Vişnap

Zor...

0

Kim demiş kolaydır sigara ile ayrılmak? Onu diyen haltetmiş.Ya da o diyenler o halden anlamayanlar sigaranın lezzetini bilmeyen dudaklardır.

Öylesine zor ki bırakmak gün 24 saat 8 saatini uykuya çık geri kalan saatler de nefis mücadele halinde devamlı o iç diyor ben olmaz diyorum.Beynim, bedenim,duygularım örselendi,bitap düştü artık.Yine de ne olursa olsun inatlarım devam ediyor.Bir gurur meselesidir bundan gayrı mücadelem  ölmek var dönmek yok gibi laflar etsem de ki biraz boyumu posumu da aşıyor bu laflar inşallah sularında boğulmam ettiğim büyük lafların derinliklerin de .

Gittiğim Karadeniz gezilerimden bile eski tadı alamadım ki ben böyle otlar gibi geçiyor gibi geldi günlerim:(Geçen bir hesap edeyim dedim günleri hani kaç gün kaç saat olmuş gibilerinden yeminle nazara gelirse diye korktum gerisin geri tornistan yaptım gün hesaplarımdan.

Kabaca 2 ayı geçti diyelim ve devam nice 2 /20/200 aylara,yıllara . İnşaallah Amin. Haa en güzel yanı artık benim kaliteli nefes alıp vermelerim var.

0 yorum:

Yorum Gönder