Vişnap

Silmeden Yazdım.Sanem'im Mimi..

19
Sevgili Sanemciğimin silmeden yazacağıma söz verdiğim mim konum aşağıda.Yazarken yanlış dahi olsa silmem dedim ve hiç ellemedim hatalarımı bıraktım özgür olsunlar bu gece, canım  umarım beğenirsin....

Bu geceyi mim gecem ilan ettim.Hazır ben de böyle yazma isteği varken aldım mimlerimi önüme ilkinde iç seslerimi yazdım durdum.İkinci mimim serbest olduğundan önce bir kahve koydum ocağa sonra vaz geçtim yok ben sıcak çikolata içmeliyim.Her zaman Türk kahvesi içerken illa da yanımda karşımda içten samimi bir dost aramışımdır .Gecenin bu saatinde  nerede benim dostlarım uykudalar kıyıpta uyandıramam ki onları.En güzeli sıcak bir çikolatayı yalnız başıma içeyim deyip su ısınırken de  bu yazdıklarımı döküyorum bloğumun sayfasına.
Kahve dedim de  illaki damla sakızlısını severim .Birde  İzmir'de Kemeraltında fincanda pişirilen kahvededir aklım birde yanında eşlik etse  6 ay önce bıraktığım sigaram.Tek bir içimlik söz sonrasında dudağımı bile değdirmem bak söz diyorum nefsimle  didişiyorum .Karşımda dost diye kul köleolduğum dostum kahvem köpük köpük neşe dolu olsun telvesinde ayrı geleceklerle bana seslensin isterim.birdefincanım çiçekli altın yaldızlı olsun kenarları bir de  porseleni incecik olsun isterim.Eee istemişken birde denizden doğru esen meltemler yüzüme değerken varlığını hissettrisinler  yüzüm gibi yüreğimde ferahlasın isterim.
Sanemcim sevgilerimle seni öpüyorum...