Vişnap

Sosisli Sandviç...

8
Hani böyle elim değil ama ayağım bağlandı ya muzurluk olsun işte bundan sosisli sandviçten istiyor canım.Hasta değil iken yapmıştım yemiştik.Eşim hiç sevmez böyle salamdı,sosisti gibi yiyecekleri.O bile beni kırmadı bir tanecik yediydi.Dedim yine yapalım mı yok yap ama ben yemem deyince yahu ben nasıl yapacağım ki?Arkadaşımı çağırıp rica edeyim o yapar bana dedim ve dün gece sahurda arkadaşımla aynısından yaptık.Yaptık derken  o yaptı ben de yanında oturduğum yerden  ona çene yetiştirdim.Bu kırık ayağım vallahi huyumu da değiştirdi gibi .Bir çenelendim ki püüü bana  millet bıkmazsa iyidir:)Yanında da çayımız miss miss.Eşim de her zaman ki gibi bol bol ne kadar meyve varsa onları yedi.Sağlıklı besleniyor.Bir de bize baksanıza sahurda sosisli sandviç yiyoruz.İnşaallah gündüz suu suu diye yanıp tutuşmayız:)
Malzemeleri:
Kişi sayısınca sandviç ekmeği
Kokteyl sosislerden 
Kornişon
Mayonez
Ketçap
Hardal
Patates kızartması
&
Tarifi:
Sosislerimizi ortadan ikiye bölüp bol kızgın sıvı yağda kızartalım fazla tutmayalım kurumasınlar.Diğer yanda da patateslerimizi de kayık kayık doğrayıp kızartalım hepsini tabağa alalım.Geçelim sandviç ekmeklerimizin başına .Onları ortadan ikiye keselim bölmeden koparmadan .Arasına sosislerimizi ,patateslerimizi,ince dilimlenmiş kornişonlarımızı,isterseniz hardalı ve mayonez,ketçapımızı da koyup tost makinesinde sandviç ekmeklerimizi hafifce bastırıp ısıtalım.Hepsi bu kadar kolay işte .Ama ben bu sıralar bu kolaylığı bile başaramıyorum :( Hep hazıra konuyorum.Umarım tembelliğe alışmam .Hepiniz sağlıkla ve sevgi ile kalın ..Afiyetler olsun..

Sevgilerimle hoşça kalın.

Bye bye:))

8 yorum: Leave Your Comments

  1. canımcım bu gün aynı şeyi benimde canım istedi Allah seni inandırsın.pes yani bu kadar tesadüf az görülür.afiyet şeker olsun

    YanıtlaSil
  2. Oyyy canımsın demek kalplerimiz birmiş canım yakın olaydık keşke ama bir gün söz sana yapacağım .

    YanıtlaSil
  3. canım süperrrr arada biz de yaparız eee malum bizim şekerler bayılırlar sosise... bu arada çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşirsin çok öpüyorum görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
  4. İçim gitti,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Mehtap'ım benimde çiğ köftelere içim gitti .Hadi değiştirelim :))

    YanıtlaSil
  6. Suzancım senin şekerlerini akide niyetine kıtır kıtır yerim onları maşallahlar pek şekerler .Öp benim için yanaklarından canımmm

    YanıtlaSil
  7. harika
    ellerine sağlık
    olsada yesem:)))

    YanıtlaSil
  8. Hande gel yapalım yiyelim hemen.Canım çok teşekkürler.

    YanıtlaSil