Vişnap

Kibarımmm Feyzo'mmm...

4
Bir kedi bile olsa seveni insanın, inanın  o bile muhteşem  bir duygu.Yeter ki şu dünya da sevelim ve sevilelim.Bu kedi olur,kuş olur,köpek olur, veya insan olur.Yeter ki sevecek ve sevilecek birilerini bulalım .Sevgisiz kalmayalım hiç bir zaman .


Canım kedim ben de seni öyle çok özlemişim ki  beni ta karşıdan görüp te atlaya ,zıplaya yirmi  adımlık mesafeyi 2 adımda gelmen patilerini bacaklarıma dayaman öyle  güzel ki. Kafanla gözlerinle bana bakman yaaa  inan seni  alıp içime kalbime sokasım geldi .

Tanıyorsun aylarca görmesen de tanıyor ve seviyorsun beni. Kulağıma gelen söylentilere göre yeni bir sevgili edinmişsin seni çapkın seni:)Hiç sana yakışmıyor boz bulanık çirkin bir kedi nereden  buldun onu ?

Hiç ayrılmıyormuşsunuz da.Hemen kaşar peynirlerini ,sucukları peş peşe verdim yedirdim nefes dahi almadan yedin.Bir de üzerine cilası patates kızartmalarını  o minnoş patilerinle tutup yerken ben de seni yicektim neredeyse tüy çuvalı.

Bunlar bakmadı mı sana hem zayıflamışsın da kıyamam deyip herkesleri hesaba çektim. Hayır benim kadar olmasa da bakmışlar aç bırakmamışlar seni.Peki bu neyin  arsızlığı ,şımarıklığı? Banamıdır nazların  niyazların?

Gönderdim hemen kuru mamanı da aldırdım 10/15 gün yeter  o gün bitimine kadar ben de gelirim ye tospağam benim dobiş göreyim  seni geldiğim de..

4 yorum: Leave Your Comments

  1. çok tatlı maşallahhh:)) benimde kastamonu pınarbaşı'ndayken köpeğim vardı.nereye gitsem yanıma gelirdi:)) Jo koymuştum adını hangi dizi filmdendi hatırlamıyorum:) Biz ordan taşınırken peşimizden baya koşmuştu.Anlıyor zahir.çok üzülmüştüm:( nerde ona benzeyen bir köpekcik görsem iç geçiririm hep.Anneminde kuzusu varmış küçükken anlatır bana hep.Anneme çok alışmış.nereye giderse peşinden gelirmiş.Annem de ona bol bol yeşillik verirmiş.bunları aklıma getirdin canım.ne güzel şey hayvan,insan ayırt etmeden sevmek ve sevilmek.

    YanıtlaSil
  2. Özlem çok fena ben buradan Feyzom'un fotoğrafını görünce depreşiveriyor özlemlerim:(

    YanıtlaSil
  3. Bazen insandan bile yakın oluyorlar dostluklarıyla...İnşallah uzun yıllar ayrılmazsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhhh sevgili Nalancığımm artık kibar feyzom yok kayboldu bir gitti bir daha gelmedi canım ya:(((

      Sil