Vişnap

Ramazan Bayramımız Kutlu Olsun...

19
Bir güzel Ramazan ayını daha uğurladık ,bu gece ki son iftar yemeğimiz ile.

Rabbimize şükürler olsun.
Temennimiz bir daha ki Ramazan ayına erdirsin Rabbim hepimizi .
Yarından sonrası 3 gün süren Mübarek Ramazan Bayramımız cümlemize kutlu olsun.
Sevgi ile muhabbet ile ve sağlık ile kalın .
Bütün sevdiklerimiz ile nice bayramlara.
Bayram
Önce Ramazan geldi.!

Sefa geldi,hoş geldi.
Zengine dopdolu,
Yoksula bomboş geldi.

Zengin buldu yolunu.

Hastayım yasak dedi.
Yoksul ekmeği zor buldu,
Keşke hiç olmasak dedi.!

Etrafı sardı birden.

Adı Ramazan bereketi.
Fiyatlar uçtu gitti.
Unuttular fiyatı,etiketi.

Yoksul açlık içinde sersefil.

Yine de tuttu orucunu.
Zengin ise buldu bir kefil.
Çoktan bırakmış ipin ucunu.

Yoksul zor buldu somunu.

Belediyeye kuyruğa girdi.
Zengin döktürdü pidesini.
Hiç aç bırakır mı midesini.

Sonra da bayram geldi.!

Yoksul sevindi boşu boşuna.
Zengine üç beş gün tatil geldi,
Dinlendi denizlerde gitti hoşuna.

Zekat malın kırkta biri.

Hani kim vermiş , kim almış.
Öyle olsa idi,asırlardan beri
Bu kadar yoksul nereden kalmış.!

Zenginlik gittikçe artıyor.!

Bire on geliyor üstü üstüne.
Yoksulluk da gittikçe çoğaldı.
Dünya her zaman zengine kaldı.!

Bayram yoksula gönülde bayram.

Yiyecek yok,üst baş perişan.
İçeceği bir iki bardak ayran.
Allah’tan başka yoktur kayıran.
Onun da zamanı mahşere kaldı.
                                                             Alıntı.

                                                                        ..

19 yorum: Leave Your Comments

  1. SANADA İYİ BAYRAMLAR VİŞNAPIMM,ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
  2. Sana ve eşine de mutlu,sağlıklı,huzurlu nice bayramlar geçirmeni diliyorum canımm.Şiir de çok anlamlı..

    YanıtlaSil
  3. canım sanada iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı nice bayramlar diliyorum vişnapcım :)

    YanıtlaSil
  5. Bayramın kutlu olsun canımm.Sevdiğinle sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar geçirmeni diliyorum canım.her şey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Canım Reyhancığım ben de seni öpüyorum hayırlı bayramlar canım..

    YanıtlaSil
  9. Sanemciğim çifte kutladın bayramımı bereket dedikleri budur işte.Nasıl mutlu oldum seni görünce .Canım bayramın senin gibi tatlı geçsin.Ailene sevgilerimi iletirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. Beyaz Sayfam binlerce teşekkürler canım mutlu bayramlar sevdiklerinle beraber.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Canım Banucuğum sana ailenle,sevdiklerinle berabere geçireceğin nice bayramlar diliyorum.Ağız tadı ile sağlıkla, mutlulukla geçsin hep.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  12. Bayramınız mübarek olsun sevgili vişnap..

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. İyi bayramlar sizede ..Dileklerinize aynen katılıyorum :) Umarım kaybedeblerden olmayız !

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Mesut sizin de bayramınız kutlu olsun.Bu arada özür dilerim size haber vermeden diğer yorumunuzu sildim.Üzülmenizi istemediğimden .Ve diğer adsız denilen kişinin de sildim üzülmemeniz adına .Hayat her şeye rağmen çok güzel sevgili Mesut.Sevmediklerimizi ardımızda bırakıp hiç dönüp bakmayalım GERİYE .Bakın sevdiklerimizle el ele tutuştuk ileriye doğru gidiyoruz Haydi uzatın sizde elinizi bizlere..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Her kim ise bu kişiliksiz şahıs, ve her ne derdi varsa senin blogunu kullanmasına üzüldüm bende sevgili vişnap.

    O şahsın yazdığını okuyup hakkımdaki görüşlerini değiştirecek insan zaten benim dostum değildir, beni tanımıyordur o yüzden anlamı yok. Fakat bu tür varlıkların uyguladığı taktik vardır..çamur at izi kalsın..

    Belliki seni hiç tanımıyor, benim bir büyüğüm olduğunu, ablam gibi olduğunu bilmiyor, ki bu şekilde yazabiliyro zavallı.

    Sevmeyip nefret ettiklerimi geride bıraktım..kaybım çok, fakat ileriye bakmak en doğrusu, bir hayır vardır belki diye düşünüp herşeye kaldığı devam..

    Elimi ve yüreğimi siz gibi, sizler gibi güzel insanlara uzatmak, böylesi bir şans benim için onurdur.. Sevgiler Saygılar..

    YanıtlaSil
  19. SEVGİLİ VİŞNABIM CNM ALLAHIM HER ZMAN SAĞLIKlı ORUÇ TUTMAYI NASİP ETSİN BAYRAMDAN SNR YORUM YAZIYORUM..NİCE GÜZEL BAYRAMLAR GÖRESİN TATLIM ÇOK ÖPÜYORUM....burdan sevgili mesut'a selam gönderiyorum kimseyi takma kim ne yazarsa yazsın aldırma biz bize kurban çekmeyen çamur atan herkesde bize kurban :))) sevgiler..

    YanıtlaSil