Vişnap

11 No lu Kötü Komşu....

6




Adamın içi kararmış .Acaba içinin fesatlığının dışa vurumu mu bu yüzdeki karanlıklar?Bir gördüm nevrim döndü derler ya aynen  onu yaşadım. Aman beni görmesin deyip camı kendime siper yaptım.Usulca eğilip bakıyorum ,deli neler yapıyor diye.Beni görsün de istemiyorum o yüzden de aklım çıkıyor.

Selam verecek laf söyleyecek dayanamayacağım kapışacağım uymakta istemiyorum.Hele verilen selamı almamak hiç olmaz  :(Her mahallede vardır böyle çıban başları sevilmezler sayılmazlar hah işte öylesi de gelmiş tam  karşı evimizden bize en yakın komşu konumunda belirlemiş yerini :(

Gül gibi karısı pırlanta gibiydi ailesi .İnsan belli bir yaştan sonra ailesinden  zor ayrılır çok cana tak etmedikçe .Demek ki ne kadar tak ettirdin canlarına ki bıktılar ve seni yapa yalnız ,bir başına bırakıverdiler.Vallahi böyle  olaylarda oh çekilmez ama  benim oh çekesim geliyor .Geliyor işte napim,duygularıma hakim  olamıyorum ki.

Ne  istedin benim orada direğin dibinde duran  çöp bidonumdan ?Orası sana  mı ait ki kaldırıp attın  bidonu .Yine de sesimizi çıkartmadık ama  bundan sonra yok senle  komşuluk yapmak istemiyorum,Selamını,sabahını da istemiyorum.Allah'tan senenin  bir kaç zamanları gelip gece kalmadan  defolup gidiyorsun ait olduğun yalnızlığına .

Görmek istemiyor seni gözlerim.Duymak istemiyor kulaklarım sesini.Kalbime sordum o da hayır dedi ve öyle aldım konuşmama kararımı.

6 yorum: Leave Your Comments

  1. zor işler komşuluklar. bizim alttaki komşunun çocuklarını dinledikleri müziklerden dolayı başlarını okşamak istiyorum. örnegin İsmail yk gece 1de :)

    YanıtlaSil
  2. malesef bu gibi durumlar hiç bitmiyor vişnabım sinir bozucu ve keyif kaçırıcılar hep vardır tıpki senin yazdığın gibi...bunun üzerine şunu yazayım.iyi insan olmak zordur alamazsın çünkü pazarda satılmıyor ...öperim cnm benim.

    YanıtlaSil
  3. yaşam böyle iyiler ve kötüler ama her kötünüde bir iyi yönü her iyininde bir kötü yönü vardır

    YanıtlaSil
  4. Sevgili komançi senin komşuda ayrı bir sorunmuş vallahi.Ne zor iş şu komşuluk ilişkileri:( Eskidende böylemiydi acaba?

    YanıtlaSil
  5. yA canım eletim adam vallahi uğraşkan dünde çöp bidonumu devirdi alt üst etmiş içindekileri :((Geldiğinde görürsün bak..

    YanıtlaSil
  6. Yok Ramazan bu kötü komşunun hiç iyi yönü olduğunu sanmıyorum.Bir bardak su versen suyunu içer,bardağını kafana fırlatır:(İşte öylesine nankör bir yaratık:((

    YanıtlaSil