Vişnap

Kara Fırın Kurabiyeleri Misss Misss...

8

Dün ve bugün çok sıcak yaptı malumumuz .Ben de sıcakları hiç sevmem.Şimdiden kış gelse demelere başladım Aslında en çok sevdiğim mevsim bahar ayları candır ferahtır.O kadar sıcak yaptı ki bizim evde de güneş batana kadar evimizde mutfağımızda her yerlerimiz de .Öğlene kadar rahatız seriniz.Öğleden sonrası yanıyoruz kendimizi terasa atıyoruz.Bugün de tam çay saatimiz için hazırlık yapıp terası yıkıyordum.Bir yandan da kendimi ıslıyorum.Yoksa solacağım  Güneş'in azametinden:))Kapı çaldı hem de çok çalmış ben duyana kadar  .Yazık kargodan gelen delikanlı kapıda az daha buhar olacakmış hemen  bir bardak su verdim serinledi paketimi verdi.Nasıl sevindim.Çok mutlu oluyorum her aldığım hediye paketinden isterse içinden  sakız çıksın.
Bir baktım Kara Fırından geliyor paketim .Kokladım missler gibi tahin kokuları geldi burnuma missler gibi ..Hemen alel acele açtım Çok şık bir İstanbul hatırası yazılı yuvarlak bir kutu.Laf aramızda içindekiler bitince kutuyu takılarımı küpelerimi ,incik boncuklarımı kayarak değerlendirmeyi düşünüyorum..Ve Karadeniz'in harika çayları ve bir teşekkür mektubu çıktı paketimden.Aşağıdaki lezzetler bana gözkırpıyorlar ye bizi diye:)


Ben asla tek başıma yiyip te canım arkadaşımı bu lezzetten mahrum edemem deyip hemen haber ettim geldi .Çayımızı demledik.Terasımızı da yıkayıp serinlettik.Haydi masaya götürelim bardaklarımızı ve kurabiyelerimizi.Valla ben kutusundan yicem dedim.Arkadaşımda bu fikrime okey dedi:) Biz gidiyoruz terasa doğru:)İsterseniz sizlerde gelin...


Çayımız muhteşemdi.Kara Fırın'ın poşet çaylarını artık bir başka zaman içeriz.Öncesinde demlemiştik çayımızı.Kurabiyelerimiz çok nefisti ağızda dağılıyor bir de miss gibi tahin kokusu adı üzerinde tahinli rulolar ve en sevdiklerimden kavala kurabiyesi.Yedik yedik kendimizi hiç kısıtlamadan yedik yine de kutunun yarısını bile bitiremedik. Sevgili Kara Fırın ve Kara Fırın  yönetim kurulu başkanı sayın Orhan Karal tekrardan çok teşekkürler.


Karadeniz dedik mi ilk akla gelen demli çayları Artık çaylarımızı da yarına içmeye karar verdik.Sevgi ile muhabbet ile kalın,hep çay saati tadında geçsin günleriniz.

8 yorum: Leave Your Comments

  1. Afiyet olsun tatlım. Çaylarda çok şeker hayyatta içemem :))

    YanıtlaSil
  2. kurabıyeler nefıs gorunuyor afıyetler olsun...

    YanıtlaSil
  3. Çaylar inanılmaz şirin. Afiyet olsun size.

    YanıtlaSil
  4. Canım Senemciğim sağol kuzum.Çaylar çok şeker görünüyorlardı içtim hepsini tatlarıda kendileri gibi bal şekerdi:)

    YanıtlaSil
  5. zeymuran çok teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili İlhan çayların nefaseti de çok güzeldi. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. canım pembe kekiğim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil