Vişnap

İyiki Yaz Gelmiş ....

1




Yani diyeceğim şu ki iyi ki yaz geldi,iyi ki güneşi gördünüz.Ve iyi ki sit alanı içindeyiz.Yok yoksa düşünemiyorum halimizin vehametini:( 

Bu ne arkadaş herkesler  olmuş inşaatcı sağdan matkap sesleri garrrcc gaarrccc ,soldan şarjlı tornavida sesleri bızzzttt bızzttt sesi bizden  geleni.

Diğer seslerin yanında pek bir masum hatta kalkıp sevesim bile geldi şarjlı tornavidamızı:)) Bir hummalı çalışmalar içindeler ki koskoca kış kıyamette nasıl sabır ettiler durabildiler bir çivi bile çakmadan?:))

Bu kadar  söylenmemin sebepi hadi bu sabah bahar kokuları içinde  çiçekler,böcekler,kuş cıvıltıları arasında terasta denize nazır yapalım kahvaltımızı diye masamızı terasa hazırladık .Bir minik bardağa da komşu bahçeden koparttığım minik leylak çiçeğimi de koydum .Getirdim masanın ortasına itina ile  yerleştirdim bardak küçük gelince biraz denge sorunu yaşattı bana olsun yılmadım yinede:))

Çayımızda demlendi .Bayat ekmeklerimizi de nar gibi kızarttık tereyağlarını sürüp reçellere  bulanıp bulanıp yemelerinin yüksek hayalleri ile  geçtik masanın başına .Daha  ikinci bardakta başladı senfoni orkestrası gibi sesler:(( Dört bir yandan sardı kulaklarımızı :(

Biri bitiyor tam oh derken  ötekisi başlıyor :(Hah bu arada bir eksik arkadaki kocaman alandaki otları biçmelere  başlamazlar mı?Bir yandan da onun sesi birde o otlar kesilip biçildikçe  kokuları nasıl çiğ çiğ pis  kokuyor ki.

Çare yok deyip zar zor kahvaltımızı yaptık.Keyif  kahvelerimizi de içeride kapalı kapılar ve camlar arasında yudumladık :))Adeletin bu mu dünya?:))Allahım elektrikler kesilse de akşama kadar gelmese diye dua edesim geliyor:)

1 yorum: Leave Your Comments

  1. GEÇMİŞ OLSUN CANIMCIM :))) İYİKİ YAZ GELMİŞ :)) YOKSA NE YAPARDIN...ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil