Vişnap

Özlem...

0



Bir anne ve kızı ikisi de balık.Ne güzel bir tesadüftü.Tam arasında olan bir gün de kutlama yaparlardı berabere yerlerdi doğum günü pastalarını.Bu yıllardır hep böyle sürdüydü.Taa ki o acı bir 4 eylül günü balık olan kızını bir başına bırakıp derin denizlere yüzdü gitti,dönmemecesine:(

Şimdi orada bekler durur senelerdir balık kızının gelmesini .Evet geçen gün 14 mart benim doğum günümdü.Bugün 18 mart ta canım annemin doğum günü.Olsun annem olmasa da yanımda ben onun doğum gününü yine kutladım yanımdaymışcasına hep onu anarak,hatıralarımı yad ederekten.

Yanına gittim.Ziyaret ettim.Çok özlediğimi ,burnumda tüttüğünü belli etmemeğe çalıştım ama anne yüreği , ruhu mutlaka hissetmiştir özlem dolu olduğumu..3 kuluvhalllah,bir elham okuyaraktan ruhuna hediye ettim.Allah kabul etsin nurlar içinde huzurla uyusun .

Elbet ben de bir gün yanına gideceğim .GittiğimdeAllah'ım nasip et annem ve babamla beraber olmamı Amin. En başta  Çanakkale Şehitlerimizin ruhları şad olsun. Canım anneme,babama,kardeşlerime ve bütün cümle ölmüşlerimize Allah'tan rahmet diliyorum,mekanları cennet olsun.Amin....

0 yorum:

Yorum Gönder