Vişnap

Haydi Bismillah Vira Vira Palamutlara..

4

Kim ne derse desin balık Karadeniz'de bir başka güzel bir değişik lezzetli.
Sanırım denizin tuzundan kaynaklanıyor bu farkındalık.
Karadeniz'e gidemeyeceğimize göre bizler de Karadeniz'den Marmara'ya gelecek palamutları bekliyoruz büyük bir hasretle:))
Balık av sezonu da 1 eylül itibari ile nihayet açıldı.
Bol bereketli  envai çeşit balıkların sofralarımıza gelmesi dileği ile rast gele diyorum bütün balıkçılarımıza...
Şimdi büyük bir merakla bekliyorum Palamutları .
Nedeni ise geçen yıldan beri adeta aşeriyorum :)
Ne zaman  arzı endam edecekler balıkçı tezgahlarında.
Ahh ahhh büyüyüp bir de kestane palamutu oldular mı off off yeme de yanında yatmalık olurlar o büyüklükleri , o lezzetleri ile.
İnsanoğlunun istekleri bitmez ki diyorum, olmuşken bir de büyüyüp torik olarak arzı endam etseler tezgahlar da .
Tabii ucuz olaraktan .
Öyle satmasınlar kendilerini pahalı pahalı bulunmadık Hint kumaşı gibi ..
Ucuz olsunlar hepimiz rahatca alıp yiyebilelim ama değil mi?:))
Ahdım var her gün Palamut  yemeğe:)
Geçen sene  palamutlar minicik olan çingene isimli bebeleri  ile oyaladılar bizleri .
Ha büyüyecekler  ha gelişecekler diye beklerken:(
O da bir iki bitivermişti .
Bitmese de zaten kendileri pek tatsız tuzsuz olduğundan hiç almayı alıpta pişirmeyi düşünmemiştim.
Hele benim gibi büyük palamutları bekleyenler havalarını almışlardı.
Şimdi bu av sezonunda diliyorum bol ve ucuz palamutlar olsun.
Her çeşidini ızgarasını,yağda kızartmasını,fırında pilakisini yapalım yiyelim doyalım.Olmadı yapmışken bir de köftelerini yapıp ızgaralara dizelim onları sıra sıra:))
Hatta  ucuz olursa lakerdasını dahi yapmayı düşünüyorum.
Kışın çıkartıp sızma zeytin yağı bol limon ile yemeleri çok güzel oluyor.
Vira Bismillah bol bereketli avlar olsun bütün balıkçılarımıza...
Sevgi ve muhabbet ile kalın.
Bol balık ziyafetleri ile geçsin günleriniz,günlerimiz...

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Amin canımm.Ne güzel.İnşallah bu sene bol bol ucuz ucuz palamuıtları yersin:)

    YanıtlaSil
  2. Amin canım da haberlerde izledim palamut istanbul da çok pahalı kurban alır gibi millet pazarlıkla alıyor:))) umarım düşer fiyatlar... sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  3. Sanemciğim canım vallahi bütün isteğim o.Geçen seneden beri hasret kaldık bol bol alıp yemelere.Hadi bakalım bu sene umarım Denizler bizlere cömert davranır.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Banucuğum evet evet sevdiğimiz balıklarda diğer minikler gibi ucuz olsun istiyorum .Herkesler çoluk çocuk yiyelim.Hatta akşam üzerleri bütün evlerin mutfaklarından pişen balıkların kokuları çıksın istiyorum.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil