Vişnap

Hayat Süpriz Yaptın Bana...

10


Nasıl da olaylar  dedikleri gibi çorap söküğü gibi ard arda geliyor .Ne güzel ,dakikalar,saatler bunlar bayıldım.Yıllar yıllar sonra kuzenimle karşılaştık .Yıllar sonra derken  o yıllar ki birer koca hayatları barındırıyor  içinde azımsanacak gibi değil ki.Ömrümüz de bir iki kere karşılaşmışız .Onda da minicik çoçuklardık.Yukarıda ki  temsili fotoğraftaki gibiydi yaşlarımız tıpkı böyleydik.Bu kadarcıktık her ikimiz de.Bir sevinç bir mutluluk denizindeyim , bir iyi geldi bana .Sebep olanlara dualar ettim bir sürü.Öncesi yazıştık yazıştık sosyal paylaşım sitesin de karşılaşamadan bir türlü .Aynı an da hiç denk gelemediydik.Az  önce tesadüfü denk geldik, telefonlar alındı verildi.Anında çalan telefonla  konuşmalara doyamadık kan çekiyor dedikleri bu olsa gerek. Çok mutlu oldum konuşurken  vakit nasıl da geçti.Geçti ama bizim konuşacak çok konumuz olunca yetmedi ki:(Heyecandan  kim olduğunu da söylemedim sizlere tühh bana .Yıllar sonra karşılaştığım kuzenimdi.Hayatlarımızın  kısaca özetini geçtik.Şimdi sırada yüz yüze karşılaşıp saatler  boyu sohbet etmekte sıra .Rabbim tez zamanda nasip et bizlere bunu.Hoşça Kalın .Hep sevdikleriniz ile beraber  olun .Hasretlik çok zor...

10 yorum: Leave Your Comments

  1. Akrabalık bu bol sohbetleriniz olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim..ne güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Allah kavuştursun cnmm senin adın açok sevindim

    YanıtlaSil
  4. Gözünüz aydın, aile bağları çok önemli.Biz baba ve anne kaybından sonra , iki taraf kuzenleriyle yılda 1 kez kocaman bir toplantı yapıyoruz.Kalmalı bir-iki gece otelde.Yaklaşık 60 kuzen ,bir arada. İyi ki varlar.Hepsi benim güzel akrabalarım.
    Sizi de allah hiç ayırmasın,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ramazan Allah razı olsun ..

    YanıtlaSil
  6. Pembe Kekiğim evet akrabalık ilişkileri kuvvetli olanlara hep özenmişimdir .Dediğin gibi konuşmalı sohbetli aramalı sormalı olmalı da .Bizde hiç böyle olmadı üzüyor aslında bu durum beni.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Mesut çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum gerçekten

    YanıtlaSil
  8. Elet'im amin canım inşallah Bir de seninle de kavuşsak gelsen gelebilsen ne güzel olur .Canım öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  9. Ihlamurcum çok sevindim Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın .Darısı bizlerin başına inşallah bizlerde sizler gibi buluşur konuşur hasretler gideririz ağız tadıyla .Sevgiler canım..

    YanıtlaSil