Vişnap

Güveçte Sucuk...

8
visnap.blogspot.com


Merhabalar Sevgili Arkadaşlarım.
Güveç sucuk geçen sevgili arkadaşım Sarı Mutfak Hande'nin mutfağında görüp aklıma yazdığım bir tarifti.Bunun ocakta pişenini arada bir yapardım da güveçte hiç aklıma gelmemişti.Görmem iyi oldu Teşekkürler Handeciğim.Bu akşamın yemeği belli olmuştur yanına bir de makarna ve salata savdık bir yemek faslını daha deyip şükürler olsun diyorum.Haydi yapacaklar hep beraber mutfağa gidelim mi ilkin domatesler,biberlerden başlayalım işe:)Kolaylar gele...
Malzemeleri:
Yarım kangal sucuk
Üç büyük kırmızı domates
4/5 Adet sivri biber
Bir adet  kırmızı kapya biber
Bir çay bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
 Bir çorba kaşığı fındık yağı
Tuz
Kekik
Kırmızı pul biber
Tarifi:
Öncelikle domateslerimizi yıkayıp robotta doğrayalım .Ben o an üşendim aslında elimle minik küpler halinde doğramak her zaman tercihim oluyor .Gerçi robotta beni utandırmadı şükürler olsun.Sivri biberlerimizi de yıkayıp ince ince dilimleyelim Bir sahana önce tereyağımızı,biberlerimizi alıp bir iki soteleyelim.Sonrasında domateslerimizi de ilave edip berabere pişirelim .Dilimlediğimiz sucuklarımızla da bir iki çevirip baharatlarınıda katalım. Güveç kaplarına paylaştıralım sucuklarımızı.Fırında 250 derecede 15 dakika kadar  pişirelim.En sonda rendelediğimiz kaşar peynirlerimizi de üstlerine serpeleyip bu aşamada fırının ızgara  kısmında üzerlerinin kızarmasını sağlayalım.Bitti bile  bir çay demleme süresi kadar vaktimizi aldı.
Afiyetler olsun.




8 yorum: Leave Your Comments

  1. eline sağlık abla çok güzel görünüyor görüntüyü yiyesim geldi (:

    YanıtlaSil
  2. şahane görünüyor canım ellerine sağlık.. akşam yemeğim olmasa kesin şimdi yapardım :D

    YanıtlaSil
  3. Ay bu nasıl bir görüntü,pazara bende yapayım.Süper...

    YanıtlaSil
  4. afiyetolsun canım :))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ben geldimm canımm:)) hımmm güveçde sucuk valla nefis görünüyorr ellerine saglık semracığımm ben görmeyeli ne güzel şeyler yapmışınn nefis nefis:) öpüyorum seniii

    YanıtlaSil
  6. canımmmmm yorum gönderebildim oleyyyyyyy:))))

    YanıtlaSil
  7. oyyy oyyyy nasıl mutlu oldum seni görünce hoş gelmişsin sefalar getirmişsin güzel arkadaşım bademim benim..

    YanıtlaSil
  8. canımmm ellerine sağlıkk.güveçimiz yok.eminim güveçte dahada harika olmuştur.sucuka bayılırımm.tarif defteri gibi bloğun diğer güzelim yazılarınla okunmaya değer kesinlikle.çook çoook öptüm.

    YanıtlaSil