Vişnap

Grip,naz,niyaz,akraba,huy,suy hepsi birden hoş gelmiş.

0

Dün geceden hastaydın gelirken 2 iğne karışımını yaptırdın.İyi olursun ümidiyle bekledim ki ıııhhhh yok iyileşmedin sen.Öyle bir hastalık ki bu grip denen  illet illa ki seni yoklayacak,illa ki sende hükmünü sürecek:(

Akşam üzeri misafirleri,alıp geldin bir iki sohbet işe döndün .Ben de iyi güzel oturdum akrabalarla havadan sudan konuştukca konu bitiyor.Hayda dön dolaş Fadime'nin kızı nişanı atmış yaşı da küçükmüş. 

Binnaz ineklerinin sayısın azaltmış artık uğraşamıyormuş.İzzet kızı ile usta gelini birlik olmuşlar pekmez yapmışlar dut pekmezi filan falan ne varsa köye dair  çoğunu öğrendim ayaklı gazeteler sayesinde:)Sıkıldım bunları onlar konuşurken yaa evet evet yok olmaz haklısın hayır deyip boşa kafa sallamaktan:(

Geliş saatini sabırsızlıkla beklerken çalan kapıyı açtım ki Allahım sen çok hastasın  gözlerin çakmak çakmak eyvahh dedim içimden akrabalarınla  konuşan hep ben mi olacağım:((

Umudum sendin sen beni kurtaracaktın ben de size çaylar yapardım uzardım yanınızdan .Ha artık geldi  başa çekeceğim de Bee canım kocacım birde huyun değişmese  kim ölmüş ki gripten hemen  ölüyorum öldüm sızılarına başlıyorsun.

Kadının dediği gibi evladımın hasta olduğuna yanmam huyunun değişmesine yanarım ben de aynen öyle huyunun değişmesine yanıyorum:)Yemeğini hazırladım yedin ilaçlarını da sıralı verdim doktor çok fazla vermiş ilaçları da bilmem ne imiş te ayyyhh sen  çok hastaymışsın da ne kurgular kuruyorsun  beyninde.

Nazın niyazın biri bin para, yahu sen ne bakıyorsun doktorlara onlar verirler  ilaçı işleri bu:)alt tarafı gripsin ilaçla 7 gün de ilaçsız 1 haftada iyileşirsin diye söylemek isterdim  yüzüne de asla ve katta söylemem söyleyemem.Sen  çok hastasın  kocacım.Dur sana portakal suyu sıkayım iyi olmalısın  hemen  lütfen canım kocacım lütfen beni seviyorsan  çabucak iyileş akrabalarınla sohbet et canım kocacım .

0 yorum:

Yorum Gönder