Vişnap

Seyyah Gül'ümün PİRUZE'si...

4


Dün eşim geldi eve biraz serin serin uyumak istemiş.Malum havalar çok sıcak bir de uykusuzluk üzerine eklenince insan yorgun düşüyor.İşte eşimde dayanamamış eve gelmiş .Elinde  kargo paketi ile karşımda görünce nasıl sevindim nasıl heyecanla paralarcasına açtım paketimi .Sevgili Seyyah Gül'ümün ( http://oncelsengul.blogspot.com/ )  hasta yatağım da okumam  için bana yolladığı PİRUZE  kitabını elime aldım okşadım sevdim yapraklarını .Canımsın Sengül'üm  yetinmemişsin bir de  diğer birbirinden  güzel hediyelerle donatmışsın paketi canım .Hele o anahtarlığa bayıldım.Biliyormusun bak ne tesadüf ki balık burcuyum beni temsil ediyor  tesadüfün böylesi .Sana  çok teşekkür ediyorum .Ve bayramdan sonra Rabbim nasip etsin reelde de tanışıp birer kahve eşliğinde sohbetler  edelim canım .Ve arkadaşlığımız daim olsun istiyorum .Sana  çok kanım ısındı hele de telefonda o tatlı güzel sesini duydum ya şimdi daha da bir sabırsızlanıyorum tanışmak için canım.Tekrardan çok teşekkürler sevgi ,sağlık ve muhabbet ile kal Sengül'üm...




4 yorum: Leave Your Comments

  1. Tatlım iltifat ediyorsun.Güzel yorumların için teşekkürler.Bende dört gözle bekliyorum tanışcağımız günleri.Allaha emanet ol arkadaşım bir an evvel ayaklan hadi

    YanıtlaSil
  2. ne kadar kibarca bir düşünce vişnabım Sengüle kendi adıma teşekür ediyorum seni böylesine mutlu ettiği için iyi okumalar cnm inş. güzel vakit geçirirsin:) öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Sengülcüğüm iltifat değil tatlım içimden gelenleri söylüyorum kuzucum. Bayrama az kaldı günler tek tek eksildikçe ayağa kalkacağım günlere bir adım daha yaklaşıyorum diye kuşlar gibi seviniyorum canım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Eletim kalbi güzelim,kendi güzelim sen de en cansın en bir tanesin .Canım ben de öpüyorum seni

    YanıtlaSil