Vişnap

Suskun Çığlıklarımız..

6
Konuşmamız gerekirken susuşlarımız var ya
Çaresizce bakışmalarımız.
Bir köşede senin bir köşede benim
Kavuşmak isteyen suskun çığlıklarımız.
Tavırlarımız var ya hani bazen senin bazense benim
Yersiz ve gereksiz tavırlarımız.
Bir de pembe ve masum yalanlarımız.
Güven kaybettiren,
Oysa ki güven için
Birbirimizi kırmamak için söylenilen masum yalanlarımız.
Bir de araya koyduğumz imkansızlarımız.
Hani bir de tek gerçek var ya ayrı kalmamız.
Kavuşmayı çoktan hakeden ayrılığımız.
Tek gerçek var ki o da;
Ayrılığa mahkûm oldu bizim kavuşmamız.
                                                                                                Alıntı.

                                                                   

                                                           

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Çok etkileyici bir şiir.Çok etkilendim.

    YanıtlaSil
  2. Öyle bir yük bu, çok güzel bir şiir:) teşekkürler canımm

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de sizinle tanıştığıma çok memnun oldum. Bundan sonra daha sık görüşmek üzere, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Canım dokuzuncubulutum ben de daha sık buluşmak adına sevgilerimi yolluyorum.Sevgi ile kalın.

    YanıtlaSil
  5. Sanemciğim beğenmene sevindim canım.

    YanıtlaSil
  6. Ohh Mehbup'um ötekisi de çok güzel şiir tıpkı bunun gibi gerçek dostları anlatıyor o da kuzum.

    YanıtlaSil