Vişnap

Çok Yönlü Blogger Ödülüm...

6




Geçen sevgili arkadaşım http://lezzetlibiseyler.blogspot.com/ un kıymetli sahibi canım Senem'ciğim bana Çok yönlü blogerr ödülüm olduğunu söyleyince nasıl sevindim ,mutlu oldum.

Nasıl olmam  bu benim blog dünyasında ki ilk ödülüm,ve  en çok sevdiklerimden canım Senemciğimin elinden  almak ayrı bir mutluluk benim için .Yüzümde   kocaman  mutlu bir tebessüm ile koşaraktan gittim aldım ödülümü. 

Canım Senemciğime buradan kocaman kocaman öpücüklerimi yolluyorum .Ve  diyorum ki paylaşmak güzeldir ben de  bu çok yönlü blogger ödülümü beni seven ,takip eden  ve bana destek olan sevdiklerimle paylaşmak istiyorum .Sizleri seviyorum .

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Oyy kıymatlı benim ödülün hayırlı olsun,hakediyorsun inanki,maşallah her bişeye yetişiyosun,,,nasılsın bu arada? öpüyorum canım selamlar olsun

    YanıtlaSil
  2. Canım Gelibolu'm en çok sevdiklerimdensin yerin ben de her zaman başım üstüdür canımsım.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. canım yüreği güzelim seninle gurur duyuyorum...tabrik ediyorum hayırlı olsun..Her zaman kocaman yüreğinden gelen o güzel duygularını paylaşman dileğiyle çok öpüyorum...seni seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Canım eletim bilirim içtendir yüreğinden gelen dökülen sözlerin seni seviyorum canımm

    YanıtlaSil
  5. Sevgili kardeşim İbrahim dedim doğru demişim sen için dışın sevgi dolusun, Allahımda senin karşına yüreği içi dışı sevgi dolu olanları çıkartsın hep mutlu ol sağol canım

    YanıtlaSil