Vişnap

Ayaz Düşlerimde Üşür Yüreğim....

8
Acılarım devleşti.!

Aklımı asi bir rüzgâr savurdu

Yüreğim sırlara gebe
Avaz avaz bağırdım duydun mu?
İçimde volkan kaynar gülerken bile
İçin için ağladığımı gördün mü?
























Küskün yüreğim yakamozlara düştü
Bağışla beni
Hasretim usuma düştü
Sessizce sensizliğe bürünürken ruhum 
Adın dilimde tespih oldu
İnlerken yüreğimde sızın
Bir nağme gibi dökülür dudaklarımdan adın
Gizlesem de ayyuka çıkar ahım

Ahhh sevgili nedir senden çektiğim
Kaç geceme giz oldu gözyaşlarım
İstedim ki ruhum alev alsın sevginle
Ayazı tutarım düşlerimde avuçlarım üşür
Kör kuyuda kalır düşlerim yan yana ıssız
Gölgelerim karanlıkta ölür korkusundan
Bu sefer vuslat derken
Yine ayrılık düştü bahtıma sabahı beklerken.
                                                                                  Hayrunisa Şenel

8 yorum: Leave Your Comments

  1. Vişnap sızlattın yine içimi :) yarası olanlar görmesin bu şiiri...

    YanıtlaSil
  2. Bu sefer vuslat derken
    Yine ayrılık düştü bahtıma sabahı beklerken

    YanıtlaSil
  3. cnımmm yüreğindeki o sıcaklık hiç kaybolmasın eline yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Harika bir şiir.Paylaştığın için sağol canım.

    YanıtlaSil
  5. Cihan vallahi yaram varken paylaştım sizlerle bu şiiri .Öyle dokunaklı geldi ki bana benim de yüreğimin ucunun üşüdüğünü hissettim okurken...

    YanıtlaSil
  6. Ramazan düşlerimde ayazları tutayım diyorum avuçlarım üşüyünce bırakıveriyorum onlarıda...

    YanıtlaSil
  7. Elet'im şairin yüreğine sağlık olsun.Ben de sayesinde paylaştım çok güzel şiir ben de çok beğendim duygularımızı anlatmasını ,kendimizden birşeyler bulmamız işte bu dedirten şiirlerden biri bu da...Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Sanemciğim beğenmen beni çok mutlu ediyor beni canım benim...

    YanıtlaSil