevgiler nasip etsin Rabbimm.

    YanıtlaSil
  2. Şengül'üm evet zor hatta çok zor ama imkansız da değil.Zor olduğundan da öylesi böylesi sevgiler pek bir kıymetlidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zorda olsa bulursan güzel

      bulamassanda neyse boş veeeeeer

      Sil
  3. Arka plan renginiz zaten aşk renginde bence!Şiir ço yakışmış buraya,inşallah gönlünüze de...

    YanıtlaSil
  4. Şengül'üm bir araya geldiğimizde konuşalım bu konuyu bu konular çok derindir .canım .sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nalan merhaba canım hoş geldin.Kırmızı rengi oldum olası çok severim.Aşk ise her zaman karşımıza sevilmeye layık olanları çıkarsın Yüce Rabbim diyorum..

    YanıtlaSil