Vişnap

Silmeden Yazdım.Sanem'im Mimi..

19
Sevgili Sanemciğimin silmeden yazacağıma söz verdiğim mim konum aşağıda.Yazarken yanlış dahi olsa silmem dedim ve hiç ellemedim hatalarımı bıraktım özgür olsunlar bu gece, canım  umarım beğenirsin....

Bu geceyi mim gecem ilan ettim.Hazır ben de böyle yazma isteği varken aldım mimlerimi önüme ilkinde iç seslerimi yazdım durdum.İkinci mimim serbest olduğundan önce bir kahve koydum ocağa sonra vaz geçtim yok ben sıcak çikolata içmeliyim.Her zaman Türk kahvesi içerken illa da yanımda karşımda içten samimi bir dost aramışımdır .Gecenin bu saatinde  nerede benim dostlarım uykudalar kıyıpta uyandıramam ki onları.En güzeli sıcak bir çikolatayı yalnız başıma içeyim deyip su ısınırken de  bu yazdıklarımı döküyorum bloğumun sayfasına.
Kahve dedim de  illaki damla sakızlısını severim .Birde  İzmir'de Kemeraltında fincanda pişirilen kahvededir aklım birde yanında eşlik etse  6 ay önce bıraktığım sigaram.Tek bir içimlik söz sonrasında dudağımı bile değdirmem bak söz diyorum nefsimle  didişiyorum .Karşımda dost diye kul köleolduğum dostum kahvem köpük köpük neşe dolu olsun telvesinde ayrı geleceklerle bana seslensin isterim.birdefincanım çiçekli altın yaldızlı olsun kenarları bir de  porseleni incecik olsun isterim.Eee istemişken birde denizden doğru esen meltemler yüzüme değerken varlığını hissettrisinler  yüzüm gibi yüreğimde ferahlasın isterim.
Sanemcim sevgilerimle seni öpüyorum...

19 yorum: Leave Your Comments

  1. canımsınnn::)inşallah izmir'e geldiğinde seni götüreceğim kızlarağasına:))orda harika dediğin kahvelerden var.iple çekiyorum canım benim.her zamanki gibi harika yazmışsın:)

    YanıtlaSil
  2. VİŞNABIM GECE VE YANLIZLIĞI VE KENDİNİ YİNE ÇOK GÜZEL İFAEDE ETMİŞSİN ELLERİN DERT GÖRMESİN AFİYET OLSUN :)

    YanıtlaSil
  3. silmeden miminin mucitinden tekrar sevgiler...:):)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar içten ve güzel yazmışsın içinden gelenleri canım,bayıldım,okurken çok keyif aldım,,,evet sen bu yazını yazarken bizler uyuyorduk,ama uyanınca geldik,gelebildik,,öpüyorum canım banada sabah kahvesi yaparsın artık :) selamlar olsun

    YanıtlaSil
  5. Fincanda pişen kahveyi ben de çok severim.Damla sakızına da bayılıyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. çok içten ve güzel olmuş. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Sen merak etmiş yazmışsın ya ben bu evrendeki sözsüz iletişime inanıverdim işte.
    Canım benim, bazen kapanırsın da hiç bir şey yapmak istemez öyle zamanda asılı kalırsın... Öyle vakitler geçirdim biraz. Ama geçti.
    Neden inandım ben o iletişime? Şöyle ki, öyle radyolu müzikli bloglardan hiç hazzetmem Allah biliyor ama senin bloğundaki ayrı bir yerlere götürüyor beni. Durdum durdum açtım dinledim, okudum seni.Öyle sessiz. Sonra sen yazınca çok şaşırdım.. Başka yerde aramak gelmedi içimden o müziği, burda dinledim. Huzurlu bir yer burası. Eminim ki sen de öylesin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Sigara konusunda kendinize hiç taviz vermeyin lütfen. Ben de günde 2 paket içerken bıraktım. 4 sene oluyor. Bence kahveden şimdi daha da haz alıyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  9. gece değil ama sabah şöyle balkonda bir damla sakızlı türk kahvesi keyfi yapmak güzel olurdu, gece içemiyorum,ben yine çayımı demliyim en iyisi..

    YanıtlaSil
  10. Sanemciğim inşallah birgün nasip olur yıllar var İzmire gelmedim

    YanıtlaSil
  11. Elet'im içten gelen duygularım hepsi ne bir eksik ne bir fazlası var ben buyum demek ki:))

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Beyaz Sayfam merhaba canım seni görmek çok güzel her zaman beklerim.özletmeyelim birbirimizi.

    YanıtlaSil
  13. Gelibolum canım hoş gelmişsin sefalar getirmişsin .Senin gelmenle hoş esintiler oluştu bloğumda Ne zaman istersen kahvemiz hazır eski günlerdeki gibi hem de damla sakızlısından. ÖPÜYORUM .

    YanıtlaSil
  14. Canım PembemKekiğim hiç tadını bilmem içmedim ama içimde büyük bir istek var bakarsın bir gün hep beraber içmek nasip olur .Sevgi ile kal canım..

    YanıtlaSil
  15. Follow_me canım çok teşekkür ederim beğenmen beni çok mutlu etti.Her zaman zevkle gelirim ziyaretine. Sevgilerimle .

    YanıtlaSil
  16. Bayanguşum tatlım balım o asılı günlerde kala kalmak hiç yabancısı olduğum bir şey değil.Sık sık başıma gelir benim de.Huzur olsun dört bir yanımız neşe ile gülsün yüzlerimiz.Ruhumuzda payına düşeni alsın bu güzelliklerden canım her zaman beklerim her zaman gelirim .İhmal edenimizi bir diğerimiz faace deyimiyle dürtsün derim.Sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
  17. Sevgili İlhan güzel temennileriniz yüreğime su serpti Çok teşekkür ederim.Evet sebat etmek için verdiğim mücadeleden dahi yorgun düşüyorum fakat asla taviz vermeyi düşünmüyorum.Sizin de bırakmış olmanız çok güzel .Dumansız havalarımızı solumak dileği ile hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  18. Mehtap'ım gel canım önden güzel bir kahvaltı ardından birer keyif kahvelerimizi içelim madem sabahları seversin ben sana uyarım canım.Sevgi ile muhabbet ile kal...

    YanıtlaSil
  19. benim için yazdığın mimini bir kere daha okudum .tekrar teşekkür ederim canımmmm.inşallah izmire geldiğinde söz kahve içicez kızlarağasında.seni çoook öpüyor ve sarılıyorum sıcacık.iyi pazarlar şimdiden.:)

    YanıtlaSil