Vişnap

Beyaz Sayfa'mın Mim'i...

2
Sevgili Beyaz Sayfa beni mimlemiş .Mimleri oldum olası çok severim.Bloğum yokken de hep mimlenenleri okur hayal kurardım bu benim ikinci mimim,hayalim gerçek oldu ya mutluyum şu an. Çok teşekkür ederim Beyaz Sayfacığım. Geçelim mimime de ben de bir heyecan oluştu ya yazamazsam ya saçmalarsam diye klavyeyi tıktıklayan parmaklarımda titrek oldular birden.Geçen mimde böyle heyecanlanmıştım ki. 
Mimin konusu:
İçindeki sese bir kulak ver hele..
Anlat bizde dinleyelim..
Ya da o sesi dinlermisin,veya hiç tınlamaz mısın..
Ne yaparsın,ne edersin?
Haydi yazsana..
Haydi yazmaya başladım bile bana kolaylar gele:)
İçimde ki sesler beni bazen ürkütüyor,bazen gülümsetiyor.Şu an ki iç sesim ise çok tatlı fısıldıyor kulağıma biraz da alay edercesine,biliyor ki gidemeyeceğim yok öyle bir imkanım.Haydi gel seninle Sis Dağına gidelim yaylasın da yaylanalım.İnekleri  ile,koyunları ile meleşen kuzuları ile sarmaş dolaş bir beş gün geçirelim.Sabahları komşunun saçta pişirdiği çörekle,kınalı koyunun sütü,Kezban ineğin tereyağları ile,Kadriye yengenin halis el yapımı dut pekmezleri ile mükellef bir yayla kahvaltısı yapalım diyor.Kahvaltıyı fazlacana kaçırınca da dere tepe yalın ayak yürüyelim topuk otlarının üzerinde şifalanalım diyor. Biliyorum ki  iç sesim beni kandırıyor.Kandırsa da  sesi çok tatlı geliyor içime .Hep  konuşsun,hep fısıldasın taa ki hayalim gerçek olana kadar.Bıkmadan usanmadan dinlerim içimde ki o tatlı sesi.
Canım işte  yazmaya başlarken içimden geçen seslerim bunlardı umarım beğenmişsindir.
Sevgi ile,muhabbet ile  kal Beyaz Sayfam..




2 yorum: Leave Your Comments

  1. Ablacım o gittiğin sis dağına benide götür..Koma beni buralarda tek başıma :):)
    Tereyağ
    Meleşen inekler..
    Dağ bayırrr......
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bende geleyimmm:)) Canımmm bizi de götür:) bu arada bende mimin var:))))

    YanıtlaSil