Vişnap

Veda...

13

Dün güzel geçen geceden sonra her gecenin sabahı gibi yumduk açtık gözleri sabah oluvermiş.Oysa ben bu sabah sabahın geç olmasını güneşin geç doğmasını istedim.Misafirim arkadaşım Elet'im bugün evine memleketine Kars'a dönecek diye hüzün kapladı içimi.Beraber geçirdiğimiz sayılı günler içinde birbirimize öyle alıştık ki.Canım ya hiç yabancılık çekmedim hiç sıkılmadım seninle olmaktan Sanki 40 yıllık tanır gibiydik.

Gezdik dolaştık ve o gitme anların geldi.Haydi son sabahımız cafede kahvaltı yapalım deyip çıktık erkenden yola.Fırından simitlerimizi aldık onlarda taze çıkmışlar miss çıtırdılar doğru deniz kenarında ki masaya,siparişleri verdik beklerken canım bir sigara içmek istedi ki o an nedense.Oysa daha ne çay içmişim ne de bir şeyler atıştırmışım.Ne ayıp bana aklımdan muzır şeyler geçiyor sigara   filan cıks cıks:) Neyse çabuk aklımı denize, karşılara,gemilere,sandallara,martılara çevirdim de bir krizi daha atlattım.

Canım ya saate bakmaya korkuyorum ya gitme zamanı geldiyse diye Ama  geldi işte bir veda vakti daha.İnsanın sevdikleri ile vedası acı oluyor.Haydi kalkalım yola koyulalım.Kavacık'ta stresli bir yarım saat bekleyiş ile heyecanlandım habire.Sizlere belli etmek istemesem de anladınız heyecanımı.Tepesinde kocaman E 3 yazan otobüs geldi bir doğru dürüst doyasıya sarılamadık bile aldı seni götürdü Elet'im.

Dönüşte nedense doğru eve gitmeyi canım istemedi, cafeye uğradım yeniden bir çay bir nargile sabah ki oturduğumuz masanın bir sağ yanında ki masaya oturdum öylesine daldım gittim denize yine.Bu deniz  benden bıkmıştır.Bir gün dile gelse de ben de denizi dinlesem.

Canım Elet'im lütfen arayı açmadan yine gel özlemle bekliyorum.İyi ki senin gibi yüreği dost melek biriyle tanışmışım.Rabbime şükürler olsun.Hep sevgi ile,muhabbetle kal,hayat hep gülsün yüzüne birtanem.


Dostluk Demi...

Dost bir çift sözünüzü
Duymaya geldim.
Dostluk demi oturmuş
Bir bardak içmeye geldi.

Dağ olmuş hasretin,
Bir katmanını,silmeye geldim.
Sohbetinize girip,
Bir dem,haz almaya geldim.

Boş verelim,derde kedere
Demliğin dibine vurmaya geldim.
Dost neşenizi görmeye geldim.
Gönül çiçeklerini ,dermeye geldim.

İçinize sızıp,neşemi bulmaya geldim.
Yıllar almış demin,
Kokusunu duymaya geldim.
Dostluk deminden bir bardak içmeye geldim.

                                                                                        Filiz Kocabıyık

13 yorum: Leave Your Comments

  1. Veda deme krakerim, kisa bir ara de ki; yeniden kavusun birbirinize.

    YanıtlaSil
  2. Veda deme krakerim, kisa bir ara de ki; yeniden kavusun birbirinize.

    YanıtlaSil
  3. Her veda bır tekrar bulusma umududur

    YanıtlaSil
  4. ablacığım üzülme...elbette yine gelecektir arkadaşın

    YanıtlaSil
  5. vişnabım canımmm sana sarılırken ağlayamadım içimde kaldı..şu an veda yazını okurken göz yaşlarına boğuldum bir tarafdan gözlerimi siliyor bi tarafdan yazıyorum...doyasıya ağlamak bu olsa gerek...yürek de yer etmek dostluğu hissederek yaşayıp ve yaşatmak...evet evet mutluluk bu olsa gerek canımcım...senle her an her gün çok güzeldi sıklmadım sıkmadın...Öylesine şefkat dolu yüreğini açtın bana canım arkadaşım yüreciğin huzurla kalsın......canım Abim eşin dünya tatlısı o insan gerçekten bir beyfendi saygılarımı sevgilerimi tekrardan yolluyorum. Allahım huzurunuzu hiç bozmasın...çok öpüyorum canım biliğim ....ALLAHA EMANET EDİYORUM TEKRAR KAVUŞMAK NASİP OLSUN....

    YanıtlaSil
  6. Aslısınım ne zaman seni görsem içime ruhuma tatlı bir meltem gibi ferahlığın vuruyor .Huzur veriyorsun bana her zaman cansın sen canımmm

    YanıtlaSil
  7. Ramazan umutlarımızı hiç kaybetmeyelim doğru dersin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Cem kardeşim hala burukluğu devam ediyor sanırım birkaç güne toparlarım kendimi sağol güzel dileklerin için...

    YanıtlaSil
  9. Canım sen ağlama mutluluk göz yaşların kahkahalara bıraksın yerini hep gülümsesin yüzün.Eşimde seni çok sevdi.Akşam eve geldik hep senden konuştuk durduk bol bol kulakların çınlamıştır.canım yine en kısa zamanda seni bekliyoruz evimizi şenlendirdin sağol canım benim.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bloğunuz çok samimi, yazıların hepsine bakamadım ama baktığım kadarıyla çok güzel:))

    YanıtlaSil
  11. Allah kavuştursun sizi canım benim.Bir daha kısmet olsun inşallah.Ne güzel anılarınız oldu.Ölümsüzleşti anılarınız.Maşallah.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Şirince Tatlar merhaba hoş geldiniz.Sevmeniz, beğenmeniz çok mutlu etti beni .Derlerdi de anlamazdım o zamanlar bloğun insanın evladı gibi oluyor sözlerini .Gerçekten de öyleymiş çok sever oldum ben de bloğumu.Sizler tarafından da sevilmesi son derece mutlu ediyor tekrardan çok teşekkür ediyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Sanemciğim ne güzel dileklerde bulunmuşsun canım.İnşallah yeniden buluşuruz ,sevgilerimle.

    YanıtlaSil