Vişnap

Onlar Bizdir...

4

En çok sevdiğimiz insanlar,kendimize en çok benzettiklerimizdir.Onlarla vakit kuş gibi geçer gider elimizle tutmak isteriz de geç farkına varırız geçip giden zamanın.Ancak arkasından baka kalırız.Yine  bir tatlı muhabbet deminde buluşmak için günler sayılır.

Onlarla  berabere içilen bir fincan kahvenin tadında bin tat vardır.Sevgidir güleçtir dayanaktır onlar bizim için.Hoş görüdür,onlar bizdir bize benzerler.Ondandır kanlarımızın kaynaması alıp içimize sokasımız baş tacı edişimiz.


Her zaman  içte bir  kıpırtı oluşur o insanları kırarsak bilmeden  diye  hep diken üstündeyizdir.Hassastır biz gibi onlar,bize benzeyenler,duygu doludurlar,affedicidirler.


Ama birde sırtlarını döndüler mi daha da iki Dünya bir araya gelse dönüp bakmazlar.Öyle de inatçıdırlar.Kıymetlilerimizdir bize benzeyenlerimiz candır canandırlar.

Sevgilerimle hoş olun hoşça kalın.

4 yorum: Leave Your Comments

  1. En çok sevdiğimiz insanlar, kendimize en çok benzettiklerimizdir

    YanıtlaSil
  2. Ondan çok sever bağrımıza basarız o sevilesi insanları Ramazan ...

    YanıtlaSil
  3. canım çok hoş bir metin. Genelde takip ediyorum yazılarını. Anlatım dilini de seviyorum. Yüreğine sağlık. Öptüm. :)

    YanıtlaSil
  4. Yağmur'um canımsın sen .Geçende söylediğin övgü dolu sözlerine binlerce teşekkürler ederim güler yüzlüm.Sevgilerimi yolluyorum .

    YanıtlaSil