Vişnap

Ruh'um Tazelenmek İstiyorsa Ben Ne Yapabilirim. ^^

4


Hiç kimseyi yanıma almadan gidesim var bugünler de.Hatta hatıralarımı,düşüncelerimi ,hayata dair bütün beynim de düşüncelerimi dahi ardım da bırakasım var.

Bu bir Sis Dağının zirvesi de olabilir desem de olamaz ki.Çünkü tanıdıklarım oralara konuşlanmışlardır bile yaz geldi ya mevsim tam da yaylalar da yaylalanmak mevsimidir.

Bir selam bir hal hatır sormalarla başlarlar ardımda bırakmak istediğim hayatımı didiklemeye.Oysa ben  en çok bir haftalığına kendimle yalnız kalayım istiyorum .Deşarj olma durumlarındayım.

Bunu hangimiz istemez ki?Bu bir deniz kıyısı da olabilir  hani kenarında ki banklar da oturup karşılara ufuk cizgisine gözümü dikip saatlerce kendimden geçmek istiyorum .

Kısa süreliğine de olsa yapacağım.Sonrasın da ver elini sevdiklerimin yanı şefkatli kucaklarına tekrardan bırakacağım kendimi .Ve inanıyorum ki bu dediklerimi yaptığımda beni sevenlerimi daha da çok seveceğim. Çünkü ben kendimi ve ruhumu tazelemiş olacağım.

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Aksama kadar oylece otur sahilde, kendine odul ver, is yapma. Tam istedigin gibi degil ama amorti kacis krakerim:)

    YanıtlaSil
  2. Öyle de ama Aslısınım dönüşü n'olucak?...Hımmm anladım anladım büyük ikramiye çıkana kadar Amorti ile idare edim diyorsun sen.Anladım olabilirde vallahi.Muahhımla boğacam seni dediğimde boşuna demiyorum ben :))

    YanıtlaSil
  3. cnm benim dugulu vişnabım bu aralar ben öyleyim varmı öye bir yer bende gideyim....:)

    YanıtlaSil
  4. Var canım Elet'im gel gidelim seninle 3800 küsur rakımlı dağın zirvesine...

    YanıtlaSil