Vişnap

Griyiz Bugün..

3

Bir efkar  bir  hüzün var bugün ben de benden  içerimde yüreğimde ,vefasızlıklar üzüyor beni :(Aman boş ver desem de boş verilmiyor ki.!Hava bulutlu, ben bulutluyuz bugün :( Birimizden biri aydınlık olaydı. !Attım kendimi mutfağa terapi gerek bana .

Bana benden başka kim yardım eder ki ?Hep kendi ayaklarımın üstünde duracak şekilde yetiştirildim rahmetli annem  tarafından .Bir yakın zamanda annemi anlatacağım özlemimi yazılara dökmeliyim birazda olsa hafifletmeliyim  hüzünlerimi.

Çayımı demlemeğe  koydum  hemen en basitinden ne yapayım beni yormayacak üzmeyecek çünkü bu ruh hali ile  aniden  elimdeki işi bırakıp atarım kendimi başka başka yerlere sağım solum belli olmaz ki.Yalancı gözleme var buzlukta çıkarttım ocakta şu an:)

 Ya dinlediğim şarkılar  pöhhhh ahh beni bu şarkılar mahvetti cinsinden her biri .Mesela  şu an dinlediğim Derdimi kimlere desem dinliyorum bak denmiyor ki kimselere derdini de  içinde  yaşamak acıtıyor canımı oysa ben  merhem olunsun istiyorum acılara birileri  tarafından.
Allahım hava da bugün kış havası bulutların gri ve ruhsuzlar,tıpkı benim gibiler (Oysa çok özledim  pırıl pırıl güneşini .

3 yorum: Leave Your Comments

  1. Çok içten bir yazıydı, gönlüne sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. İhyacam ziyaretin beni çok mutlu etti .Teşekkür ederim canım .

    YanıtlaSil
  3. bence de her zamanki gibi çok içten bir yazıydı.yüreğinde gökkuşağının binbir rengi açsın canım.

    YanıtlaSil